درگوشی های داغ ورزشی ۲۰ جولای

درگوشی های داغ ورزشی 20 جولای

  • در حالی که گفته می شد حسین کاظمی به پرسپولیس خواهد پیوست، از باشگاه استقلال خبر می رسد که این بازیکن در استقلال باقی خواهد ماند. گفته می شود مدیران استقلال از کاظمی خواسته اند که وضعیت ظاهر خود را تغییر داده و همچنین رابطه خود را با قلعه نویی کم کند.

  • در پی عدم همکاری باشگاه های لیگ برتری برای حضور بازیکنانشان در اردوی تیم ملی "ب" فوتبال ایران، این تیم رسما انصراف خود را از حضور در بازیهای آسیا - آفریقا اعلام کرد. فدراسیون فوتبال در نظر داشت برای شرکت در بازیهای آسیا - آفریقا تیم "ب" را به الجزایر بفرستد و در همین راستا ۲۵ بازیکن به اردوی این تیم دعوت شدند که قرار بود ازجمعه کار آماده سازی خود را در کمپ تیمهای ملی آغاز کنند.

  • محمود خوردبین، سرپرست باشگاه پرسپولیس، در مصاحبه خود با سایت اختصاصی این باشگاه تاکید کرد که پرسپولیس از استقلال بازیکن نخواهد گرفت و به دنبال خرید یک مهاجم و دو مدافع است. گفته می شود پرسپولیس مذاکراتی هم با مسعود شجاعی و ستار زارع انجام داده است.

  • به نوشته یک روزنامه چینی ژان پیر پاپن، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، در آستانه امضای قرارداد با فدراسیون چین قرار دارد و احتمال دارد به زودی به عنوان سرمربی جدبد چین معرفی شود. پاپن ۴۳ ساله فصل قبل موفق شد استراسبورگ را به دسته اول فرانسه بیاورد.

  • پس از کنار رفتن مدیرعامل و سرپرست باشگاه راه آهن و غییراتی که در مدییرت این باشگاه پیش آمده، گفته می شود جایگاه اکبر میثاقیان هم به خطر افتاده و احتمال می رود این مربی هم از راه آهن جدا شود. اگر میثاقیان از راه آهن برود شانس مربیگری فرشاد پیوس و بیژن ذوالفقارنسب برای مربیگری این تیم بسیار زیاد خواهد بود.

  • به گزارش سایت گل گابریل هاینتزه به لیورپول نخواهد رفت. سر الکس فرگوسن در مصاحبه ای تاکید که امکان ندارد منچستریونایتد این مدافع آرژانتینی را به دشمن دیرینه اش لیورپول بفروشد. بدین ترتیب احتمال انتقال هاینتزه به اینترمیلان یا رئال مادرید بسیار زیاد شده است.

  • در حالی که اعلام شده که هان چارنکا، مربی اهل بلاروس، سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری ایران شده است، نصرالله دهنوی، مدیر تیمهای ملی وزنه برداری ایران، در گفتگو با ایرنا اعلام کرد که این مربی سرمربی ایران نخواهد بود و زیر نظر بهمن زارع کار خواهد کرد.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.