انصراف داریوش ارجمند از کاندیداتوری مجلس

انصراف داریوش ارجمند از کاندیداتوری مجلس

داریوش ارجمند که به عنوان نامزد انتخاباتی از حوزه انتخابیه مشهد در جناح اصول گرایان ثبت نام کرده بود، از کاندیداتوری انصراف داد.

به گزارش راه سوم به نقل از یک منبع نزدیک به این هنرمند، ارجمند دلیل انصراف خود را کناره گیری عماد افروغ از شرکت در انتخابات مجلس هشتم عنوان کرد.

عبدالحسین مختاباد، خواننده و آهنگساز مرکز موسیقی صدا و سیما نیز یکی دیگر از چهره های هنری  شرکت در انتخابات مجلس هشتم است.
afshin-B - ایران - تهران
از زمانیکه آخوندها متوجه شده‌اند که نمایش انتخاباتات از رونق افتاده به فکر افتاده‌اند که از شخصیتهای ورزشی و به تازه‌گی از هنرمندان استفاده کنند تا بتوانند ساده لوحانی را به پای صندوقهای رای بکشانند. پیش‌بینی کرده‌اند که ممکن است این کار هم به نتیجه نرسد به همین خاطر انتخابات اینترنتی را پیش کشیده‌اند که دیگر تعداد نفرات اندکی که پای صندوقها می‌روند ملموس نباشد.
دوشنبه 1 بهمن 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
هنرمندامون همه جوره شغل عوض کردن.اما این دیگه نوبرشه.دریوش هم میگه همه دارن میبرن ما چیمون کمه؟
دوشنبه 1 بهمن 1386

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
حضرت آقا که برای آقا امام زمان شعر می سرایند؛ دیگر چه حاجت به دنیا و دنیا پرستی. نکند ایشان هم از فرط عطش خدمت به این فکر افتاده است؟ جالب اینکه از اردوگاه اصولگرایان نیز سر برآورده اند. حیف که از دیدگاه اخلاقی نمی توان قطر دایره زندگی شخصی و خصوصی کسی را کشید و باز کرد. وگرنه حق مردم است که بدانند آقای اصولگرا چند مرد حلاج است!
دوشنبه 1 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.