۷ استان ایران برفی است

7 استان ایران برفی است

برف و سرما در استانهای تهران ، زنجان ، ایلام ، قم ، آذربایجان غربی و شرقی ، چهار محال بختیاری و قزوین موجب کاهش دما شده است.

 پلیس راه ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد : برخی محورهای ارتباطی ایران که به علت شرایط نا مناسب جوی بسته شده بود ، با تلاش ماموران راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

براساس این گزارش ، محور شهرضا - سمیرم در استان اصفهان که از ساعت یک بامداد جمعه به علت بارش برف و کولاک شدید بسته شده بود، در ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد امروز با تلاش ماموران راهداری وزارت راه و ترابری و ماموران پلیس راه بازگشائی شد.

همچنین محورهای شهرکرد - ایذه ، شهرکرد - اردل ، و کوهرنگ - فارسان در استان چهار محال و بختیاری که از ساعت 22 پنجشنبه به علت بارش شدید برف و کولاک بسته شده بود در ساعت 7 و 30 دقیقه بامداد جمعه بازگشائی شد.

تردد در محور کرج - چالوس نیز که به علت ریزش احتمالی قسمتی از تونل شماره 2 و نقص سیستم روشنائی تونل بسته شده بود در ساعت 30 دقیقه بامداد جمعه از سر گرفته شد.

همچنین ماموران سازمان راهداری و پلیس راه تلاش می کنند تا محور بزرگراه قزوین - زنجان در استان قزوین را که از ساعت 22 شب گذشته تاکنون به علت کولاک شدید بسته شده است ، بازگشائی کنند.

در این حال در استان زنجان بر اثر کولاک راه 76 روستا مسدود شده است و ارتفاع برف در برخی از مناطق استان ایلام و آذربایجان غربی هم به نیم متر رسیده است .

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.