درگوشی داغ ۱۶ جولای - دایی , فریدون زندی را به سایپا میاورد

درگوشی های داغ ورزشی  16 جولای - علی دایی فریدون زندی را به سایپا میاورد

  • به نوشته روزنامه خبر ورزشی مذاکراتی بین علی دایی و فریدون زندی انجام شده است و دایی قصد دارد زندی را به سایپا بیاورد. به گزارش این روزنامه زندی هم از این پیشنهاد استقبال کرده است. فریدون زندی پیش از این اعلام کرده بود قصد ندارد به هیچ یک از باشگاههای ایرانی ملحق شود.Go to fullsize image

  • گفته می شود شرایط جدید افشین قطبی به گونه ای بوده که پرسپولیسی ها قید این مربی را زده اند و احتمالا استیلی سرمربی این تیم می شو.د استیلی هم به وجود این اختلافات اعتراف کرده و در گفتگو با ایرنا گفته است: "در خصوص سرمربیگری قطبی در پرسپولیس شرایط دیگری مطرح نشده، بلکه وی علاوه بر دوبرابر شدن مبلغ قرارداد خود، مزایای دیگری را از باشگاه درخواست کرده است."

  • به گزارش روزنامه گل در بین بازی ایران و چین، امیر قلعه نویی به شدت از عملکرد لژیونرها انتقاد کرده و آنها را به بی تعصب بودن متهم کرده است. همچنین در تمرین دوشنبه صبح تیم ملی بین قلعه نویی و امیرحسین صادقی مشاجره لفظی بوجود آمد که مربی تیم ملی صادقی را از تمرین اخراج کرد.

  • شنیده می شود در هنگام برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی جوانان آسیا در فیلیپین هاشم کلاهی، سرپرست اردوهای تیمهای ملی، از روی سکوی تماشاگران به هدایت کشتی گیران می پرداخته که این مساله با اعتراض مربیان تیم روبه رو شده است. کلاهی پس از این مساله با مربیان تیم درگیر می شود که این اتفاق باعث تعجب حاضران در سالن می شود. به همین دلیل محمدرضا یزدانی خرم کلاهی را از سرپرستی اردوهای تیم های ملی برکنار کرده است.

  • به گزارش کیکر کوین کورانی مهاجم اشتوتگارت به زودی با یک مبلغ قابل توجه راهی فنر باغچه می شود. همچنین اتلتیکو مادرید به دنبال به خدمت گرفتن سیمائو سابروسا ستاره تیم بنفیکا است.

  • گفته می شود حبیب کاشانی از علیرضا واحدی نیکبخت خواسته که مبلغ قرارداد خود را پایین بیاورد که این مساله با مخالفت نیکبخت روبه رو شده و احتمال بوجود آمدن اختلاف بین این دو بسیار زیاد است.

  • به نوشته روزنامه انگلیسی سان آرسنال قصد دارد مهاجم ۲۵ ساله تیم بوکا جونیورز به نام رودریگو پالاسیو را به خدمت بگیرد. آرسنال برای خرید این بازیکن آرژانتینی ۱۵ میلیون پوند کنار گذاشته است.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.