آدم ربا گروگانش را با آژانس به خانه فرستاد

آدم ربا گروگانش را با آژانس به خانه فرستاد

مرد کودک ربا زمانی که متوجه شد پلیس در تعقیبش است، پسر 12 ساله را با تاکسی تلفنی به خانه اش باز گرداند.به گزارش خبرنگار ما، ظهر روز سه شنبه گذشته زنی مضطرب و هراسان خود را به اداره آگاهی ورامین رساند و مأموران را در جریان ناپدیدشدن مرموز پسرش قرار داد.

این زن به مأموران گفت: امیر کودکم صبح از خانه خارج شد تا به مدرسه برود. ظهر متوجه تأخیر طولانی او شدم. امیر همیشه ساعت یک ظهر خانه بود. به همین خاطر به سراغ همکلاسی هایش رفتم که آنها گفتند امیر را در مدرسه دیده اند. به خاطر اینکه احتمال می دهم اتفاقی برای پسرم افتاده باشد، به پلیس مراجعه کردم. پس از این شکایت گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کرده و در تحقیق از دوستان امیر پی بردند پس از تعطیلی مدرسه خودروی سمندی سد راه امیر شده و او را به گروگان گرفته است.مرد جوان با زور و تهدید پسر دانش آموز را سوار خودروی خود کرده و از محل فرار کرده بود.

با به دست آمدن این سرنخ، مأموران دوباره از خانواده امیر تحقیق کردند که پدر او مدعی شد با مردی به نام یاسر بر سر خرید زمین اختلاف داشته و به احتمال قوی کودک ربایی از سوی او بوده است. چهره نگاری راننده از سوی شاهدان حادثه نیز این موضوع را تأیید کرد.با شناسایی هویت مرد کودک ربا، رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه ای شد. مأموران برای دستگیری متهم راهی خانه او شدند، اما هیچ اثری از یاسر و گروگانش در آن محل نبود.در حالی که تحقیقات پلیسی در این رابطه ادامه داشت، مأموران مطلع شدند یاسر گروگان خود را پس از 20 ساعت از آغاز ماجرا به خانه اشان فرستاده است. یاسر که مطلع شده بود از سوی پلیس شناسایی شده است، امیر را با تاکسی تلفنی به خانه اشان باز گردانده بود. امیر نیز در تحقیقات به مأموران گفت: یاسر پس از ربودن، مرا به خانه ای ناشناس برد و در این مدت با من رفتار خوبی داشت. صبح او مرا به محل نامعلومی برد و با تاکسی تلفنی به خانه فرستاد.در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد یاسر به یکی از شهرهای شرقی کشور فرار کرده است.

ویدا - ایران - شیراز
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.