احمدی نژاد: اگر امروز از فلسطین سخن نگوییم فردا نوبت تهران است

احمدی نژاد: اگر امروز از فلسطین سخن نگوییم فردا نوبت تهران است

 رئیس جمهور گفت: اگر ما امروز از فلسطین سخن نگوییم و سکوت کنیم فردا باید در خصوص تهران نیز سکوت کنیم.Go to fullsize image

به گزارش خبرنگار مهر،   دکتر محمود احمدی نژاد که در جمع خانواده ها و جانبازان حادثه هفت تیر سخن می گفت ، با بیان این مطلب اظهار داشت: دشمن امروز نمی خواهد ما زنده باشیم چه برسد به اقتدار و پیشرفت مسلمانان مخصوص ملت ایران.

رئیس جمهور گفت : ما برای ایستادن هر روز یک موضوع محوری داریم ، یک روز دفاع از خط شهید بهشتی، یک روز دفاع از میهن در برابر دشمن و امروز هم دفاع از حیثیت جهانی  .

وی افزود: برخی ها فکر می کنند که دشمنی غرب با ما بر سر مواد غنی شده و یا به قول خودشان ساخت بمب است در حالی که آنها با این تیپ ها مخالفت نمی کنند زیرا انواع گوناگون آن را در انبارهای خود دارند.

احمدی نژاد تصریح کرد:  دشمن از اثبات توانمندی انقلاب ما در هراس است،  اگر این توانمندی برای آنان اثبات شود دیگر کسی به حرف آنها توجه نخواهد کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن از پیروزی ملت ایران در هراس است افزود: اگر ما می خواستیم به عقب حرکت کنیم امروز باید دانشگاه و کتابخانه های خود را نیز تعطیل می کردیم.

احمدی نژاد ادامه داد : دشمن به ما می گوید که باید ده سال با آنان مذاکره کنیم تا بعد 20 عدد به ما سانتریفیوژ تحقیقاتی را به ما بدهند و راه اندازی کنیم ،اما امروز به دلیل ایستادگی ملت  به ما اعلام می کنند که دست نگه دارید تا باهم گفتگو کنیم.

وی افزود: سال گذشته دشمن در موضع نود درجه ای و ما در موضع 20 درجه ای قرار داشتیم اما امروز ما در موضعی نود درجه ای و دشمن در موضع 20 درجه ای قرار گرفت.

احمدی نژاد با بیان اینکه امروز موضوع هسته ای ایران به موضوع اول ملت ها تبدیل شده است گفت: دشمن می داند که اگر ملت ایران پِیروز شود تمامی ملت ها درمسیر سرافرازی قرار خواهند گرفت.

رئیس جمهور گفت: دشمن امروز به آخر خط رسیده است،  در حال جمع آوری قوای خود است تا یک فشار دیگر به ما بیاورد.

وی  تاکید کرد: وقتی ایران هسته ای تثبیت شود تمامی معادلات به نفع ایران تغییر خواهد کرد.

رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران برپا شده است تا عدالت در تمام جهان برقرار شود و تا زمانی که عدالت در تمام جهان عدالت  برقرار نشود در ایران هم به طور کامل برقرار نشده است.

احمدی نژاد امروز سیطره نظام سلطه علیه ملت ایران متلاشی شده است و رسانه ها و صدا و سیما باید تلاش کنند تا مقالاتی که  در کشورهای اروپایی امروزه به نفع انقلاب اسلامی نوشته می شود انعکاس دهند.

رئیس جمهور  در خصوص حادثه هفتم تیر نیز خاطرنشان کرد : حادثه هفتم تیر یک حادثه معمولی نبود بلکه آیینه تمام نما از همه تاریخ بشر و  تقابل جبهه کفر در مقابل جبهه موحدین و مجاهدین در راه خدا بود.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.