درگوشی ورزشی - اختلاف شدید نیکبخت با افشین قطبی

درگوشی ورزشی - اختلاف شدید نیکبخت با افشین قطبی

  • به نوشته روزنامه ایران ورزشی، اختلاف علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرسپولیس، با افشین قطبى، سرمربی این تیم، به حدی رسیده که تنها راه حل انتقال نیکبخت واحدی به یک تیم خارجی است. این بازیکن در این باره گفت از دو تیم اماراتى، الاهلى مصر و شفیلد یونایتد انگلیس پیشنهاد دارد و در این میان امارات را به انگلیس و مصر ترجیح می دهد.

  • در پی بالا گرفتن مشکلات بین افشین قطبی و برخی بازیکنان و مربیان پرسپولیس، حبیب کاشانی مدیر عامل این باشگاه در مصاحبه ای که در بسیاری از روزنامه ها از جمله گل، خبرورزشی و جهان فوتبال چاپ شد عنوان کرد قطبی اگر می خواهد استعفا دهد باید ۱۵۰ میلیون تومانی که تا حالا گرفته پس دهد و از این تیم جدا شود.

  • در حالی که علی کفاشیان، رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران، در مصاحبه های خود هرگونه مذاکره با امیر قلعه نویی را تکذیب کرده و تاکید کرده که به دنبال مربی خارجی است، روزنامه اعتماد با چاپ گزارشی از مذاکرات حضوری برادر کفاشیان با قلعه نویی خبر داد و نوشت شانس قلعه نویی برای بازگشت به تیم ملی بسیار زیاد است.

  • از سوی فدراسیون کشتی ۲۴ کشتی گیر رشته آزاد به تیم ملی دعوت شدند که در بین این نفرات نام کشتی گیران شناخته شده ای چون علیرضا حیدری، علیرضا رضایی، فردین معصومی، مراد محمدی، سعید ابراهیمی و رضا یزدانی دیده نمی شود. فدراسیون کشتی عنوان کرده اگر این نفرات مدرک قابل قبولی برای غیبتشان در مسابقات انتخابی تیم ملی، که چند روز پیش برگزار شد، ارائه کنند به اردو دعوت خواهند شد. یزدانی در گفتگو با ایرنا گفته است که به زودی مدارک مربوط به آسیب دیدگی اش را به فدراسیون ارائه می کند.

  • به گزارش خبرگزاری فارس، خداداد عزیزی که هم اکنون به طور غیر رسمی با باشگاه پیام خراسان همکاری دارد، تا روز چهارشنبه رسما به عنوان مدیر فنی این باشگاه معرفی خواهد شد.

  • به نوشته روزنامه ایتالیایی کوریره دلا اسپورت، باشگاه آث میلان برای فصل آینده ۱۰۰ میلیون پوند در فصل نقل و انتقالات خرج خواهد کرد. رونالدینیو، سباستین فری، دکو، آمائوری و جیان لوکا زامبروتا در اولویت اول میلان قرار دارند. ضمن این که ویلی سانیول، آندره دو سنا، کیم کالستروم و لوکا مودریچ نیز در فهرست این باشگاه قرار دارند.

  • به گزارش نشریه بریتانیایی میل آن ساندی، پس از این که هری ردنپ پیشنهاد سرمربیگری باشگاه نیوکاسل را نپذیرفت، مایک اشلی مالک این باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن کوین کیگان سرمربی سابق این تیم است. همچنین اشلی به آلن شیرر نیز پیشنهاد داده تا به همراه کیگان به نیوکاسل بازگردد.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.