فرار دختر جوان از اسارتگاه ۱۳ پسر جوان

فرار دختر جوان از اسارتگاه ۱۳ پسر جوان

یک گروه ۱۳ نفره که دختر ۱۸ ساله فرارى را در یک باغ متروکه زندانى و او را مورد تعرض قرار داده بودند، دستگیر شدند. 


 دستگیرى دختر جوان
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه چهارشنبه ـ ۲۳ خرداد ـ مأموران پلیس امنیت کرج هنگام گشت در مهرشهر با مشاهده رفتارهاى مشکوک یک دختر،او را بازداشت و براى تحقیقات تحویل اداره مبارزه با مفاسد اجتماعى کرج دادند.
در تحقیقات مقدماتى مشخص شد دختر ۱۸ ساله حدود ۲۰ روز قبل از خانه فرار کرده است. این در حالى بود که خانواده او نیز در این مدت هیچ شکایتى در این رابطه مطرح نکرده بودند.دختر جوان در ادامه اعتراف هایش جزئیات اسارت خود را از سوى ۱۳ پسر جوان فاش کرد.او گفت: حدود یک سال قبل با جوان ۲۴ ساله اى آشنا شدم. قرار بود بعد از این که کارى پیدا کرد با هم ازدواج کنیم.

پدرم معتاد است و همیشه به خاطر اعتیاد او و بیکارى برادرم با مشکلات مالى مواجه بودیم. ۲۰ روز قبل پسر مورد علاقه ام با من تماس گرفت و خواست وسایلم را جمع کنم و نزد او بروم. او ادعا کرد، قصد دارد من را به مادرش معرفى کند تا مقدمات ازدواجمان را فراهم کند. من که به خاطر سادگى و فرار از زندگى جهنمى در خانه پدرى فریب حرف هاى او را خورده بودم از خانه فرار کردم و به خانه او رفتم. وقتى به آنجا رسیدم او گفت مادرش بیمار است و اوضاع براى ماندن من در خانه مساعد نیست. بنابراین مرا سه شب در پشت بام خانه شان در اسلام آباد کرج مخفى کرد و بعد هم به باغى در اطراف کرج برد.او مرا در آن باغ در اختیار دوستانش قرار داد و ۱۲ پسر دیگر در مدت اسارتم مرا مورد تعرض قرار دادند.تا این که روز چهارشنبه ـ ۲۳ خرداد ـ در یک فرصت مناسب از دست آنها فرار کردم.
دستگیرى متهم اصلى
سرهنگ نورایى رئیس پلیس مبارزه با مفاسد اجتماعى پلیس استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ما با تأیید این خبر گفت: پس از اعتراف هاى دختر جوان مأموران تحقیقات ویژه پلیسى براى دستگیرى پسر تبهکار و همدستانش را آغاز کردند تا این که او را در خانه اش دستگیر کردند. همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد، پسر جوان در تماس با خواهر ۲۰ ساله دختر فرارى او را نیز اغفال و مجبور به فرار از خانه کرده است که از سرنوشت او نیز اطلاعى در دست نیست.وى تأکید کرد: در حال حاضر ۱۲ متهم دیگر این پرونده نیز دستگیر شده و تحقیقات براى شناسایى سرنوشت خواهر ۱۸ ساله ادامه دارد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.