استفاده از سگ های گرسنه برای آزار ۱۵ دختر دانش آموز

استفاده از سگ های گرسنه برای آزار 15 دختر دانش آموز

سرکرده باند آزار و اذیت دختران دانش آموز در کرج پس از 9ماه فرار دستگیر شد و راز 15فقره جرم سیاه اعضای باند را فاش کرد.
به گزارش خبرنگار جام جم ، اوایل اردیبهشت ماه امسال زنی به اداره اطلاعات امنیت عمومی استان تهران مراجعه و از 4مرد شرور به اتهام آزار و اذیت دختر 15ساله اش شکایت کرد و گفت ، دخترش پس از آزار و اذیت متهمان در بیمارستان بستری شده است و در وضعیت روحی بدی به سر می برد.
به دنبال این شکایت ، ماموران به بیمارستانی که قربانی نوجوان در آنجا بستری بود، عزیمت کردند و به تحقیق از او پرداختند.

دختر دانش آموز در دام افراد شرور
دختر دانش آموز در تشریح ماجرا به پلیس گفت: 8 ماه قبل وقتی به مدرسه می رفتم ، مرد جوانی راهم را سد کرد و از من خواست تا با او رابطه دوستی برقرار کنم ، اما قبول نکردم ، مزاحمت هایش ادامه یافت تا این که چند روز پیش این مزاحم خیابانی مرا با زور و تهدید چاقو ربود و همراه 3 نفر از دوستانش به باغی در ماهدشت کرج برد و مورد آزار و اذیت قرار دادند و با گوشی تلفن همراه از این صحنه ها فیلمبرداری و تهدید کردند اگر از آنها شکایت کنم ، فیلم تهیه شده را در شهر توزیع می کنند.
با اطلاعاتی که ماموران از دختر دانش آموز به دست آوردند، چهره نگاری رایانه ای از مردان آزارگر صورت گرفت و جستجو برای یافتن آنها آغاز شد تا عاقبت ماموران پس از چند هفته موفق به شناسایی و دستگیری 3نفر از متهمان آزارگر شدند.
با انتقال متهمان به اداره اطلاعات امنیت عمومی استان تهران ، آنها در بازجویی به جرایم خود اعتراف و اظهار کردند سرکردگی باند ر ا مرد شروری به نام احسان به عهده داشته است.
تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این که 2 دختر دانش آموز هم با مراجعه به مرکز پلیس از متهمان شکایت و آنها را شناسایی کردند و متهمان روانه زندان شدند.
جستجوهای پلیسی برای یافتن سرکرده باند و دیگر همدستان وی ادامه یافت تا این که ماموران 2 روز پیش مخفیگاه احسان سرکرده باند را شناسایی و او را در یکی از محله های کرج دستگیر کردند. با انتقال این متهم به مرکز پلیس ، وی در بازجویی راز سیاه اعضای باندش را فاش کرد.

احسان شرور آزارگر در اظهاراتش به پلیس گفت: من و اعضای باند با پرسه زدن در اطراف مدارس دخترانه کرج ، به بهانه دوستی آنها را فریب می دادیم و به باغ متروکه ای در ماهدشت کرج منتقل می کردیم.
وی افزود: ابتدا با 3دختر نوجوان دانش آموز دوست شدیم و پس از فریب ، آنها را به باغ متروکه کشاندیم ، قربانیان وقتی به نقشه شوم ما پی بردند، قصد فرار داشتند، اما برای این که مانع فرارشان شویم با سگ هایی که در باغ متروکه نگهداری می کردیم ، قربانیان خود را می ترساندیم که اگر به خواسته ما تن ندهند، آنها را غذای سگها خواهیم کرد.
متهم ادامه داد: وقتی دختران دانش آموز مغلوبمان می شدند، آنها را به همراه اعضای باند مورد آزار و اذیت قرار می دادیم و با گوشی تلفن همراه از صحنه های آزار و اذیت آنها فیلمبرداری می کردیم تا آنها از ما شکایت نکنند و راز جرایم سیاهمان فاش نشود و تاکنون 15 دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده ایم.
به دنبال اعتراف تکان دهنده مرد شرور، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی کرج ، سرکرده باند را با قرار قانونی بازداشت موقت کرد تا در ادامه تحقیقات پلیسی راز دیگر جرایم اعضای این باند و مخفیگاه دیگر متهمان فراری فاش شود.
اعترافات تکان دهنده سرکرده باند

parviz1 - انگلستان - کترینگ
این اعمال و هر گونه عمل مشابه که هر روز به گونه های مختلف در سراسر ایران رخ میدهد را باید ریشه ای و باتدبیر مرتفع کرد و تا زمانیکه بفکر چاره ای برای این غریزه جنسی که در بخوصوص در جوانانمیباشد واقعیتی است. در قدیم هم به پنبه و آتش تشبیح میکردند و چاره ای برایش کرد در غیر اینصورت جامعه با آتش شهوات این جوانان میسوزد همانگونه که تا کنون بسیاری از جوانان چه فاعل و چه مفعول سوخته اند و در حقیفت این مسئولیت بعهده دولت است نه اینکه جوانان را در این گمراهی بگذارند و هر بار شاهد اعدام و یا سوختن حیثیت دختران ایرا ن زمین باشیم.
سه‌شنبه 9 بهمن 1386

رضا خوشبطن - ایران - تهران
اینا رو اعدام کنن یعنی بهشون حال دادن....اگه حضرت محمد می دونست ایرانیا بعدا از این کارا می کنن اسلام و اصلا این طرفی نمی اورد که این قانونش باشه و اونایی که ادعای اسلامشون می شه اینقدر کار نا بلد
چهار‌شنبه 10 بهمن 1386

parsian world - فیلیپین - مانیلا
پرویز- انگلستان- کترینگ
این اعمال فقط در ایران رخ میدهند؟ جوانان خارج از ایران خدای اخلاق و نجابت و عفافند!!!
با این ابراز نگرانی ای که کردی ، طرحی هم برای حل این معضل داری!؟
چهار‌شنبه 10 بهمن 1386

pakzad - ایران - آذربایجان
وحشی های کثافت بی فرهنگ
چهار‌شنبه 10 بهمن 1386

farshid-manchester - انگلیس - منچستر
آقا رضا اگه حضرت محمد می دونست اصلاُ اسلام را اختراع نمیکرد. اونیکه اسلام رو با زور و قتل و عام و تجاوز به ایران آورد سپاه ابوبکر بود به فرماندهی خلید بن ولید المخزومی که تو اولین نبردش با سپاه فرسوده ایران یک روز و نیم فقط اسرای ایرانی رو سر می بریدند برای ایجاد رعب و وحشت و ...( تاریخ طبری)
چهار‌شنبه 10 بهمن 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
با ساختن شهر نو یا همان خانه عفاف تجاوزها خیلی کمتر خواهد شد
جمعه 12 بهمن 1386

رضا خوشبطن - ایران - تهران
پرویز جان تو ایران بیشتره چون جایی برای این کارا ندارن
فرشید جان اگه محمد نمی گفت اون اشغلا هم نمیومدن به کتابایی که معلوم نیست توش ستبردن یا نه استناد نکن قران و تحریف کردن چ برسه به..
شنبه 13 بهمن 1386

kitaro - ایران - تهران
حالا که صحبت از اسلام شد میخواستم بگم:
قران که در زمان عمر و عثمان جمع آوری شد و اسلام هم که توسط ابوبکر و عمر به کشورهای دیگر صادر(زورتپان) شد.!!!
پس محمد این میان چه نقش و تقصیری داشت؟؟
او در زمان خود خدمت بزرگی به مردم خود کرد و انها را از رسومات غلطشان نجات دادو انها را متحد کرد و به جنگهای قبیله ای تا حدودی پایان داد و ....
اما باید قبول گرد که دینی که امروز با نام اسلام وجود دارد هیچ ربطی به دین محمد نداشته و توسط پیروانش بازسازی و پرداخته شده..وگرنه محمد نه اصراری بر جمع اوری قران داشته و نه اصراری به قبولاندن دینش با زور شمشیر به کشورهای دیگر...پیامبری که کتابش توسط دیگران جمع اوری و دینش توسط کسان دیگر و بعد از مرگش باعث جنگ میشود چه تقصیری دارد؟؟
شنبه 13 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.