مهدی کوچک ‏زاده:همه چیز را می دانم،فروشنده منزل حسن روحانی فامیل ماست

مهدی کوچک‏زاده:همه چیز را می دانم،فروشنده منزل حسن روحانی فامیل ماست

مهدى کوچک‏زاده نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه هفتگى انصار تهران گفت: ... والله آنچه که ما از اصلاح‏طلبى شناخته‏ایم - البته کارى به تک و توک انسان‏هاى خوب ندارم- و آنها به ما نشان دادند، ضدیت با دین است. من کارى به چند انسان ساده که فریب خوردند و از آنها استفاده کردند و آنها را سر لیست خودشان قرار دادند، ندارم؛ همان‏هایى را که در دوره قبل ضایعشان کردند. حالا دوباره همین‏طور است. مثلاً آدم ساده و سلیم‏النفس مثل آقاى عارف را مى‏خواهند سر لیست خودشان قرار دهند. من اینجا به آقاى عارف مى‏گویم مواظب باش اینها خیلى بزرگ‌تر از شما را به لجن کشیدند و موقعى که بهره‏بردارى خودشان را کردند آنها را به طرفى پرت کردند. مواظب باش اگر تو سرلیستى، تو به اینها فرمان بده که هر روز در مقابل منویات رهبر معظم انقلاب عرض اقدام نکنند و هر روز با مقدسات چالش درست نکنند. خیلى سیاستمدارتر از شما را اینها بر بلندى نشاندند و بعد گفتند باید دورشان زد و از آنها عبور باید کرد.

آنچه که ما دیدیم یک اصلاحات رضاخانى و یک اصلاحات آمریکایى بیشتر نبود. کارى به این نداریم که تعدادى هم افراد متدین در این بین قابل شمارش بودند که دیدیم یکى از اینها مى‏گفت: عباى فلان کس این‏قدر گشاد است که از نهضت آزادى تا فلانى زیر این عبا جمع شده‏اند. خدا رحمت کند مرحوم ابوترابى را که چه بصیرتى داشت. اسم ایشان را که در لیست گذاشتند، ایشان قبول نکرد و اسمش را از لیست آنها خارج کرد. به خاطر آن همه سال اسارت خداوند به ایشان لطف کرد.

اى کسانى که لااقل خیال مى‏کنید آبرویى دارید و از اینها نیستید و اینها مى‏خواهند سرلیستتان کنند، بدانید سرلیستى یعنى چه؟ بیایید اعلان برائت کنید. اینها دلشان براى دین و براى اسلام نسوخته. اینها امروز داد مردم‏سالارى و دمکراسى‏شان گوش فلک را کَر کرده است. آیا اینها در چند سالى که در رأس قدرت بودند به‏اسلام هیچ تعرضى نکردند. ما هیچ‌وقت ندیدیم که شما دادى بزنید که چرا اسلام را مخدوش مى‏کنید.

آقاى توسلى، اى کسى که سال‏ها در کنار امام بودى شش‌ماه نگذشته است که بنده دست تو را بوسیدم و گفتم چون این دست سال‏ها به بدن امام خورده آن را مى‏بوسم. ایشان در بین جمعى از اصلاح‏طلبان حاضر شده و گفته است: اینها مى‏خواهند همه یاران امام را سیلى بزنند و بدهکار کنند. آقاى توسلى امام این را به ما یاد داد که ما عقد اخوت با کسى نبسته‏ایم، میزان دوستى من با هر فرد در میزان درستى راه او و تقید او به اسلام نهفته است.

امام حاصل عمرش را بر کنار کرد. امام یاد داده است که ما قوم و خویشى با رفیق‏هاى امام نداریم. این حرفى است که شما به استناد آن مى‏گویى که امروز اوضاع خراب است و یاران امام دارند سیلى مى‏خورند. چه منطق امام گونه‏اى بر این حرف شما حاکم است؟! ما از صدر اسلام کسانى را داشته‏ایم که افرادى که شما ممکن است نام ببرید، یک انگشت کوچک یاران پیامبر نمى‏شدند ولى راه خودشان را عوض کردند و زر و زیورى جمع نمودند که بعد از مرگشان با تبر نمى‏شد خرد کرد. مثل طلحه و زبیر که به زبیر پیامبر لقب سیف‏الاسلام داده. امام به کدام یک از شما چنین لقب‏هایى داده است؟ به هیچ‏کدام از شما لقب که نداده هیچ، بلکه در وصیت‏نامه‏اش گفته است من به واسطه سالوسی و اسلام‏نمایى بعضى‏ها تعریف‏هایى از کسانى کرده‏ام، ملاک حال فعلى افراد است.

خیلى‏ها در کنار امام بودند و وقتى پایشان را از موازین اسلام ناب محمدى کج گذاشتند، خود ایشان به آنها سیلى زد. ما اگر خط امامى هستیم اتفاقاً روشمان این است. اتفاقاً اگر کسى خط امامى است، رفیق امام نمى‏شناسد. این چه استدلالى است که شما مى‏کنید. شما گفته‏اید: «امروز کسانى که هیچ نقشى در انقلاب و مبارزه نداشتند تئوریسین و مدعى امام و انقلاب شده‏اند. مى‏گویند هدف از انقلاب، جمهورى اسلامى نبود و با این کار مردم و رأى آنها را نادیده مى‏گیرند.»

چرا شبهه مى‏اندازید: چرا همه مومنین و متدینین را این‏گونه زیر سوال مى‏برید آن هم با چى؟ با اینکه ما بودیم که بغل دست امام بودیم! امام حاصل عمرش را بیرون پرت کرد. این ملت هم این کار را یاد گرفته و با کسى شوخى ندارد. ملت تا وقتى که ببیند کسى در راه انقلاب و ارزش‏هاى انقلاب و ارادت به امام خمینى گام برمى‏دارد، مخلص اوست و گر نه هر کسى که مى‏خواهد باشد، او را به بیرون پرت خواهد کرد. چرا از اینکه کسانى که به ارزش‏ها و مبانى انقلاب پشت کرده‏اند، به بیرون پرت مى‏شوند، نگرانید؟

آقاى توسلى گفته است: «این نگاه بسیار خطرناک است چرا که حاضر مى‏شود حتى به نام مصلحت آراى مردم را محترم نشمارد.» آقاى توسلى آن نگاهى، این‏قدر خطرناک است که عاشورا را کینه بدر و احد مى‏نامد، آن نگاهى، این‏قدر خطرناک است که مى‏گوید ما در اسلام آخوند نداریم و این یک چیزى بی‌خودى است که از مسیحیت آمده است. آقاى توسلى! یک سند بیاور که آن روز یک فریاد زدى. تو که یار غار امام بودى این جمله امام را که مى‏گوید "آخوند یعنى اسلام، روحانیین با اسلام در هم مدغمند، هر کس به من هر چه هم بگوید مانعى ندارد آنکه با این عنوان مخالف است، این دشمن شماست." مى‏دانى. موقعى که آغاجرى در همدان آن حرف را زد چه دفاعى از روحانیت کردى؟ چه دفاعى از خط امام رضوان‌الله تعالی علیه کردى؟ ما به صداقت شما شک داریم؛ یار امام بودید، باشید. شما نمى‏توانید ما را این گونه فریب دهید. آن موقع چرا هیچ‌چیزى نگفتى؟ چرا نگران اسلام نبودید؟

آقاى حسن روحانى در شب عاشورا در حرم حضرت امام  گفته است: آیا نماز خواندن واجب‏تر است یا کار کارشناسى در جامعه انجام دادن.

همه بغض و کینه‏شان نسبت به دولت است و دولت را مثل یک بچه کوچولوى کم‌عقل و بى‏تدبیر براى مردم تعریف مى‏کنند و نتیجه مى‏گیرند که این دولت کم‌عقل و بى‏تدبیر مردم را به دوراهى نابودى مى‏برد، پس این از اوجب واجبات است، حتى اگر نماز ترک شود.

براساس یک‏سرى فرضیاتى که اصل آن باطل است، این حرف‌ها را مى‏زنند. این قدر فخر مى‏فروشید که ما چنین کردیم و چنان کردیم. مقام معظم رهبرى نقلى بدین مضمون دارند: «در آن دولت قبل هم هى آمدند گفتند شانزده تا سانتریفیوژ، اینها قبول کردند، بعد گفتند پنج تا سانتریفیوژ باز اینها قبول کردند، آخر آمدم گفتم اگر این روش بخواهد ادامه پیدا کند، خودم وارد صحنه مى‏شوم که بعد مجبور شدند آن روند عقب‏نشینى را متوقف کنند و من وادار کردم برگشت مسیر در همان دولت قبل بشود.» معلوم است که حضرت آقا چقدر با آن رویه‏اى که آقاى حسن روحانى در صدد آن بود، موافق بودند!

اینها مى‏گویند کار احمدى‌نژاد نیست و ما خودمان در دولت قبل راه انداختیم. بله، اگر سیلی مقام معظم رهبرى نبود تا حالا همه مملکت را فروخته بودید! آقا، جلوى شما را گرفت و این را خود ایشان فرموده است. حالا مى‏آیید فخر مى‏فروشید که با بى‏تدبیرى و کار غیرکاشناسى دارند مملکت را به لبه پرتگاه مى‏برند؟! مى‏خواهید براى ما منجى درست کنید؟!

آقاى روحانى در بخش دیگرى از صحبت‌هایش مى‏گوید: «اگر در جامعه حکومت ضد دین و ضد مردم حضور داشت، این واقعه پیام و سرمشقى براى ما دارد.» من به عنوان یک دانشگاهى نمى‏فهمم که در زمان اباعبدالله علیه‌السلام حکومت ضد دین و ضد مردم چگونه بود. آن جماعت که همه مردم بودند و بر سر اباعبدالله علیه‌السلام ریختند. چرا سفسطه مى‏کنید؟!

اینها گفته امام حسین علیه‌السلام را هم براى اینکه جسارت به خلق نشود، تبدیل مى‏کنند. آقاى آرمین، "انى خرجت لطلب الاصلاح فى‏امة جدى" را مى‏خواند "فى‏دین جدى". امام حسین علیه‌السلام اصرار دارد که امت جدم فاسد شده بودند، شما مى‏خواهید بگویید که دین فاسد شدنى است و ما حق داریم هر روز بر او پیرایه بیفزاییم و یا کم کنیم!

آقاى حسن روحانى! امام مى‏فرمود زى‏طلبگى‏تان را اگر حفظ نکنید این ملت از اسلام بر مى‏گردند. شما فردا بیا به این ملت پاسخ بده که زى شما در طول این انقلاب که پست‏هاى بالا هم گرفته‏اید؛ در شوراى عالى امنیت ملى هم بوده‏اى، دکترا هم از انگلستان گرفته‏اى، منزل شما در خیابان مقدس اردبیلى است و فروشنده آن منزل به شما از قوم و خویش من است و به من گفته است که آنجا کجاست، چطور بوده است.

 بیا به مردم گزارش بده که آیا این زى‏طلبگى است که شما دارید. معلوم است که مردم از شماها بر مى‏گردند. امام گلوى خود را پاره مى‏کرد براى اینکه این انقلاب، انقلاب پابرهنه‏ها و محرومین و مستضعفین است. معلوم است که انقلاب نیازى به چنین رؤسایى نخواهد داشت و به شما پشت خواهد کرد. آن وقت دق دلى خودتان را مى‏آیید سر این دولت خالى مى‏کنید که این دولت کارشناس نیست! دائماً مى‏گویند این دولت کارى کرده که دنیا با ما بد شده است. در جاهاى زیادى هم مقام معظم رهبرى، هم حضرت امام بارها فرموده‏اند که این بدى اینها با ما سر این نیست که چنین و چنان و مسائل جزئى، بلکه اینها با اسلام بد هستند و با این مرامى که ما طرح کردیم مبنى بر ضدیت مردم دنیا با ظلم مخالف هستند، لذا تا ریشه ما را نکنند، ول کن نیستند.

باز هر روز بزرگترتان مى‏آید در تریبون‏ها مى‏گوید بحران هست و جدى هم هست. چرا با مردم این جور حرف مى‏زنید؟ امام رحمه الله علیه روز اول جنگ گفت یک دزدى آمده و سنگى انداخته و رفته است. امام که مى‏فهمید چه خبر است ولى با مردم که حرف مى‏زد مى‏گفت خبرى نیست؛ پاسدارها و ارتشى‏هاى ما اگر بخواهند دو روزه کار اینها را یکسره مى‏کنند. امام در عین بحران از بحران حرف نمى‏زند. موقعى که دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسى را تسخیر کرده بودند، امریکا گفته بود من حمله مى‏کنم. دانشجویان یک بیانیه‏اى دادند که اگر امریکا حمله نظامى کند ما چه کار مى‏کنیم و... اما بلافاصله حضرت امام جمله معروف "آمریکا هیچ غلطى نمى‏تواند بکند" را گفتند و اینکه این جوان‌هایى که از روى احساسات یک چیزى گفته‏اند که اگر امریکا حمله نظامى بکند، همین اگرش را نباید بگویند.

شما اگر مرید و پیرو خط امام هستید، هر روز یک خاطره از امام در مى‏آورید و در جامعه بامبول درست نکنید. امریکا بناى حمله داشت و حمله هم به طبس کرد؛ ولى امام گفت همین اگرش را هم نباید بگویید.

آن وقت بزرگتر شما هر روز مى‏آید در تریبون مى‏گوید وضعیت بحرانى است. حالا به مردم گفتید و بحران هم هست؛ مردم چه کنند. مردم مثلا بروند لباس ضد گلوله بپوشند؟ من نمى‏توانم باور کنم که مشکل شما مشکل فراموش شدن ارزش‌هاى امام است، اتفاقاً برعکس مشکل شما پایبندى این ملت به ارزش‌هاى امام است و همه همّ و تلاشتان را در این ده، پانزده سال کرده‏اید که این را از ملت بگیرید تا آن را به زانو زدن در مقابل امریکا وادار کنید و ان‏شاءالله این خوابى است که تعبیر نخواهد شد و آرزویى است که نوکرانتان به گور خواهند برد.

paddy_power - سوید - بورلنگه
خوب مهدئ جان حالا خودش ناراحت نکن جوجه ماشینی. شیرت خشک میشه. دور بعد میگم تو رئیس جمهور بشی.
جمعه 12 بهمن 1386

بابک - ایران - سبزوار
کوچک زاده واقعا مغز کوچکی داری انشااله نوبت شما ها هم می رسد روزی که مثل صدام شما را به دار مجازات بیاویزیم واین روز بسیار نزدیک است منتظر نتیجه گفتار پوچ خود باش
جمعه 12 بهمن 1386

پری دریائی - ایران - تهران
این جناب در واقع داره به 28 میلیوین که 10 سال پیش آقای خاتمی عزیز رو با افتخار و اقتدار رپیس جمهور کرد توهین می کنه اگه شعور داشتی و البته از فامیلیت معلومه علاوه بر کوچک زادگی فهم و عقل و شعور کوچکی هم داری می فهمی دی که همین آدمها رو الان اکثریت مردم خیلی بیشتر از جماعت دروغگو و البته خالی بند و متحجر شما قبول دارن می تونی تا انتخابات 2 سال دیگه صبر کنی اونوقت می فهمی من چی می گم کوچک مغز زاده!!!
شنبه 13 بهمن 1386

mohammad-gol - ایران - دزفول
بابا حالا اگر... بشی ول کن مملکت هستی یا نه راستشو بگو ریزه میزه
شنبه 13 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.