قتل مرد موبایل فروش رویاهایم را تباه کرد

قتل مرد موبایل فروش رویاهایم را تباه کرد
پسر جوانی که متهم است یک مرد موبایل فروش را به خاطر رابطه پنهانی با مادرش به قتل رسانده است دیروز در دادسرای جنایی اصفهان تحت بازجویی قرار گرفت.

این جوان 24 ساله که ایمان نام دارد ضمن تشریح نحوه ارتکاب قتل، ارتباط پنهانی مقتول با مادرش را انگیزه خود از این جنایت عنوان کرد.

کشف جسد

اواسط شهریورماه سال جاری یک کارگر شهرداری در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از کشف جنازه مرد جوانی خبر داد و ماموران را به محل حادثه کشاند. پلیس پس از مشاهده جسد که ابتدا در یک ملحفه و سپس در یک پتو پیچیده شده بود تحقیقات خود را آغاز کرد و در بررسی های اولیه مشخص شد مقتول 36 ساله رسول نام دارد و در یک موبایل فروشی در نزدیکی محل کشف جسد کار می کرده است.

کارآگاهان برای رازگشایی از این جنایت به بررسی زندگی خصوصی و روابط رسول پرداختند تا اینکه پس از یک ماه با کنکاش در فهرست مکالمات تلفن مقتول متوجه شدند او با ساکنان یک منزل مسکونی در خیابان حکیم نظامی چندین بار مکالمه تلفنی داشته است. کارآگاهان پس از شناسایی این خانه به آنجا مراجعه کردند اما متوجه شدند خانواده ساکن در آن منزل خود را تخلیه و به مکان دیگری نقل مکان کرده اند.

به رغم خالی بودن منزل مورد نظر ماموران به دستور بازپرس قنبری رئیس شعبه اول دادسرای جنایی اصفهان وارد آنجا شدند و حین بازرسی لکه های خون را کف زمین و روی دیوار کشف کردند. به این ترتیب ساکنان قبلی این خانه مظنونان اصلی قتل مرد موبایل فروش شناخته شدند و پس از تحقیقات گسترده سه روز پیش محل جدید زندگی آنها شناسایی شد.

ماموران زمانی که به سراغ این خانواده رفتند پسر 24 ساله آنها به نام ایمان اتهام قتل را پذیرفت و بازداشت شد. ایمان روز گذشته از سوی بازپرس قنبری تحت بازجویی قرار گرفت و گفت؛ روز حادثه برای کاری از منزل خارج شده بودم اما به صورت اتفاقی تصمیم گرفتم به خانه بازگردم. در آن هنگام کفش های مردی غریبه را مقابل در خانه مان دیدم ولی مادرم به سوال های من در این باره پاسخ نداد و گفت بی دلیل بدگمان شده ام. با این وجود از آنجا که مطمئن بودم حادثه یی رخ داده است از آشپزخانه چاقویی برداشتم و به سرکشی اتاق ها مشغول شدم تا اینکه بالاخره هنگام جست وجو در کمدها مردی را دیدم که لباس به تن نداشت. او با مشاهده من شروع به داد و فریاد کرد و من نتوانستم خودم را کنترل کنم و با چاقو چند ضربه به وی زدم و سپس جسدش را در یک پتو پیچیدم و در خیابان رها کردم. ابتدا قصدم این بود که جنازه را در رودخانه بیندازم اما موفق به این کار نشدم.متهم به قتل افزود؛ ای کاش پدر و مادر من از هم جدا نشده بودند تا این حادثه رخ نمی داد. من اکنون آینده ام را هزینه کرده ام و امید به آینده تنها چیزی بود که به خاطرش زندگی می کردم اما حالا همه چیزم را از دست داده ام. من دوران کودکی بسیار سختی داشتم اما به هر ترتیب که بود آن روزگار گذشت و من قصد داشتم زندگی تازه یی را از سر بگیرم اما حادثه یی که نباید اتفاق می افتاد، رخ داد و همه چیز را خراب کرد.جوان 24 ساله ادامه داد؛ من در مدرسه عاشق درس تاریخ بودم اما نمی دانم چرا خودم بخشی از تاریخ شدم. من قصد داشتم با دختر مورد علاقه ام ازدواج کنم که این حادثه رویاهایم را از بین برد و با آن دختر هم به ناچار برای همیشه خداحافظی کردم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عبرت، ایمان هم اکنون در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد.
parsian world - فیلیپین - مانیلا
فقط یه لحظه غفلت می تواند حادثه ای بیافریند که شاید تا ابد هم نتوان آن را جبران کرد. از صمیم قلب برای این جوان متاسف شدم. چه خوب بود اگر ما انسانها هیچ وقت عنان نفس خود را از دست ندهیم.
جمعه 28 دی 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.