درگوشی ورزشی - دوپینگ دو بازیکن سرشناس فوتبال ایران

درگوشی ورزشی - دوپینگ دو بازیکن سرشناس فوتبال ایران

  • به نوشته روزنامه خبر ورزشی، آزمایش دوپینگ دو بازیکن سرشناس لیگ فوتبال ایران مثبت بوده است و به زودی این دو بازیکن معرفی می شوند. این روزنامه پیش از این نوشته بود که یکی از این دو بازیکن یکی از چپ پاهای پرسپولیس است.

  • به نوشته روزنامه گل فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، قصد دارد برای فصل آینده ابراهیم میرزاپور، میلاد میداوودی، مجتبی شیری و سعید رمضانی را به استقلال بیاورد. همچنین دنیای فوتبال، از احتمال پیوستن سهراب بختیاری زاده به سپاهان اصفهان خبر داد.

  • همان طور که انتظار می رفت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه سپاهان را نقره داغ کرد. بنا بر حکم این کمیته در مورد اتفاقات دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس، سپاهان به کسر پنج امتیاز و سه ماه محرومیت از برگزاری بازی های خانگی محکوم شد. همچنین این باشگاه ۷۰ میلیون تومان جریمه شد. در جریان این بازی تماشاچیان سپاهان مواد محترقه به داخل زمین پرتاب کردند که باعث نابینایی هر دو چشم یکی از سربازان نیروی انتظامی شد.

  • به نوشته روزنامه آس اسپانیا، چلسی و تاتنهام به دنبال خرید میشل سالگادو، مدافع نیمکت نشین رئال مادرید هستند. همچنین روزنامه سان از تمایل تاتنهام برای جذب کارلو کودیچینی، دروازه بان ذخیره چلسی خبر داد.

  • پس از انصراف شاهرخ شهنازی از حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال وی در گفتگو با ایرنا عنوان کرد خبر حضورش در پست دبیری فدراسیون فوتبال نیز صحت ندارد. علی رغبتی، سخنگوی کمیته انتقالی نیز در گفتگو با مهر تاکید کرد صحت انتخابات فدراسیون مورد تائید نمایندگان فیفا قرار گرفته است.

  • به گزارش ایسنا فردین معصومی، علیرضا حیدری و رضا یزدانی سه کشتی گیر سرشناس ایران در رقابتهای انتخابی تیم ملی در اصفهان شرکت نخواهند کرد.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.