درگوشی های داغ ورزشی ۱۹ جولای -

درگوشی های  داغ ورزشی  19 جولای

  • محسن صفایی فراهانی، رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال ایران، در گفتگو با روزنامه شرق با انتقاد از ارائه اساسنامه فدراسیون فوتبال به دولت عنوان کرد اگر دولت تغییراتی در اساسنامه بوجود بیاورد کمیته انتقالی آنرا نخواهد پذیرفت. او همچنین پیش بینی کرد که انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در شهریور ماه برگزار شود.

  • گفته می شود نزدیکان حبیب کاشانی، مدیرعامل پرسپولیس، به او توصیه کرده اند که برای رضایت هواداران حتما یک بازیکن از استقلال بگیرد. البته مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با روزنامه پیروزی خبر مذاکراتش با فرزاد و فرهاد مجیدی را تکذیب کرد، اما مذاکرات پرسپولیس با حسین کاظمی همچنان ادامه دارد.

  • گفته می شود به زودی محمدرضا یزدانی خرم، رئیس فدراسیون کشتی، محمود معزی پور را از سمت سرمربیگری تیم ملی جوانان برکنار خواهد کرد. یزدانی خرم چندان به معزی پور اعتقاد ندارد.

  • به نوشته روزنامه انگلیسی سان، جان تری با تمدید قراردادش با چلسی بیشترین دستمزد را در تاریخ لیگ برتر دریافت خواهد کرد. تری پس از بازگشت از آمریکا قرارداد خود را تمدید می کند و هفته ای ۱۳۱ هزار پوند دستمزد دریافت خواهد کرد.

  • در حالی که که قبلا گفته می شد عباس آقایی اگر نتواند به یک تیم اماراتی بپیوندد استقلالی می شود روزنامه خبر ورزشی نوشت که این بازیکن مذاکراتی را با پرسپولیسی ها انجام داده است و اگر در امارات نماند قرمز پوش می شود.

  • کریستین ویری پس از ترک آتالانتا بدون تیم مانده است. سایت گل از تمایل فیورنتینا برای خرید این مهاجم پا به سن گذاشته خبر داد و بنظر می رسد او جانشین لوکا تونی خواهد شد. همچنین میلان هم ژولیو باپتیستا برزیلی را می خواهد.

  • به نوشته روزنامه گل یک مهاجم کروات به نام رومائو در آستانه پیوستن به سپاهان قرار دارد. او جانشین حمید شفیعی خواهد شد که سپاهان را ترک کرده و استقلالی شده است.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.