عقب نشینی آمریکایی ها:صدای فیلم تنگه هرمز شاید از جای دیگری آمده باشد

عقب نشینی جالب آمریکایی ها:صداهای روی فیلم تنگه هرمز شاید از جای دیگری آمده باشد

تنها دو روز پس از پخش فیلم تهدید قایق های تندروی ایرانی، نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد: صداهای روی نوار ممکن است از قایق دیگری یا از ساحل آمده باشد.

 نوار پخش شده توسط آمریکا از صدای تهدید علیه نیروهای آمریکایی حکایت دارد، مبنی بر اینکه: "به سوی شما می آئیم. شما ظرف چند دقیقه دیگر منفجر خواهید شد."

این در حالی است که سخنگوی دریاسالار ناوگان پنجم دریایی آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری "ای بی سی" نیوز اظهار داشت: این تهدید ممکن است از جایی دیگر بوده است.

وی افزود: به عقیده ما امکان برقراری ارتباط مستقیم با آن قایق ها وجود نداشته است. این اصوات ممکن است از آن قایق ها یا از کشتی های در حال عبور صادر شده باشد. با قاطعیت نمی توان گفت که این صداها از سوی ایرانیان بوده باشد، اما با قاطعیت نیز نمی توان آن را رد کرد.

این حادثه بدون هیچ گونه تیراندازی خاتمه یافت، اما مقامات ارشد پنتاگون به شبکه "ای بی سی" گفتند: توپچی های ناو آمریکایی "یو اس اس هاپر" تنها چند ثانیه با شلیک آتش به سوی ایرانیان فاصله داشتند.

موضع جدید آمریکایی ها پس از آن اتخبذ شد که ایران فیلم واقعی این ماجرا را منتشر کرد که در آن صداهای ادعایی آمریکا وجود نداشت .
ایران ، آمریکایی ها را متهم کرده است که بر روی صحنه های حادثه تنگه هرمز ، صداگذاری کرده اند ؛ آمریکایی ها ، ابتدا ادعا کردند که صداها متعلق به نیروهای ایرانی است ولی پس از انتشار فیلم واقعی ، اینک می گویند که احتمالاً صداها از جای دیگری آمده است و آنها اقدام به صداگذاری نکرده اند .
به نام - ایران - تهران
ای ول به این می گن کم شدن رو :))
جمعه 21 دی 1386

iranppp - آآلمان - دوسلدورف
ای ننگ های جامعه بشریت.ای قاتلین هیروشیما و ویتنام.از این رسوا تر بشید.درود به دریاداران قهرمان و شیردل خلیج نیلگون تا ابد فارس.
جمعه 21 دی 1386

nafas - ایران - ارومیه
باز روسیاهی موند برا ذغال
هی گفتن و گفتیم این باز از مارمولک بازی ایناست کسی گوش نکرد.یکی نیست بگه بابا جان دیگه این کارا تکراری شده.فیلمبرداری پارسال هواپیمای شناسایی ایرانی بر فراز ناو آمریکایی رو تونستین تکذیب کنین؟فیلمبرداری به اون میگن عامو
همانطور که گفته شده بود این کار در راستای پروژه {ایران هراسی}ایالات متحده در آستانه سفر پرزیدنت بوش به خاور میانه بود که نشان دهند ایران بزرگترین تهدید برای منطقه و صد البته اسراءیل بزرگترین دوست وحامی کشورهای منطقه!!!میباشد که باز هم به لطف خدا توطءه نقش برآب شد.البته هیچ بعید نیست فردا دوباره اصرار بر گفته های خودشون بکنن وتصاویر ایران رو دروغ فرض کنند.نکته جالب ماجرا اینجا بود که یکی از دوستان کامنت گذاشته بودند و شدیدا احساس ترس کرده بودند که این ماجرا منجر به حادثه شبیه بمباران کاوازاکی و هیروشیما!!!خواهد شد.
هوشیاری نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس واقعا فوق العاده ست.
دوستان در آستانه انتخابات نوامبر 2008 ریاست جمهوری ایالات متحده باز هم منتظر این جور ننه من غریبم بازی های آمریکا باشن.خدا را چه دیدین شاید دوباره نءو محافظه کارها بر مسند قدرت تکیه زدند.
جمعه 21 دی 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.