نیکبخت واحدی : فقط به خاطر قطبی در پرسپولیس ماندم

نیکبخت واحدی : فقط به خاطر قطبی در پرسپولیس ماندم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که برای نیم فصل دوم به من احتیاج دارد به پیشنهادات خارجی پشت کردم و به خاطر قطبی در پرسپولیس ماندم.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت و گو با ایرانیوز عنوان کرد: چهار پیشنهاد بسیار خوب از کشورهای امارات (2پیشنهاد) ، مصر و انگلستان داشتم ولی درنهایت به خاطر افشین قطبی از این پیشنهاد ها گذشتم و تصمیم گرفتم درنیم فصل دوم با تمام وجود برای قهرمانی پرسپولیس تلاش کنم.
وی ادامه داد: روز سه شنبه جلسه‌ای مشترک با حضور مدیر برنامه هایم، افشین قطبی و کاشانی در کمیته انضباطی داشتم که درنهایت به خاطر بعضی از مصاحبه‌هایم جریمه نقدی شدم اما هیچ اعتراضی نسبت به حکم صادر شده ندارم.
نیکبخت واحدی خاطر نشان کرد: تا آخرین روز قرار دادم در پرسپولیس می مانم و برای قهرمانی این تیم تمام تلاشم را انجام خواهم داد. خیلی می گفتندمطرح کردن چهار پیشنهاد خارجی برای من فقط بازارگرمی بود ولی تمام این دعوت نامه ها موجود است و جایی برای شک باقی نمی ماند.
هافبک پرسپولیس گفت: من هیچ اختلافی با قطبی ندارم و اگر تصمیم گرفتم به پیشنهادات خارجی ام پشت کنم فقط به خاطر افشین قطبی بود.

DERAKHT - نروژ - اسو
دمت گرم نیکبخت جان
جمعه 28 دی 1386

sabrina2008 - فرانسه - پاریس
از اولشم معلوم بود نمیره بابا.
جمعه 28 دی 1386

Azi joon - ایران - مشهد
نیکی جون ما پرسپولیسی ها خیلی دوستت داریم.
جمعه 28 دی 1386

iroony - ایران - تهران
هر وقت این جونورو میبینم یاده رقصش تو یه پارتی میفتم...خوب شد از استقلال رفت همیشه مایه شرمندگی بود...
جمعه 28 دی 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.