اینترپل محسن رضایی را در بلژیک بازداشت کرد

اینترپل محسن رضایی را در بلژیک بازداشت کرد

به گزارش «البرز» به نقل از روزنامه کلارین آرژانتین، منابع پلیسی هفته گذشته بعد از چند ساعت از بازداشت وی اطمینان دادند که این شهروند ایرانی به نام محسن رضایی همان فرمانده سابق سپاه پاسداران ایران که اینترپل بنا به درخواست دستگاه قضایی آرژانتین در صدد دستگیری او می باشد نیست.
آلبرتو نیسمان دادستان پرونده آمیا نیز اعلام کرد: در ابتدا گمان می رفت که این شخص که دستگاه قضایی بلژیک نیز درباره او تحقیق می کرد از جمله افرادی باشد که به خاطر مشارکت در حادثه آمیا تحت تعقیب قرار دارد اما اینگونه نبود.
آژانس خبری یهودی روز دوشنبه اطمینان داده بود که اینترپل محسن رضایی فرمانده سابق سپاه پاسداران ایران را در بلژیک پیدا کرده است. بنا بر ادعای این منبع بانک کی بی سی بلژیک نسبت به سه گردش مالی در نوامبرگذشته به نام محسن رضایی هشدار داده و از عملیات مالی مشکوک خبر داده بود.
آلبرتو نیسمان افزود: رضایی پیدا شده در بلژیک چند سال از فرمانده سابق سپاه ایران کوچکتر است. اینترپل بلژیک اعلام کرد که این شخص 46 ساله است در حالیکه محسن رضایی مورد نظر دستگاه قضایی آرژانتین بین 55 تا 60 سال دارد.
از سوی دیگر رضایی ساکن بلژیک از سال 1999 به این کشور پناهنده شده و تا کنون نیز از آنجا خارج نشده است.دادستان آرژانتینی در عین حال از تقاضای خود از دستگاه قضایی بلژیک برای تحقیق بیشتر درباره محسن رضایی ساکن این کشور و گردش های مالی مظنون او خبر داد.
آرژانتین مدعی است انفجار سال 1994 ساختمان انجمن اسرائیلی آرژانتینی موسوم به آمیا در بوینس آیرس با هدایت ایران صورت گرفته است.

آویه ر - استرالیا - سیدنی
این هشداری به تروریست های جمهوری اسلامی است که بعد از سرنگونی رژیم ولایت فقیه در هیچ کشوری در امان نخواهند بود.
سه‌شنبه 2 بهمن 1386

parviz1 - انگلستان - کترینگ
به امید روزی که همه این مافیا از ملای بزرگ تا دکتر بیسواد و بستگانشان که دلارها را در حسابهای بانکهای خارجی ریخته اند و کارخانه ها خریده اند و هنوز هم به چپاول و جنایات خود ادامه میدهند را در ایران بازداشت و دادگاهی کنند.ان وقت معلوم میشود که کی چه کرده و ایا مقصر هستند یا نه.اگر نیستید پس چرا میترسید؟!!این دنیا که ترس ندارد از ان دنیا بترسید .
سه‌شنبه 2 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.