بحران افت فشار گاز چراغ ها را خاموش کرد

بحران افت فشار گاز چراغ ها را خاموش کرد
همزمان با قطع برق تهران و برخی نقاط کشور مسوولان وزارت نیرو روز گذشته به ریاست جمهوری رفتند تا قبل از قطعی های گسترده چاره یی به حال بی برقی کنند که پیش از این بارها اعلام کردند قطعی برق نخواهیم داشت. یک منبع آگاه به «اعتماد» گفت؛ پیش از حضور مسوولان برق وزارت نیرو در ریاست جمهوری، مسوولان وزارت با حضور وزیر جلسه یی را در وزارت نیرو تشکیل دادند اما از جزییات این جلسه خبری نیست. اما جلسات فوق العاده برای قطع برق تهران در حالی برگزار می شود که گاز چند نیروگاه کشور از جمله نیروگاه مفتح همدان و طرشت به صفر رسیده است. شیبانی- معاونت تولید نیروگاه طرشت - با اشاره به اینکه گاز نیروگاه طرشت حدود یک ماه قطع شده اظهار کرد؛ گاز نیروگاه طرشت پیش از آغاز سرما به دلیل تعمیرات قطع شده است.

وی در مورد اینکه گاز تحویلی به نیروگاه طرشت چقدر بود، گفت؛ روزانه 400 هزار مترمکعب گاز در اختیار 4 واحد این نیروگاه قرار می گرفت که از حدود یک ماه پیش این گاز قطع شد. وی با اشاره به اینکه نیروگاه طرشت از معدود نیروگاه هایی است که با سوخت گاز، برق تولید می کند، اظهار کرد؛ در حال حاضر 4 واحد نیروگاه طرشت از مدار خارج شده است. اما در حالی که میزان گاز نیروگاه ها به حداقل رسیده مسوولان وزارت نیرو ترجیح دادند سکوت کند. معاون وزیر نیرو در امور برق که شماره تلفن همراهش را مسوول دفترش پاسخ گفت، اظهار کرد؛ از صبح تاکنون بارها به دلیل قطع برق با ایشان تماس گرفته شد و ایشان کلافه هستند و در این زمینه بهتر است با روابط عمومی هماهنگ شود. قطع گسترده برق به دلیل کمبود گاز همچنان ادامه دارد و طبق پیش بینی هواشناسی موج جدید سرما نیز در راه است. بحران برق بحران جدید انرژی کشور در فصل سرما است.
منبع : روزنامه اعتماد
masih - ایران سرفراز - تهران
اینهم از خوبی ترکمنستان است . که فرصت را غنیمت دید که قیمت را بالا ببرد.
اما ای ولله مردم که اگر 10 روز هم گاز نداشتند . راضی به باج دهی به یادگاران کمونیسم نمیشدند. صرفه جوئی میکنیم حتی جیره بندی میکنیم اما باج نمیدهیم
در حالی که تنها 5 درصد گاز ما را میدادند. حالا بگویید چرا میگویید انرژی هسته ای
حق مسلم ماست (انرژی هسته ای حق مسلم مردمان دور اندیش است)
دوشنبه 1 بهمن 1386

hassani - ایران - قزوین
از اینکه داشتن انرژی هسته ای حق مسلم ما است هیچ شکی نیست ولی این دلیلی بر کم رنگ ساختن مدیریت غلط به اصطلاح مدیران نابلد اجرا یی نخواهد بود. باز هم میگم داشتن انرژی هسته ای حقی قانونی برای ملت ماست ولی با داشتن این انرژی هم تا زمانی که یک همچین مدیرانی داشته باشیم همین اش و همین کاسه است.
سه‌شنبه 2 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.