هشدار انجمن جراحی پلاستیک بریتانیا به زنان

هشدار انجمن جراحی پلاستیک بریتانیا به زنان

فعال شدن سایت های تجاری در بریتانیا که زنان را به انجام عمل جراحی زیبائی تشویق می کنند، موجی از اعتراضات را موجب شده است. یک وب سایت تجاری با انتشار عکس هنرمندان زن و اندازه پستانهای آنان، از زنان خواسته تا الگوی خود را انتخاب کنند و با عمل جراحی، پستانهایشان را به مدل دلخواه درآورند.Go to fullsize image

"انجمن جراحی پلاستیک بریتانیا" که موسسه ای غیر انتفاعی است، در بیانیه ای نسبت به اطلاعات غلطی که از سوی کلینیک های خصوصی و سایت های تبلیغاتی شان به زنان داده می شود، هشدار داد. در این بیانیه گفته شده است که این موسسات و بنگاه های تبلیغاتی، وعده هایی می دهند که در عالم پزشکی رایج نیست. به طور مثال در این سایت های تجاری از زنان خواسته می شود تا برای بزرگ کردن اندازه پستانهای خود، عکس هنرپیشه مورد علاقه شان را انتخاب کنند تا پستان هایشان را بر طبق آن بزرگ کنند.

این نهاد علمی در ادامه هشدار خود به زنان افزوده است: " انجمن جراحی پلاستیک بریتانیا در هر موردی که زنی تصمیم به عمل جراحی بگیرد، از او می خواهد در چندین مرحله در مورد تصمیم خود فکر کند. بر خلاف کلینیک های تجاری که برای جلب مشتری از دادن اطلاعات دقیق به خوانندگان دریغ می کنند، انجمن ما توصیه های زیر را می کند:

خودت تصمیم بگیر، اطلاعات موثق و همه جانبه جمع آوری کن، راحت باش و تحت فشار کسی قرار نگیر، جراح خوبی را انتخاب کن و تحت تاثیر تبلیغات نباش، زمان مناسب را خودت انتخاب کن، با دیگران مشاوره کن، در آخرین لحظه، دوباره روی تصمیم ات فکر کن و هراسی نداشته باش که در آخرین لحظات و قبل از بی هوشی از روی تخت بلند شوی و از عمل جراحی منصرف شوی."

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.