سرما، قطعی گاز، صف طولانی نفت و گرانی در کاشمر

سرما، قطعی گاز، صف طولانی نفت و گرانی در کاشمر,

وضعیت قطعی گاز، بحـــــرانی است

دو هفته است که در سوز سرمای دی ماه، مردم کاشمر به دلیل قطع گاز، سردی هوا را بیش از پیش احساس می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان، شهروندان برای برگشتن به شرایط عادی زندگی به دنبال سوخت‌ جایگزین‌اند. در شهر صف نان، صف نفت و صف گاز مایع وقت زیادی از مردم می‌گیرد.

یکی از شهروندان در صف نفت می‌گوید: چند روزی است که گاز نداریم. بچه‌ام از سرما مریض شده، بی انصاف‌ها یک کرسی را به ‌‌١٥ هزار تومان به من فروختند و چون مجبور بودم، خریدم.

رضایی ادامه می‌دهد: در این سرما، گرانی هم بیداد می‌کنند. مواد غذایی با قیمت بالایی به دست مردم می‌رسد و هیچ کنترلی بر عملکرد برخی کسبه سودجو وجود ندارد.

"مقدم" یکی دیگر از مراجعه کنندگان که نتوانسته گالن‌های ‌‌٢٠ لیتری برای خرید نفت در شهر پیدا کند، به ظرف‌های پلاستیکی اکتفا کرده تا بتواند تنها چراغ والر خانه‌اش را روشن نگه دارد، می‌گوید: یک چراغ والر به قیمت ‌‌١٥ هزار تومان از سمساری خریده‌ام.

وی به ترکیدگی لوله‌های آب منزلش به دلیل یخ زدگی اشاره کرد و گفت: به دلیل سرما مردم مجبورند به هر قیمتی کالای مورد نظرشان را بخرند، اما آنهایی که در این سرما امکان خرید ندارند چه بکنند؟

یک معلم به خبرنگار ایسنا گفت: مجبور شده‌ام یک کپسول گاز مایع به قیمت ‌‌٢٥ هزار تومان بخرم تا حمام منزل را روشن کنم. بیش از ‌‌٤ ساعت منتظرم تا مسوول پر کردن کپسول‌ها که کارش را چند ساعتی برای صرف نهار تعطیل کرده، بیاید.

وی از عدم نظارت بر کار این جایگاه گاز مایع گله‌مند است و می‌گوید: این شرکت خصوصی است و انگار هر طور که بخواهد عمل می‌کند.

"خیابانی" مسوول جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی شماره ‌‌٣ شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار داشت: هر ‌‌٢٤ ساعت، ‌‌٢٠ هزار لیتر به این شعبه تحویل می‌دهند و ما برای خدمت دهی به مردم از ساعت ‌٥/٦ صبح تا ‌‌١٠ شب یعنی تا زمانی که نفت داشته باشیم، در سر کار خود حضور داریم.

وی ادامه داد: علاوه بر این جایگاه، ‌‌٣ شعبه دیگر نیز کار توزیع نفت را در سطح شهر انجام می‌دهند، اما این چند شعبه پاسخگوی جمعیت ‌‌٨٠ هزار نفری شهر نیست.

مهندس یدالله کریمی، رییس شرکت گاز کاشمر اظهار داشت: افت فشار گاز در کاشمر از ‌‌٩ دی ماه آغاز شد و طی روزهای ‌‌٩ و ‌‌١٠ دی ماه قطع گاز به صورت پراکنده بود که روزانه با افت فشار گاز، گاز ‌‌٥ هزار مشترک قطع شد که با افزایش فشار در ‌‌١١ دی ماه تمامی مشترکین وارد سرویس شدند، به طوری که طی روزهای ‌‌١٢ تا ‌‌١٥ دی ماه مشکل قطع گاز رفع شد.

وی ادامه داد: اما با افزایش برودت هوا و بارش برف، فشار گاز به شدت افت نمود و گاز ‌‌٨٠ درصد از مشترکین قطع گردید که با کاهش بیشتر دما مجددا افت فشار گاز پیش آمد و گاز بیش از ‌‌٩٥ درصد مشترکین قطع شد.

رییس شرکت گاز کاشمر اظهار داشت: به دلیل آن که دمای هوا در روزهای ‌‌١٨ تا ‌‌٢٠ دی ماه بین ‌‌٤ تا ‌‌١٧ درجه زیر صفر بود، هیچ بهبودی در وضعیت فشار گاز کاشمر پیش نیامد.

رییس شرکت گاز کاشمر ادامه داد: وضعیت قطع گاز در کاشمر بحرانی است، به طوری که ‌‌٢٠ میلیون متر مکعب کسری گاز در شبکه گاز رسانی داریم که ‌‌٢٠ شهر در کشور از جمله کاشمر دچار قطعی گاز شده‌اند.

وی کسری گاز در کاشمر را ‌‌٥٠٠ هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود: ‌‌١٢ هزار و ‌‌٥٠٠ عملک گاز شهری در کاشمر ‌‌٥ هزار روستایی وجود دارد و تعداد مشترکین شهری ‌‌٢٣ هزار و روستایی ‌‌٦ هزار نفر می‌باشد.

کریمی با بیان این که طراحی شبکه و خط انتقال هیچ مشکلی ندارد، تصریح کرد: به دلیل عدم موازنه تولید و مصرف و برودت هوا، با مشکل قطع گاز مواجه شده‌ایم.

وی با بیان اینکه که به تناسب کاهش یک درجه دما، ‌‌١٨ درصد مصرف گاز در کاشمر افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: استاندارد فشار گاز در خطوط انتقال گاز کاشمر ‌‌٤٠٠ پوند است، ولی به دلیل افت فشار، گاز با فشار ‌‌٤٠ پوند به مشترکین تحویل داده می‌شود.

رییس شرکت گاز کاشمر گفت: با اصلاح و تقویت خطوط انتقال که از سمت چخماق به تربت حیدریه می‌آید، پارامترهای عملیاتی برای عرضه گاز با فشار ‌‌٦٠٠ پوند فراهم می‌شود که در صورت تولید گاز مورد نیاز مشکل توزیع و افت فشار به وجود نخواهد آمد.

babaktoronto - کانادا - تورنتو
اهای دوسلدورفی کتاب خون چرا این جور جاها پیدات نمیشه چیه صلاح نیست که اینجا افتابی بشی؟ حرفی برای گفتن نداری؟ برو تو کتاباتو نگاه کن بلکه یه چرندیاتی هم را جع به این موضوع توش پیدا کنی. خیانت به ایران !! خیانت خیانت!!!! این جمله ای است که اخوندها هم هروقت که کم میارند ازش استفاده میکنند. نمونه اش همین مصاحبه اخر احمدی نژاد که میگفت کسانی از داخل خیانت کردند و گاز صادراتی ترکمنستان قطع شده شما مامورای رژیم یک جورایی سوتی میدید و دستتون رو میشه که حرفهای اربابتون رو تکرار میکنید . اقای کتابخون از خودت مایه بگذار اقای باسواد دوسلدورفی. باشه ما خاین. خوب شد؟ اقای خدمتگذار شما چه خدمتی کردید؟ اربابت دکتر قلابی رییس جمهورت که با رای های بخش نامه شده به سپاه و بسیج و کلی تقلب و زور چپون این قبای گشاد رو تنش کردند و شماها را هم فرستادن خارج که ازش حمایت های برون مرزی کنید و به هر معترضی هم انگ خاین بچسبونید این محمود تا حالا چه کرده که همه نقصیر ها را هم گردن دشمن فرضی که صلاح نیست اسمش را بیاره می اندازه. برید برید خجالت بکشید که دیگه اش خیلی شور شده از چی دفاع میکنی ؟ از کارنامه سیاه و سراسر مملو از بیکفایتی ها و بی لیاقتی های احمدی نژاد؟ تو اگر یکی فقط یکی از کارهای مثبت این کوتوله سیاسی را برای من نام بردی من قول میدم دیگه اینجا پیدام نشه. به کدام یکی از قولهای انتخاباتی که داده بود عمل کرد؟ اگرمیگی که نمیگذارن که کار کنه پس غلط میکنه که استعفا نمیده. تازه داره فک و فامیلاشو میاره کجا بره از اینجا بهتر . ولی جون مادرت دیگه مثل همیشه کلی گویی نکن راجع به بدبختیهای این جماعت کامنت بگذار اگر مردی. راستی شماها به مخالفهای رژیم میگید خاین؟ پس عجب مملکتی که 60 میلیون خاین داره . چجوری میخواهید این خاین ها رو اعدام کنید.؟ ضمنا یک ذره اب خنک بخور که اعصابت بیاد سر جاش خدایی نکرده یه طوریت میشه ها اونوقت کی از محمود نفتی دفاع کنه؟
دوشنبه 24 دی 1386

بابک - ایران - بابک
چی می خواهند از جون این مردم خدا کمک کند
سه‌شنبه 25 دی 1386

vira - ایران - تهران
بابک تورنتو راست میگی . مردم بدبختن . سرما هم بیچاره ترشون کرده . اما وزارت نفت همین دکتر نالایق گاز کل وزارتخونه رو قطع کرده که درد مردم یادش نره تا وقتی این مشکل حل بشه . برای من خیلی جالبه که تو که سنگ شاه خیلی لایق رو به سینه میزنی مگه نمیدونی که اکثر دهات ایران زمان اون مرحوم لایق اصلا لوله کشی گاز نداشتن که بخواد قطع شه ؟ مردم تو روستاها تو اوج سرما با یه لا لباس پاره سر میکردن - انقدر عکس و فیلم مستند از اون زمان هست که جای حرف باقی نگذاره - اون وقت مراد تو با وزیر نفتش کجا بودن ؟ تو قصر ؟ در ضمن احمدی نژاد رای مردم و داشته - من یکی از همون مردمم - که تازه نه مومن بودم و نه مستضعف . اگه شرایط به اندازه ای بحرانی باشه که احمدی نژاد نتونه کاری از پیش ببره مطمءن باش هیچکس دیگه نمیتونه . به خصوص اون شازده نازنازی که فکر میکنه نواده کورشه !
سه‌شنبه 25 دی 1386

yeganeh18 - ایران - تهران
بابک قربون دهنت برم دوستت دارم یک دنیا آفرین بر شرفت اگر پیام من دیدی یه پیام بزار
سه‌شنبه 25 دی 1386

shahriar - امارات - دوبی
من هنوز تویاین فکرم کشوری که صادر کننده گاز است و این روزها نفت داره با قیمت بسیار بالا فروش میره و درامد خیلی خوبی را هم به جیب میزنه چرا مردم باید با این مشکلات روبرو باشند. خدایا یک فکری به حال این مردم بکن تا هر چه سریعتر از دست این سردمداران راحت شوند تا زمستان از این سردتر را هم بتوانند تحمل کنند.
سه‌شنبه 25 دی 1386

nashenas - اکراین - کیف
این یک تجربه شد واسه ملت ایران ام کو گوش شنوا و چشم بینا که این هارو ببینه.تا کی باید به این گونه اشخاص وحکومتها رای صلاحیت داد.از خواب بیدار شید چشماتون رو باز کنید دیگه تا کی باید این چیزها رو تحمل کرد.مملکت داره نابود میشه مملکت رو دارن تاراج میکنند. بیدار شید بیدار شید بیدار شید.
سه‌شنبه 25 دی 1386

parviz1 - انگلستان - کترینگ
بابک جان سلام نیازی به جواب دادن این مامورین جیب بری اسلامی نیست چون بهترین کار خاموشی در برابر نادانان است و از طرفی هر چه دست و پا میزنند و چرنددیات دکتر جونشونو تائید بکنند بازم بهتره چون ملت الحمدولله همه میفهمند که خارج نشینان هم میتوانند با مزدودران مبارزه کنند.کارها و جنایات این رژیم جهل و فساد بر همه دنیا اشکار است خودشان هم میدانند که این نانی که میخورند بخون هزاران ایرانی اغشته شده و ابروئی در جامعه ندارند حتی زن و بچه این گونه ادمها هم از شان بیزارند .چون نانی که بخون ملت اغشته باشد خوردن ندارد حال چه داخل ایران و یا خارج زنگی کنند اما بدانند نفس های اخرشان رامیکشند.زنده باد همه ایرانیان غیور و پاینده ایران
سه‌شنبه 25 دی 1386

eghlima - هلند - لاهه

مگه شاه چه قدروقت داشت نسبت به سطه سواد مردم وتکنولوزی خئلئ بهت کار کرد.
سه‌شنبه 25 دی 1386

گنجشک - ایران - تهران
خدا خیرشون نده
حالا پدر سوخته ها نزدیک انتخابات وفور نعمته
اتوبوس هست. تاکسی هست. پروازها رو روال می افته . همه شهر به موقع تمیز می شه و گاز هست . پودر ماشین لباسشویی هست. تخم مرغ هست. گوجه هست . سیب زمینی هست.
سه‌شنبه 25 دی 1386

Web_Garde_Aashegh - ایران عزیز - کرج
ای مردم ساده باز هم برید رای بدید امیدوار باشین که درست میشه.
توی قرن 21 که همه کشورهای دنیا در حال پیشرفت با سرعت زیاد هستن دومین کشور پر گاز دنیا اون هم توی سرد ترین زمان زمستون باید گازش قطع بشه و هموطنان ما توی سرمای 35 درجه زیر صفر یخ بزنند.
به این خبر که در سایت های دیگه اومده بود توجه کنین:
ـیک کالن ۲۰ لیتری نفت در بازار سیاه تا ۴۰۰۰ خرید و فروش می شود.
ـبه مطبوعات محلی اردبیل از سوی استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دستو محرمانه ای رسیده است که از درج اخبار مربوط به تلفات سرما و مشکلات ناشی از قطعی گاز هیچ گونه خبری منتشر ننمایند و فقط مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب نمایند.
واقعا من موندم که ما یعنی مردم کجای کاریم؟کی و از کجا باید حمایت بشیم؟
توی این شرایط توجیه این همه سرمایه گذاری و سیاست گذاری در زمینه برنامه هسته ای چیه؟یعنی با وجود این همه مشکل ‌‌ِما فقط انرژی هسته ای رو کم داریم که فکر میکنیم با بدست آوردنش همه چیز حل میشه؟
از این همه منابع نفتی و غیر نفتی چه استفاده ای به نفع مردم شده که حال با اومدن انرژی هسته ای امیدوار باشیم.
خیلی برای خودمون متاسفم.
سه‌شنبه 25 دی 1386

akbarjeni_shikar - المان - ‌برلین
ائ بابا چقدر قر میزنید . یه خورده تحمل داشته باشین اخه اگه خدا بخواد انقلاب کردیم ائنها که گاز قطع کردن ضد انقلابیها هستن برادر محمود قول داده پول نفت میاد سر سفره البته با سود و تاخیره 27 سالش
سه‌شنبه 25 دی 1386

Web_Garde_Aashegh - ایران عزیز - کرج
ای مردم ساده باز هم برید رای بدید امیدوار باشین که درست میشه.
توی قرن 21 که همه کشورهای دنیا در حال پیشرفت با سرعت زیاد هستن دومین کشور پر گاز دنیا اون هم توی سرد ترین زمان زمستون باید گازش قطع بشه و هموطنان ما توی سرمای 35 درجه زیر صفر یخ بزنند.
به این خبر که در سایت های دیگه اومده بود توجه کنین:
ـیک کالن ۲۰ لیتری نفت در بازار سیاه تا ۴۰۰۰ خرید و فروش می شود.
ـبه مطبوعات محلی اردبیل از سوی استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دستو محرمانه ای رسیده است که از درج اخبار مربوط به تلفات سرما و مشکلات ناشی از قطعی گاز هیچ گونه خبری منتشر ننمایند و فقط مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب نمایند.
واقعا من موندم که ما یعنی مردم کجای کاریم؟کی و از کجا باید حمایت بشیم؟
توی این شرایط توجیه این همه سرمایه گذاری و سیاست گذاری در زمینه برنامه هسته ای چیه؟یعنی با وجود این همه مشکل ‌‌ِما فقط انرژی هسته ای رو کم داریم که فکر میکنیم با بدست آوردنش همه چیز حل میشه؟
از این همه منابع نفتی و غیر نفتی چه استفاده ای به نفع مردم شده که حال با اومدن انرژی هسته ای امیدوار باشیم.
خیلی برای خودمون متاسفم.
سه‌شنبه 25 دی 1386

babaktoronto - کانادا - تورنتو
یگانه جان عزیزم منم دوستون دارم مرسی از کامنتت . پرویز جان من با تو موافقم اینها دو تا پنبه تو گوشاشون کردن و هیچ حرفی را نمیشنوند. ویرا خانم بیا تو مطالب جدید جوابتو بگیر
سه‌شنبه 25 دی 1386

jgreene75 - انگلستان - لستر
babaktoronto - کانادا - تورنتو
درود بر تو که حتی اگر یک نفر را هم آگاه کند، کافی است. آفرین بر نوشته هایت که همچون تیری رهیده از کمان، چشم دشمنان ایران مظلوممان را هدف خواهد گرفت- آنانی که منتقدان رژیم را خاین می نامند و بدبختی مردم را با هر ترفندی به بیراهه می کشند و به دشمن فرضی وصل می کنند!
vira - ایران - تهران و امثال ایشان از غافلان و مغز شستشو داده شدگانی هستند که علت بارش برف و سردی هوا و در پی آن بیچارگی مردم را هم از آمریکا می دانند! انتظاری هم از اینان نیست. وای بر شماها که به فکر آسایش عربها و ... هستید تا به فکر مردم وامانده و درمانده خودمان.
چهار‌شنبه 26 دی 1386

vira - ایران - تهران
لستر جون ما بد جوری مغزامون شستشو داده شده اس ! مگه نمیدونی تو کله پاچه ای کار میکنیم ؟ دوست داری ؟ ( با عرض پوزش اگه در چهارچوب حقوق بشر بوشی نمیگنجه گناه دارن بگو حیوونو کشتی دیگه سر و مغزشو چرا میخوری خوب بنداز دور .) در ضمن زیادی تیر کمون بازی نکنید . میزنید چش و چال خودتونم کور میکنید ( خدای نکرده . ) بابک کارت درسته ها . ببین چه کسایی رو که اگاه نمیکنی .
چهار‌شنبه 26 دی 1386

nafas - ایران - ارومیه
وای چه حرارتیه اینجا.کامنت ها توی یه اتفاق نادر دو تا دوتا تکراری گذاشته میشه.چی شده همتون این موقع ها حس همدردیتون گل میکنه و به یاد فلاکت ما داخل نشین ها میوفتین.عکس العمل فوق العاده محمد رضا تو زلزله بوءین زهرا رو همگان به یاد دارند.که چه جوری برنامه ریزی جشن های 2500 ساله رو کنار گذاشت و برای همدردی هفته ای یه بار به اونا سر میزد.انگار از این اتفاقات غیر مترقبه فقط تو مملکت ما اتفاق میافته که زبون یه عده این جور موقع ها هزار متر میشه.
بابک جان دوسلدورفی از بس کار سفارت و کارهای اطلاعاتیش!!! سنگینه که نمیتونه هر روز دو سه بار بیاد اینجا و جواب تو رو بده.تو به فحشات ادامه بده بالاخره دیر یا زود پیداش میشه.من از طرف اون از تو معذرت میخوام که شخصیت بزرگ ملی ما رو که همیشه تءوری های ایشان بسیار عام المنفعه و در راستای تعالی ملی میهنی بوده رو خاءن و وطن فروش معرفی کرده.آخه ماها بغیر از این کاری از دستمون برنمیاد دستمون که به مجامع بین المللی و حقوق بشری بند نیست.حرفای قشنگ قشنگم که بلد نیستیم مجبوریم به شما وطن فروش بگیم تا گوش ملت ساده !!!!ایران رو پرکنیم دیگه.
چهار‌شنبه 26 دی 1386

درفش - امارات - دبی
چند وقت پیش یکی از بازیکنان ملی پوش فوتبال که از مسابقه با کره شمالی از پیونگ یانگ برگشته بود در دبی از وضعیت سخت آنجا توضیح میداد و برای نمونه میگفت اینقدر فلاکت زده هستند که در هنگام شب چراغ تمام خیابونا خاموش است و هنگام غروب دیگه کسی تو خیابونا نمیاد و دیشب از اخبار جمهوری اسلامی شنیدم که برق بعضی از بزرگ راهها قطع میشود بیاد گفته های او افتادم که چقدر حالا دیگه کشور ما با این همه منابع سرشار بخاطر بی لیاقتی وبی کفایتی آقایان باید دنباله رو کشور فقیر ومفلوکی مثل کره شمالی باشیم
چهار‌شنبه 26 دی 1386

helia - ایران - تهران
سلام حالا هی به هم درود بفرستید بادی امدو برفی نشست و گازی قطع شد سوزه ای دستتان داد تا در دیار غربت تکیه زده به سرمایه های بیرون برده از مملکت به لطف اعلی حضرت یک دلی به کاشمریها بسوزانید اگر راستی دلتان بیشتر از احمدی به کاشمریها میسوزه دولت اوراق مشارکت چاپ کرده سودم میده عملا دست به جیب مبارک ببرید حرف مفت زدن که خرجی نداره حالا عوضش احمدی چند روز دیکه میره کاشمر عملا از دلشون در میاره و میبینیم چقدر به استقبالش میرن و قضیه اون 60ملیون روشن میشه بابا برین بمیرین حالا یه هفته گاز قطع شد واقعا که خیلی بیچاره اید
چهار‌شنبه 26 دی 1386

vira - ایران - تهران
درفش یه مطلبی راجع به کره شمالی گفته و منو یاد کره انداخته - این مملکت با وجود تحریمها و عدم دسترسی به منابع انرژی ٬ در نهایت فقر و نداری به حدی زیبا و منظم و عادلانه اداره میشه که حد و حساب نداره - از تمیزی و منضبط بودن مدارس و خیابانها و پاکیزگی مردم و شهرها هر چی بگم کم گفتم - به حدی زیبا بلدن صرفه جویی کنن و با حداقل امکانات سر کنن که مثال زدنیه - زمانی از دیکتاتوری کره بیزار بودم ولی الان میبینم که این وضعیت چیزی متفاوت با دیکتاتوریه - مردم برای اینکه کشور متلاشی نشه عملا و یه جورایی اتوماتیک مثل زنبور عسل عمل میکنن ( انگار نظم تو خونشونه ) و همه دور رهبرشون جمع میشن - به دلیل وجود همین اتحاد و قناعت و انضباطه که تا به حال از هم نپاشیدن - وجالبتر از همه اینها برابری حقوق زن و مرده که هیچ جای دنیا چنین برابری وجود نداره - کره کشوریه که باید ازش درس گرفت . البته ممکنه خیلی ها بگن بابا اینا اتم میخوان واسه چی - / نمیشه بهشون خرده گرفت . هدفشونه ٬ و به خاطر غرور ملی پاش ایستادن .
چهار‌شنبه 26 دی 1386

babaktoronto - کانادا - تورنتو
ویرا جون خواب بودی خیره کره شمالی تاسیسات اتمیش را بست ابجی البته میدونم که اخوندا اینو نمیگند و حق داری که ندونی.
چهار‌شنبه 26 دی 1386

vira - ایران - تهران
بابک تورنتو عزیز ما بیدار بودیم مث اینکه تو خواب بودی و این همه سر و صدا رو راجع به اینکه کره بر خلاف قولش همچنان داره در زمینه اتمی کار میکنه نشنیدی - مگه اخبار نمیبینی ؟ کسی که اینجا کامنت میذاره اونم با این همه ادعا زشته اخبار همین چند روزه رو ندونه . یه بار که گفتم ٬ یه ذره خودتو به روز کن داداش .
پنج‌شنبه 27 دی 1386

Web_Garde_Aashegh - ایران عزیز - کرج
مثل اینکه بعضیا چشم خودشونو بستن تا هیچ چیز رو نبینن در مورد اون عزیزی که نوشته بود روستاها 30 سال پیش گاز نداشتن باید عرض کنم که همونطور که گفتی 30 سال پیش. و این تغییرات رو که میبینی پس از 30 سال ایجاد شده نه 30 سال پیش.
vira - ایران - تهران چرا نمیخوای در مورد این همه نظر مخالف یه مقدار فکر کنی و فقط مخالفت میکنی؟
این حرف اشتباهه که ما ایران که دومین کشور پر گاز دنیاست با این همه منابع الان نباید به این صورت باشه؟
جمعه 28 دی 1386

vira - ایران - تهران
جناب کرج فکر میکنم کسی که چشماشو بسته و یک بند ساز مخالف میزنه جنابعالی هستید . ثانیا منم متاسفم که متاسفید ! انرژی هسته ای هم بخوره تو سر خودمون شما خودتونو ناراحت نکنید ما بلدیم چه جوری ازش استفاده کنیم . اون موقع نیاید بگید یه ذره هم به ما بده ها . در ضمن مثل اینکه شما فقط نظرات موافق خودتونو میبینید . لطف کنید یه نگاهی دوباره به کامنت ها بندازید . فکر کنم غیر از من بازم مخالف ! اینجا هست .
جمعه 28 دی 1386

Web_Garde_Aashegh - ایران عزیز - کرج
ایول از منطقت خوشم اومد.
کجا درس خوندی؟
جمعه 28 دی 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.