کاهش مجدد دمای هوا از روز جمعه

کاهش مجدد دمای هوا از روز جمعه

سازمان هواشناسی کشور، از احتمال تشدید بارش برف طی روزهای آتی در استان گیلان و غرب مازندران و همچنین اختلال تردد در معابر عمومی و جاده ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور آمده است: به سبب بارش شدید باران که پیش بینی می شود طی روزهای آتی در برخی از استانها صورت بگیرد، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و همچنین سیلابی شدن رودخانه ها وجود دارد.

بنا براعلام سازمان هواشناسی کشور، این وضعیت برای روز جمعه در استان بوشهر، شرق استان فارس، جنوب شرق استان کرمان و استان هرمزگان پیش بینی می شود.

همچنین بروز آبگرفتگی در معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها در شرق هرمزگان، جنوب شرق کرمان و سیستان بلوچستان، در روز شنبه آینده پیش بینی می شود.

ضمن اینکه احتمال بروز این وضعیت در روز یکشنبه آینده متوجه هرمزگان، شرق فارس، جنوب شرق کرمان و شرق هرمزگان است و روز دوشنبه نیز سیستان و بلوچستان، جنوب شرق کرمان و شرق هرمزگان، خواهد بود.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در روزهای جمعه و شنبه به علت بارش برف در جاده های مواصلاتی و همچنین احتمال بهمن در جاده های کوهستانی کشور، اختلال در تردد جاده ها تشدید می شود.

بنا برپیش بینی سازمان هواشناسی کشور، طی روزهای چهارشنبه تا جمعه نیز دمای هوا در بیشتر نقاط کشور به طور نسبی افزایش می یابد و از اواخر جمعه مجددا کاهش دما از استانهای شمالی کشور شروع شده و تا روز دوشنبه جنوب شرق کشور را نیز در بر می گیرد.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.