وزیر راه و ترابری: صنعت هوایی ایران از منظم ترین صنایع کشور است

وزیر راه و ترابری: صنعت هوایی ایران از منظم ترین صنایع کشور است

وزیر راه و ترابری وضع ایمنی هواپیماها را در چند سال اخیر بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: صنعت هوایی ایران از منظم ترین صنایع کشور است.
 
بر اساس این گزارش، رحمتی در حاشیه چهارمین همایش ایمنی هوانوردی در جمع خبرنگاران گفت : صنعت هوانوردی کشور با داشتن بالاترین فناوری باید ارتقای ایمنی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود : جای هیچ ریسکی در صنعت هوایی کشور وجود ندارد و هرگونه تخطی از استانداردهای هوایی به بروز سانحه منجر می شود.

رحمتی ارتقای آموزش ، استاندارد گذاری های مدرن، رعایت مقررات هوایی و تامین هواپیما را در صنعت هوانوردی کشور مهم دانست و بر ضرورت کاهش تاخیر پروازها تاکید کرد.

وزیر راه و ترابری گفت : صنعت هوایی کشور باید فعالیت های بیشتر از حد معمولی گسترش دهد تا نیازهای هوایی کشور برطرف شود و ایمنی پرواز هواپیماها افزایش و تاخیر پروازها کاهش یابد.

رحمتی همچنین درباره ضرورت بکارگیری مدیریت واحد ایمنی در صنعت هوایی کشور گفت: این نوع مدیریت هم اکنون در سرلوحه بخش هوایی کشور قرار دارد و ساماندهی و رعایت استاندارد های ایمنی، مسئولیت نظارت و هدایت شرکت های هواپیمایی در صنعت هوایی بر عهده سازمان هواپیمایی کشور است.

خبرنگار انتخاب در پایان می افزاید؛ اما وزیر راه و ترابری هیچ اشاره ای نکردند که صنعت هوایی کشور در میان چه صنایعی از منظم ترین هاست و همچنین منظورشان از ملاک خوب بودن ایمنی پروازها چیست.

گفتنی است، ایران دارای بالای ترین حوادث در صنعت هوایی میان کشورهای جهان است.
babaktoronto - کانادا - تورنتو
منظور ایشان نحوه پارک هواپیماها تو اشیانه هاست که واقعا اینو راست میگه بسیار منظم مرتب پارک شدند همشون در خطوط موازی با ارایش بیمانند که حتی تو امریکا هم هواپیماها را اینچنین پارک نمیکنند. ایول
شنبه 6 بهمن 1386

aynaza - ایران - تهران
توروخدا اینقدر پرت و پلا به هم نبافین . آخه که چی این حرفا؟؟ واقعا مردم رو اینقدر هالو فرض کردی جناب وزیر؟؟؟؟
شنبه 6 بهمن 1386

turkmen - ترکیه - انکارا
درسته خیلی منظمه من پارسال با ایران ایر از انکارا به تهران پرواز داشتم.ساعت2 ظهر پروازبود جالبه که ساعت 11 شب پرواز کردیم. اونام چه هواپیمای بود فوکر قراضه که همه جاش میلرزید صد رحمت به توپولف روسی.
شنبه 6 بهمن 1386

skywave - ایران - تهران
انقدرمنظمه که برای یه اهواز رفتن 11 ساعت رفت و 6 ساعت برگشت تاخیر داشتیم!ایول
شنبه 6 بهمن 1386

hasti40 - ایران - تهران
من فکر میکنم ایران تو تاخیر پروازها میتونه مقام اول رو کسب بکنه
واقعا نمی فهمم اینها فکر می کنند مردم الو پنجشنبه هستند اخه مرتیکه تو همونی هستی که پارسال گفتی اگه تا اخر سال یک چاله در سطح شهر یا جاده وجود داشته باشه به هرکسی که اعلام کنه جایزه میده الان باید بگه اگه جای صاف دیدید بیاید جایزه بگیرید و دوباره این مزخرفات رو گفته .
یکشنبه 7 بهمن 1386

Parsavosh - ایران - تهران
دوستان دقتتون کمه دیگه !!! این جناب وزیر هدفش بالا بردن صنعت هوایی نبوده چون بی نظمی اون که به جهانیان ثابت شده .هدف ایشان زدن تو سری به صنایع دیگر مملکته که البته به حمدا... و به لطف دولت نهم آقایان مشغول رفع بی نظمیها هستند و از همه مهمتر دعای خیر مردم هم همیشه حلال مشکلاته!!!!!!
یکشنبه 7 بهمن 1386

Afshin-B - ایران - تهران
آقای رحمتی تو آنقدر پر رویی که باید بری آخوند بشی بدرد این کار نمی‌خوری!
یکشنبه 7 بهمن 1386

دربه در - ایران - تهران
بی نظمی تمام عیار هم به نوعی یه نظم هست دیگه !!!!
یکشنبه 7 بهمن 1386

mehrdad irani - کره - سیول
ای بابا شما چرا توجه نمی کنید.منظور اقای وزیر این است که از نظر تاخیر در پروازها منظم ترین است.یعنی تمام پروازها یه جورهایی تاخیر داره.واین نظم در تاخیرو میرسونه.با تشکر از وزیر مربوطه
یکشنبه 7 بهمن 1386

leila58 - رومانی - بخارست
همانطور که گفتند اگه بی نظمی و اشکالی باشه منجر به حادثه میشه پس نگران نباشید مسئله مهمی پیش نمیاد نهایت اتفاقی که می افته سقوطه ؛خاک بر سر ما که پر خطر ترین خط هوایی دنیا منظم ترین صنعت کشور ماست
دوشنبه 8 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.