روسیه برد؛ والیبال جوانان ایران به فینال نرسید

روسیه برد؛ والیبال جوانان ایران به فینال نرسید

تیم والیبال جوانان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان به دیدار هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود روسیه به پایان رسید.
بازی ایران (تیم سرخپوش) مقابل مراکش
جوانان ایران رد دیدار رده بندی برای دیگر با جوانان ایتالیا بازی خواهند کرد

در این دیدار جوانان ایران ست اول را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود خاتمه دادند. اما جوانان روسیه، که در دوره قبلی این بازیها قهرمان شده بودند، سه ست بعد را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 21 بردند تا لبار دیگر به فینال راه پیدا کنند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم جوانان برزیل، نایب قهرمان دور پیش، سه بر دو با نتایج 25 بر 18، 15 بر 25، 25 بر 27، 25 بر 20 و 15 بر 8 ایتالیا را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

این چهارمین دوره متوالی است که برزیل به فینال والیبال قهرمانی جوانان جهان راه پیدا می کند.

به این ترتیب دو تیم برزیل و روسیه، مانند سال پیش، برای تعیین قهرمان والیبال جوانان جهان با هم بازی خواهند کرد و تیمهای ایران و ایتالیا نیز در بازی رده بندی به مصاف هم خواهند رفت.

جوانان ایران یک بار در مرحله گروهی با ایتالیا روبرو شدند که آن بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ایران به پایان رسید.

تیم ایران تا بحال به جمع چهار تیم برتر والیبال جوانان جهان صعود نکرده بود و بهترین مقام ایران در این مسابقات رتبه پنجمی بود.

همچنین تیم های بلغارستان و آرژانتین برای تعیین تیمهای پنجم و ششم، آمریکا و کوبا برای تعیین تیمهای هفتم و هشتم، مصر و اسلوونی برای تعیین تیمهای نهم و دهم و ژاپن و مراکش برای تعیین تیمهای یازدهم و دوازدهم به دیدار هم خواهند رفت.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.