اخبار داغ از باشگاه پرسپولیس

اخبار داغ از باشگاه پرسپولیس

مسؤولان باشگاه پرسپولیس فعالیت‌هاى جدیدى را براى جذب بازیکن خارجى آغاز کرده‌اند و شنیده‌ها حاکى است باشگاه براى موفقیت در این عرصه، همکارى‌هایش را با چند واسطه قوى آغاز کرده است.

 از ما نشنیده بگیرید اما..

 نزدیکان باشگاه مى‌گویند اگر پیگیرى‌ها و مذاکرات ثمربخش باشد، ۳ـ۲ بازیکن صاحب نام از تیم‌هاى اروپایى جذب پرسپولیس خواهند شد! اما اینکه آیا واقعاً این اتفاق به وقوع خواهد پیوست یا نه، یک ماه دیگر منتظر بمانید. ظاهراً اخبار جدیدى در راه است!

 پیشنهاد مربیگرى پرسپولیس به باقرى

ملاقات حضورى کریم باقرى با مدیرعامل پرسپولیس، نه تنها خیال این بازیکن را از بابت ادامه حضورش در پرسپولیس راحت کرد بلکه او را با پیشنهاد تازه‌ترى روبرو ساخت. حبیب کاشانى در جلسه دیروز خود با کریم باقرى به کاپیتان پرسپولیس اعلام کرد که وى در صورت تمایل مى‌تواند از فصل آینده و پس از پایان قراردادش به عنوان بازیکن به کادر فنى پرسپولیس ملحق شود و به مربیگرى بپردازد.

مهلت ۲ ماهه کاشانى به کارمندان باشگاه!

 بنا بر اعلام حبیب کاشانى و برخلاف آنچه پیش از این شنیده مى‌شد، هیچ یک از کارمندان باشگاه از مسؤولیت خود کنار گذاشته نمى‌شوند. مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده که قصد کنار گذاشتن هیچ یک از کارمندان باشگاه را ندارد- مگر با میل خودشان- و در مقابل، به آنها فرصتى ۲ ماهه خواهد داد تا تأثیر حضور خود در پرسپولیس را به اثبات برسانند. بدین ترتیب چنانچه هر یک از کارمندان باشگاه موفق به جلب نظر مثبت حبیب کاشانى شوند، قطعاً در پرسپولیس ماندنى خواهند بود!

 تلاش براى حضور مایلى کهن در کادر فنى پرسپولیس!

 درست از همان روزى که نام محمد مایلى کهن به عنوان یکى از گزینه‌هاى سرمربیگرى پرسپولیس بر سر زبان‌ها افتاد. بعضى تلاش‌ها براى تحقق این شایعه آغاز شد و خیلى‌ها براى نشستن مایلى کهن بر مسند هدایت پرسپولیس وارد عمل نشدند. حتى شنیدیم خود مایلى کهن در محافل خصوصى و همچنین در صحبت با نزدیکان على پروین خود را سرمربى جدید پرسپولیس و جانشین مصطفى دنیزلى ترکیه‌اى معرفى کرده است! جالب است که با توجه به سیاست‌هاى باشگاه، مایلى کهن از کمترین شانس - در میان گزینه‌هاى مطرح شده - براى سرمربیگرى پرسپولیس برخوردار است.

 پرسپولیسى‌ها دست خالى از باشگاه برگشتند

 تعدادى از بازیکنان اسبق پرسپولیس که براى دریافت مطالبات خود به باشگاه رفته بودند، دست خالى باشگاه را ترک کردند. علیرضا امامى فر، محمود کلهر، ادموند بزیک، آرام سلطانیان و مدیر برنامه هاى طارق جبان و زیاد شعبو روز گذشته براى دریافت مطالبات معوقه خود به باشگاه مراجعه کردند اما مسؤولان باشگاه به آنها اعلام کردند که در حال حاضر باشگاه قادر به پرداخت مطالبات آنها نیست ولى طى ۱۰ روز آینده با طلبکاران تسویه حساب خواهد شد.

عاشورى قول دادمدیرعامل عمل نکرد!

 با وجود قولى که مسؤول امور مالى پرسپولیس به بازیکنان داده بود، تسویه حساب باشگاه با بازیکنان بار دیگر به روزهاى آینده موکول شد!عاشورى، مسؤول امور مالى باشگاه از جانب مدیرعامل به بازیکنان قول داده بود که روز شنبه تمامى مطالبات آنها پرداخت و با همه بازیکنان تیم تسویه حساب خواهد شد اما وقتى تعدادى از بازیکنان براى دریافت طلب خود راهى باشگاه شدند، عاشورى به آنها قول داد که به گفته حبیب کاشانى، مطالبات بازیکنان به طور قطع طى ۱۰ روز آینده به آنها پرداخت خواهد شد.

استیلى دوشنبه شب در تهران

 کاندیداى نخست سرمربیگرى پرسپولیس در لیگ هفتم، دوشنبه شب وارد تهران خواهد شد. حمید استیلى که این روزها شایعه حضورش در رأس کادر فنى پرسپولیس، جدى‌تر از همیشه شنیده مى‌شود، فردا شب به تهران باز خواهد گشت. ناگفته نماند، حمید استیلى ۲۰ روز پیش و براى حضور در یک دوره مربیگرى پیشرفته راهى آمستردام پایتخت هلند شد و حالا گفته مى‌شود پس از بازگشت به تهران، حکم سرمربیگرى پرسپولیس را دریافت خواهد کرد.

 تسویه حساب با پرسپولیسى‌ها ۱۰ روز دیگر

 تسویه حساب با بازیکنان پرسپولیس به ۱۰ روز آینده موکول شد. حبیب کاشانى مدیرعامل جدید باشگاه روزگذشته اعلام کرد که پرداخت مطالبات بازیکنان از اولویت‌هاى نخست باشگاه است و طى ۱۰ روز آینده طلب بازیکنان پرداخت و با آنها تسویه حساب کامل خواهد شد.

تکلیف پایه‌هاى پرسپولیس روشن مى‌شود؟

بلاتکلیف بودن تیم‌هاى پایه پرسپولیس، حالا به یکى از معضلات اصلى باشگاه تبدیل شده و دو دستگى‌هایى را به وجود آورده است. این درحالى است که پرسپولیس فصل گذشته در رقابت‌هاى رده‌هاى پایه‌اى، عملکرد قابل قبولى داشت و امروز با توجه به تغییراتى که در کادر مدیریتى باشگاه رخ داده، شرایط این تیم‌ها چندان جالب به نظر نمى‌رسد. به هرحال این وظیفه بر عهده مدیریت جدید است که هرچه سریع تر مسؤولان مورد تأیید باشگاه در امور این تیم‌ها را معرفى و آنها را از این بلاتکلیفى خارج کند تا پرسپولیس در فصل جدید نیز عملکردى موفقیت آمیز در رقابت‌هاى رده‌هاى پایین داشته باشد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.