استقلال به پرسپولیس : نیکبخت را بدهید انصاریان و هر بازیکنی که خواستید بگیرید!

پیشنهاد استقلال به پرسپولیس ؛ نیکبخت را بدهید انصاریان و هر بازیکنی که خواستید بگیرید!


استقلال - نیکبخت؛ این موضوع بارها طی چند ماه اخیر مطرح شده و هر بار نیکبخت آن را تکذیب کرده است.
تابستان گذشته وقتی خبر عقد قرارداد داخلی نیکبخت با پرسپولیس منتشر شد، علی فتح ا... زاده با وجود اینکه مسؤولیتی در استقلال نداشت، از طریق یکی از خبرنگاران نزدیک خود وارد ماجرا شد تا هر طور شده نیکبخت را در استقلال نگهدارد.
فتح ا... زاده همین کار را در مورد بهشاد یاورزاده که با محمد حسن انصاری فرد عکس یادگاری انداخته بود، انجام داد و مانع پرسپولیسی شدن بهشاد شد.
نیکبخت هم راضی شده بود که اختلاف با قلعه نویی را فراموش کند و در استقلال بماند، اما پیغام کوتاه قلعه نویی، حکم امضای قرارداد نیکبخت با پرسپولیس را داشت:«به نیکبخت بگویید پول زیادی نداریم بهش بدهیم. اگر هم دوست ندارد بماند، خداحافظ...»
نیکبخت رفت و دیدن عکس و چهره اش با پیراهن سرخ در زمین کارگران همانقدر عجیب بود که تماشای شماره 28 استقلال - علی انصاریان - در اردوی رقیب.
نیکبخت اما هنوز به بازگشت فکر می کند. این موضوعی است که در چند ماه اخیر بارها در مصاحبه های نیکبخت با مطبوعات و گفتگوهای تلویزیونی او تکذیب شده، اما حقیقت دارد که نیکبخت به استقلال فکر می کند.
پس از پایان لیگ برتر، زمانی که فتح ا... زاده برای رسیدن به مدیرعاملی استقلال، جنگ سرد با بهمنی را شروع کرده بود، نامش روی شماره تلفن همراه نیکبخت افتاد، نیکبختی که در جزیره کیش حمام آفتاب می گرفت.
آبی کردن نیکبخت، یک اهرم تبلیغاتی محکم برای فتح ا... زاده محسوب می شد، اما پاسخ هافبک مهاجم پرسپولیس، یادآور بن بست بود:«یک فصل دیگر قرارداد دارم. نمی توانم برگردم... همه چیز فراموش شد تا دو هفته پس از ثبت شدن حکم مدیرعاملی به نام فتح ا... زاده و مصدومیت نیکبخت و از دست دادن جام ملتها.
نیکبخت این بار با فتح ا... زاده تماس گرفت. شماره 10 پرسپولیس با لحنی خاص از مدیرعامل استقلال خواهش کرده شرایط را برای بازگشتش فراهم کند. این بار فتح ا... زاده به نیکبخت یادآور شده که احتمال موافقت باشگاه پرسپولیس کم است. مدیرعامل استقلال اما در پایان مکالمه تلفنی، تلاش خود را برای بازگرداندن نیکبخت آغاز کرد. آن هم چند روز پس از امضای تفاهم نامه جدید پرسپولیس و استقلال که جا به جایی بازیکنان این دو تیم را خیلی سخت کرده است.
فتح ا... زاده با یکی از مسؤولان پرسپولیس تماس گرفته و پیشنهاد عجیبی داده: «نیکبخت را به ما بدهید و انصاریان را به اضافه هر بازیکن دیگری که می خواهید، از استقلال بگیرید...» این پیشنهاد خیلی زود به استیلی منتقل شده، اما مربی پرسپولیس که خیلیها معتقدند به زودی حکم سرمربیگری را هم دریافت خواهد کرد، با پاسخ خود امید مدیرعامل استقلال و نیکبخت را کم رنگ کرد: «انصاریان را که اگر 50 میلیون نقد هم بدهد، نمی خواهمش! اما اگر نیکبخت را می خواهند، باید صادقی یا حسین کاظمی را بدهند.»
پیشنهاد استیلی با یادآوری دو نکته غیرقابل اجرا می شود: 1- حسین کاظمی فصل بعد یا در امارات است یا در سپاهان 2- نام امیر حسین صادقی در فهرست ناصر حجازی قرار دارد و سرمربی استقلال، صادقی را بهترین مدافع تیمش می داند.
بدین ترتیب، بعید است نیکبخت بتواند در تابستان 86 به استقلال برگردد، مگر اینکه فتح ا... زاده یک فرمول خاص برای بمب گذاری پیدا کند!
انتقال کعبی به لستر هم کار استقلالیها را خراب و«نه» استیلی را محکم تر کرده است. چون در این شرایط اگر پرسپولیس نیکبخت را هم از دست بدهد، در خط حمله با مشکلات عجیبی مواجه خواهد شد. این مطلب هم هر چند همین امروز یا فردا از سوی نیکبخت، فتح ا... زاده و شاید پرسپولیسیها تکذیب خواهد شد، اما بهتر است آن را جدی بگیرید، حتی اگر نیکبخت پرسپولیسی بماند که احتمال ماندنش بیش از رفتنش است.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.