انتقام اینترنتی خواستگار ناکام

انتقام اینترنتی خواستگار ناکام

خواستگار انتقامجو وقتی پاسخ منفی شنید، با سوء استفاده از هویت دختر جوان ، با مردان مختلفی ارتباط اینترنتی برقرار و آنها را تشویق کرد برای دختر مورد علاقه اش مزاحمت تلفنی ایجاد کنند.
روز سوم دی ماه امسال مردی به شعبه هشتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران مراجعه و از مزاحمت های تلفنی افراد ناشناس به منزلش در یکی از محله های تهران خبر داد. شاکی در تشریح ماجرا به دادیار سلیمی مقدم گفت: 5 روز پیش مردی ناشناس تلفنی با منزلم تماس گرفت و با اصرار می خواست با دخترم صحبت کند، وقتی به وی اعتراض کردم که با دخترم چه کار دارد، گفت که از طریق اینترنت با دخترم آشنا و از سوی وی به منزلم دعوت شده است.
پس از مشاجره با مرد جوان ، تلفن را قطع کردم و از دخترم خواستم تا راز تماس تلفنی مرد ناشناس را فاش کند که وی از ماجرا اظهار بی اطلاعی کرد.

مزاحمت های تلفنی دردسرساز

شاکی ادامه داد: به دنبال چندین تماس تلفنی مشابه ، گمان بردیم شاید یکی از آشنایان یا اقوام باشد که قصد شوخی کردن با اعضای خانواده را دارد.به ماجرا توجهی نکردیم ، تا این که روزهای بعد افراد ناشناس دیگری با منزلمان تماس گرفتند و ادعا کردند که دخترم با آنها ارتباط اینترنتی دارد و با معرفی منزلش به عنوان یک مرکز فساد، آنها را به آنجا دعوت کرده است.

ردپای خواستگار انتقامجو

پس از شنیدن این حرف ها، دیگر نمی دانستم چکار کنم. گمان می بردم فردی قصد انتقام گیری از اعضای خانواده ام را دارد. تا این که خواستگار سابق دخترم با ارسال چندین پیام کوتاه او را تهدید کرد، که با پرداخت 500 هزار تومان به 2 مرد، آنها را اجیر کرده تا جان او را بگیرند، و در صورتی از تصمیم خود منصرف می شود که والدینش را راضی کند تا با ازدواجشان مخالفتی نشود.
وی افزود: گمان می برم خواستگار دخترم که مدیرعامل یک شرکت بازرگانی است ، به انگیزه انتقام جویی ، اقدام به چنین مزاحمت های تلفنی کرده است.

مزاحمت تلفنی 200 مرد به منزل شاکی

با به دست آمدن این اطلاعات ، پرونده برای ادامه تحقیقات به اداره 15 مبارزه با جرایم رایانه ای پلیس آگاهی تهران ارسال شد و ماموران تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند تا عاقبت پی بردند خواستگار انتقامجو همان مرد مرموزی است که با مزاحمان تلفنی ارتباط برقرار کرده و باعث شده ، 200 مرد جوان طی 5روز با منزل شاکی تماس بگیرند و برای خانواده وی ایجاد مزاحمت کنند.
به این ترتیب خواستگار انتقامجو تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و روز 30 دی ماه امسال در یکی از محله های تهران دستگیر شد و در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد.

اعتراف به انتقام کور

روز گذشته مرد انتقامجو برای ادامه تحقیقات به شعبه هشتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران انتقال یافت و در اظهاراتش ، به دادیار سلیمی مقدم گفت: من مدیرعامل یک شرکت بازرگانی در تهران هستم ، چند سال پیش از همسرم جدا شدم و با فرزند خردسالم زندگی می کردم ، 3 سال قبل دختر شاکی برای یافتن کار به شرکتم مراجعه کرد و من او را استخدام کردم.
او کارمند خوبی بود و پس از گذشت 5ماه تصمیم به ازدواج با وی گرفتم و ماجرا را با او در میان گذاشتم. او شرایطم را پذیرفت و قرار شد با خانواده اش صحبت کند تا پس از راضی کردن آنها، به صورت رسمی به خواستگاری اش بروم. چند ماه بعد، دخترموردعلاقه ام گفت که خانواده اش راضی به این وصلت نیستند و بهتر است ارتباطمان را برای همیشه قطع کنیم.
متهم ادامه داد: 2 سال به همین منوال گذشت و او حاضر به ازدواج با من نمی شد تا این که تصمیم گرفتم از دختر موردعلاقه ام و خانواده اش انتقام بگیرم.
سپس با سوء استفاده از هویت دختر موردعلاقه ام ، از طریق اینترنت با مردان مختلف ارتباط پیدا کردم و با دادن شماره تلفن منزل شاکی به آنها، وانمود می کردم که این مکان ، یک منزل فساد است و در صورت تمایل می توانند پس از مکالمه تلفنی ، به آنجا مراجعه کنند.به دنبال این ارتباطهای اینترنتی ، باعث مزاحمت های تلفنی زیادی برای آن خانواده شدم.
بنابراین گزارش ، خواستگار انتقامجو با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد تا تحقیقات تکمیلی از وی صورت گیرد.

آذربهدخت - ایران - تهران
نمردیم و معنی عشق رو هم فهمیدیم!
از این بیمارها فراوانه ؛ منم با یکی از همین سادیسمی ها - اونم با ادهای عاشقی !!!! - درگیرم.
جمعه 5 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.