واکنش سردار احمدی مقدم به خبر مخالفت رییس جمهور با جمع آوری قلیان ها

واکنش سردار احمدی مقدم به خبر مخالفت رییس جمهور با جمع آوری قلیان ها

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده ناجا نسبت به مباحث مطرح شده پیرامون مخالفت دولت با جمع آوری قلیان ها واکنش نشان داد.

سردار احمدی مقدم در حاشیه نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: البته هنوز نظر جدید دولت به ما ابلاغ نشده و بنابراین من قصد اظهار نظر در باره ابلاغیه دولت را ندارم ، اما همین اندازه بگویم که رئیس ستاد مبارزه با دخانیات که وزیر بهداشت است آئین نامه ای که امسال دولت به تصویب رساند ، جلسه ای در ستاد تشکیل داد و از نیروی انتظامی خواست در جهت قانون با ستاد همکاری کند.

وی خاطر نشان کرد: ما تاکنون زیر نظر وزارت بهداشت در رابطه با جمع آوری قلیان ها همکاری می کردیم و اساسا بحث قلیان جزو مراحل طرح امنیت اجتماعی نبوده است و برخی این موضوعات را خلط می کنند.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه اجرای قانون مبارزه با مواد دخانی وظیفه وزارت بهداشت است ، تصریح کرد: اقدامات نیروی انتظامی در این باره با هماهنگی و مسئولیت وزارت بهداشت صورت گرفته است و هفته گذشته که خبر رسید رئیس جمهور نسبت به طرح دیدگاهی دارند با دفتر ایشان تماس گرفتیم متوجه شدیم که رئیس جمهور خواستار توقف جمع آوری قلیان ها نیست بلکه معتقد است اعضای صنف قهوه خانه که مسئول ارائه چای و قلیان هستند به دلیل اینکه عمدتا جزو اقشار ضعیف اند و تغییرکاربری قهوه خانه ها مستلزم زمان است کمی با آنها مدارا شود تا مراحل قانونی تغییر کاربری طی شود .

 احمدی مقدم یادآور شد: البته این مورد هم فقط در مورد قهوه خانه دارانی است که مجوز دارند ، صادق است .

فرمانده ناجا اضافه کرد: البته قبلا هم گفته بودم که قرار است فقط در یک مرحله نیروی انتظامی در رابطه با قلیان ها به وزارت بهداشت کمک کند و بعد از آن مسوول این کار خود اتحادیه های امور صنفی و بهداشت خواهد بود.
parviz1 - انگلستان - کترینگ
تو مملکتی که هزاران گرفتاری و آدم نمیدونه از کجاش بگه مثل جریان شتره که میگن لبو اوچش کجه اون یکی میگه قربونت کجاش راسته که حلا میگی لبش کجه!!.حلا حکایت گرفتاریهای ملته با اون همه کجو ماوجی از رئیس جمهور گرفته تا وزیر بهداشت و فرمانده نیروی انتظامی چسبیدن به این مشکل اساسی.آخه سوادشون و فهمشون بیشتر از این نیست که بتوانند مشکلات را مرتفع کنند .بهتره که به همین قلیان و منقل و ذغال ووو بپر دازن باز از اون چکمه و تجاوزات بهتره.مگه نه؟
سه‌شنبه 9 بهمن 1386

iman_masihi - ایران - تهران
پرواز خان ..اون احمدی نژاد بیچاره هر کاری کنه بازم بهش گیر رواست هان؟دیگه کار کوچیک و بزرگ نداریم...هر کاری کنه بهش میگیم حالا چسبیده به این تو اینهمه مشکل....چرا؟ بالاخره باید هر چی از یه جایی شروع شه..الان قلیان فردا باید سیگار بشه.....این کار بنفعه جامعه است...
باز تو این طرح دلش به حال اقشار کم درامد بود
چهار‌شنبه 10 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.