کارت های جعلی بنزین هم به بازار آمدند

کارت های جعلی بنزین هم به بازار آمدند

«فخرایی، رییس جایگاه ‌‏داران استان خوزستان، با اعلام این‌‏ که هنوز با کارت ‌‏های تقلبی برخوردی صورت نگرفته است، اعلام کرد: مردم به راحتی با این کارت‌‏ها سوخت‌‏ گیری می ‌‏کنند.»
در حالی فخرایی این
سخنان را به خبرگزاری ایلنا گفته است که وزیر نفت مدعی شد امکان استفاده از کارتهای جعلی سوخت وجود ندارد. با این حال شایعه فروش کارتهای سوخت جعلی کماکان وجود دارد.

بسیاری از رانندگان خودروهای مسافرکشی از این کارتها استفاده می کنند. یکی از این رانندگان مدعی شد بیش از ده کارت سوخت دارد که با همه آنها سوختگیری را انجام داده و مشکلی برایش پیش نیامده است.
راننده دیگر آدرس محل فروش این کارتها را می دهد و با نشان دادن بیش از 5 کارت سوخت می افزایدهنگامی که دولت دروغ می گوید و از بهبود وضعیت اقتصادی خبری نیست اینگونه رفتارها طبیعی است.

در همین حال رییس جایگاه داران خوزستان از اجزای زود هنگام این طرح گله می نماید: « نمی ‌‏دانیم چه اجباری برای طرحی است که هنوز آمادگی آن از لحاظ سخت‌‏ افزاری و نرم‌‏ افزاری مهیا نیست.»
در همین حال معضل دیگری در خوزستان بوجود آمده است. نزدیک به نیمی از دستگاه‌ ‏های سوخت در اثر گرمای بالا کارآیی نداشته و کارت‌ ‏های سهمیه بندی بنزین را می ‌‏سوزانند.

همچنین به گفته رییس جایگاه داران خوزستان اطلاعات کارت ‌‏ها به اشتباه و به طور مداوم تغییر می ‌‏کند و این مورد با اعتراض بسیاری از شهروندان همراه شده است.
بنظر می رسد نابسامانی و سو مدیریت در اجرای طرح سهمیه بندی بنزین می تواند زمینه ساز فاجعه ای اقتصادی و حتی اجتماعی باشد.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.