پروین: باشگاهداری را به پرسپولیس و استقلال یاد می‌دهیم

پروین: باشگاهداری را به پرسپولیس و استقلال یاد می‌دهیم

مدیر تیم فوتبال استیل آذین گفت: باشگاهداری خصوصی و مدرن را به پرسپولیس و استقلال آموزش داده و به زودی به یکی از قطب‌های فوتبال تبدیل می شویم. Go to fullsize image
    
به گزارش خبرگزاری فارس، علی پروین در اولین تمرین این تیم، در جمع خبرنگاران گفت: باتشکیل تیم استیل آذین می خواهیم به شکل مدرن باشگاهداری کنیم. قرار نیست طوری تیمداری کنیم که 6 ماه دیگر تعطیل شود. برنامه چند ساله داشته و به یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران تبدیل خواهیم شد.

وی ادامه داد: باشگاهداری را به پرسپولیس و استقلال یاد می‌دهیم تا آنها نیز به دنبال خصوصی‌سازی بروند و دولتی اداره نشوند.

پروین تاکید کرد: زمین تمرین را به مدت یکسال اجاره کرده و طلب بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم. سقف قراردادهای ما 150میلیون تومان است. البته به بازیکنان در صورتی که قهرمان لیگ شوند،30 میلیون تومان پاداش خواهیم داد و با قهرمانی در جام حذفی نیز 20 میلیون تومان پاداش دارد. در صورت کسب پیروزی های پیاپی نیز پاداش برای نفرات تیم درنظر می گیریم.

وی ادامه داد: اعضای تیم حق حاشیه‌سازی و مصاحبه علیه همدیگر را ندارند. مسائل بیرون از زمین به من مربوط می شود. چندین سال در این فوتبال بوده‌ و می دانم چگونه حاشیه‌ها را کنترل کنم.

پروین در خصوص تئودور یونگ اظهار داشت: مسائل فنی به طور کامل با این مربی هلندی است. از مربیان درجه یک اروپاست و در کارش دخالت نمی کنم. از آنهایی که با یونگ کار کرده‌اند نظرخواهی کرده‌ام. همه وی را تایید کردند.

پروین در مورد کاپیتان تیم استیل آذین گفت: بازوبند را به حامد کاویانپور داده‌ایم چراکه سابقه اش از سایرین بیشتر است.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.