کریمی:در مورد نوسان تیم من نباید جواب بدهم

 کریمی:در مورد نوسان تیم من نباید جواب بدهم

علی کریمی، هافبک تیم‌ملی همیشه یکی از بازیکنان خبرساز ایران در تورنمنت‌های گذشته بوده. آخرین مورد جنجال‌ساز در مورد کریمی به تعویض او در بازی با چین بازمی‌گشت که حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت اما کریمی در این خصوص به سئوالات خبرگزاری فوتبال پاسخ گفت و اذعان داشت که اعتراضی ندارد.

-  کریمی از بازی‌ خودش مقابل چین رضایت دارد؟
 
از بازی خودم راضی نیستم اما باید بگویم در نیمه اول دو بازی، خصوصاً بازی با چین کدام بازیکن خوب بازی کرد که تنها مرا بازیکن ضعیف قلمداد می‌کنید.
 
- اما تعویض تو با حرف و حدیث‌های زیادی همراه شد.
 
نظر سرمربی تیم بوده و من هیچ نظری در این خصوص ندارم. ضمن آنکه از من در مورد تعویضم نپرسید چون این سئوال را من نباید جواب بدهم و مطمئناً سرمربی تیم دلایلی برای خود دارد.
 
- در مورد سیستم تیم‌ملی در بازی قبل نیز انتقادات زیادی وارد شد.
 
در فوتبال امروز سیستم فوتبال بازی نمی‌کند و سیستم یک مربی در قالب کار تیمی جواب می‌دهد. مطمئناً‌ اگر بازیکن توانایی بازی در اجرای روش‌های مختلف را نداشته باشد، هیچ سیستمی تاثیر آنچنانی نخواهد داشت.
به نظر من اگر بازی باخته را با برد و مساوی تغییر می‌دهیم، به این دلیل است که بازیکنان به خوبی در سیستم‌های موردنظر جواب می‌دهند.
 
- همه انتظار نتیجه پرگل مقابل مالزی را دارند.
 
نباید مالزی را تیم ضعیفی بدانیم. اگر به این تیم مانند یک تیم ضعیف نگاه کنیم، مطمئن باشید نمی‌توانیم بیش از دو گل به مالزی بزنیم. باید با تفکر بازی مقابل تیم‌های ازبکستان و چین برابر مالزی قرار بگیریم.
 
- چرا تیم‌ملی در دو بازی گذشته نوسان داشته و در نیمه اول دو دیدار قبلی ضعیف ظاهر شده؟
 
این سئوالی نیست که من به آن جواب بدهم. مطمئناً کادرفنی در حال بررسی دلایل این نوسان است.
 
- در مورد تیم‌های مدعی گروه‌های دیگر چه نظری دارید؟
 
مدعیانی مثل استرالیا را نباید حذف شده بدانیم. مثلاً استرالیا برابر تایلند در پایان 45 دقیقه نخست تنها یک گل از میزبان جلو بود اما در 20 دقیقه آخر، 3 گل دیگر به تایلند زد ضمن آنکه این جام پاک‌تر از دوره‌های قبلی است. عرب‌ها نیز در دیدار رودررو با یکدیگر تبانی نکردند و تیم‌های ملی هر کشوری فقط برای اعاده حیثیت کشورش می‌جنگد تا اعتباری جدید برای کشورش کسب نماید.
 
- کره و عربستان؛ کدام‌یک در صورت رویارویی برای ما خطرناک‌تر هستند؟
 
ما باید کار خودمان را بکنیم و برای خودمان بی‌جهت استرس درست نکنیم. مطمئناً قدرت واقعی تیم ما هر کشوری را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.