شکایت از خاتمی در دادگاه ویژه روحانیت

شکایت از خاتمی در دادگاه ویژه روحانیت

تحرکات یک جریان سیاسی خاص برای خلع لباس سید محمد خاتمی وارد مرحله جدیدی شده است .

 در مشهد ، تعدادی از طلبه ها و روحانیان مشهدی و اعضای  شورای هماهنگی نیروهای حزب الله این شهر در اعتراض به آنچه "هتک حیثیت روحانیت" توسط سید محمد خاتمی می خواندند ، مقابل دادگاه ویژه روحانیت مشهد تجمع و شکایتی را علیه رئیس جمهور سابق به این دادگاه تسلیم کردند.

تجمع کنندگان نسبت به دست د ادن خاتمی با زنان ایتالیایی معترض بودند . آنها همچنین دست نوشته هایی با خود حمل می کردند که بر رویشان نوشته شده بود: «
خلع لباس محمد خاتمی، اعاده حیثیت از روحانیت، اعاده حیثیت از ملت ایران» ، «دادگاه ویژه روحانیت سکوت مکن» ، «محمد خاتمی ننگ ملت ایران، ننگ روحانیت» .

نکته جالب اینکه آنان در پلاکاردهای خود ، پیشوند "سید" را از نام خاتمی حذف کرده بودند!

آنها در در پایان این تجمع بیانیه‌ ای را علیه خاتمی قرائت کردند .

 

 در این بیانیه آمده است: "...کسروی ظاهرا یک روحانی بود! تقی‌‌زاده هم که ظاهرا روحانی بود در ادامه راه غرب‌‌پرستی او، گوی سبقت را از فاحشه‌های سیاسی ربود و به اسلام و ایران تا توانست خیانت روا داشت. باز هم داشته‌ایم کسانی را که با سوء استفاده از لباس روحانیت به اسلام خیانت کرده‌‌اند و رذیلت را برای خود خواستند.
 

 شریعتمداری که فتوای به قتل امام و تایید کودتای نوژه را داد و منتظری که خون به دل روح الله عزیز کرد از همین قماشند. کدیور که با واژگونه فهمی دین، اسلامیت نظریه‌ی ولایت فقیه را زیر سوال برد و اشکوری که ملعونانه دست در دست دریوزگان غربی و غرب‌گرا علیه ولایت و اسلام موضع گرفت، نیز از همین قماشند. اینان نه حجة الاسلامند و نه آیة الله، که مشتی نفس‌‌پرست و قدرت طلبند... دزدانی در لباسی مقدس که ساده‌دلان و بی‌اطلاعان را می‌فریبند و غرض‌ورزان و دشمنان را خواسته و ناخواسته یاری می‌رسانند.

در ادامه این بیانیه آمده است:"«محمد خاتمی» نیز یکی از همان قماش است که متاسفانه با امکانات مالی و تبلیغاتی فراوان داخلی و خارجی، از این لباس، نهایت سوء استفاده را کرده و می‌کند... او اخیرا در سفری به ایتالیا اقدام به گناه علنی لمس بدن اجنبی و مصافحه با چند زن بی‌حجاب کرد. بی‌حیایی و بی شرمی او آنچنان زیاد بود که به راحتی حتی در مقابل دوربین‌ها با چشم‌درگی در مقابل نامحرمان بی‌حجاب ایستاد و به آرامی دستان آنان را فشرده و با آنان خندید و گنه‌کاری و فسق پنهانی خود را به همه نمایاند.  

او لیاقت لباس مقدس پیامبر را ندارد و او روحانی نیست بلکه عملکرد او جز ضربه‌زدن به روحانیت و اسلام و ایران نیست. هنجارشکنی و اباحه‌گری او، باید در دادگاه صالحه‌ای بررسی شود و این لباس مقدس از شر او راحت شود. دادگاه ویژه روحانیت اگر به این وظیفه خود عمل نکند فقط خشم خدا و مردم متدین را برای خود خریده است...»

عصرایران: ای کاش تجمع کنندگان محترم درباره سایر محرماتی که در جامعه وجود دارد نیز اینگونه واکنش نشان می دادند . آیا به نظر آنها دو برابر شدن قیمت خانه در یک سال که به بی خانمانی بسیاری منجر شده ، ظلم آشکار و در نتیجه حرام نیست؟
آیا آواره شدن هزاران کارگر سرگردان که ماه هاست حتی یک ریال حقوق نگرفته اند و همین چند روز پیش یکی از همان ها از فرط شرمندگی خانواده ، خود را کشت ، غیرت آقایان را به جوش نمی آورد؟
آیا خود فروشی هزاران زن و دختر ایرانی در داخل و خارج کشور از شدت فقر و نداری ، جایی برای تاسف و نگرانی ندارد؟
آیا سوزاندن سرمایه های مادی و معنوی کشور در منازعات سیاسی ، از نظر آنان حلال است؟
آیا فراری دادن مغزها و سرمایه های مالی کشور ستم نیست ؟
آیا... ؟
ای کاش مشکلات مملکت ما آنقدر ناچیز بود که می شد برای مسائلی مثل دست دادن خاتمی با زنان وقت گذاشت... !
ای کاش...!

این مطلب از سایت عصر ایران برداشته شده و نظرات کاربرانی را که در این مورد نظر داده ا ند را نیز اضافه میکنیم .

نظرات کاربران:
▪ بنام خدا و با عرض سلام و احترام...به قول معروف -صدا های خاصی به گوش میرسد - این نغمه ها نوید فرارسیدن فصل انتخابات را به مردم و غیر سیاسی ها میدهد.خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.
▪ خاتمی باید مجازات شود . مگر او با بقیه فرق دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
▪ بسمه تعالی
...آیا هیچ فکر کرده اید که بودجه ای که ایشان خرج این خوشگذرانی چند روزه کرده اند از کجا تامین گشته است؟ آیا می دانستید جناب آقای خاتمی اینقدر این سفر برایشان دلچسب بود که در شهر میلان ایتالیا به استادیوم فوتبال رفتند؟ و نظاره گر تیم یوونتوس و آس میلان بودند!
▪ عجب!!!؟؟؟؟

او افتخار ملت ایران و روحانیت میباشد.

اسلام به امثال او نیاز دارد .

خدایا این سید پاک را از دسیسه های دشمنانش در امان دار.
▪ سلام
یعنی این مسئله اینقدر مهم است که یه مشت آدم ساده لوح دنبال آن افتاده اند؟ در کشور ما آنقدر بدبختی و دزدی و حق خوری داریم و بجای آنکه دنبال حل مشکلات مردم باشید بدنبال مسایل بی ارزش هستید! باید آن دنیا جواب پس دهید که به اسم دین هر کاری که می خواهید با مردم می کنید! چرا برای گرانی سروصدا نمیکنید؟
▪ وای اگر در پس امروز بود فردایی!
▪ مخارج خاتمی را میزبانان او تقبل میکنند خواهش میکنم با آبروی مومن بازی نکنید
▪ به جای این حرفها به مشکلاتی مثل خانه و دیگر مسایل عجیب و غریب مملکت بپردازید .
▪ خطاب به نویسنده بسمه تعالی...
آیا تماشای مسابقه فوتبال ایشان ایراد دارد؟....
من با نظرات عصر ایران کاملا موافقم ..جامع و کامل ...
همواره موفق باشید.
▪ خواهش می کنم در نظرات قرار بدین
خاتمی در هر صورتی ملت قهرمان ایران دوستت داشتند ودارند وخواهند داشت
▪ هنوز یک عده ای فکر میکنند در قرون وسطی هستند به جای رسیدن به مشکلات مردم، گرانی کمر شکن، کیفیت خودروها و جیره بندی بنزین، گرفتاری مردم در سیل و هزاران بدبختی که کافی در خیابانها قدم بزنند و مشکلات مردم را مشاهده کنند به موضوعاتی میپردازند که هیچ ارزشی نه برای این دنیا دارد و نه آخرت. واقعا برای دین فروشان این مملکت متاسفم و بیشتر برای خودم که در این زمان زندگی میکنم.
▪ باسلام
خطاب به مسؤولان سایت عرض میکنم آیا وجود مشکلات در کشور دلیلی برای توجیه کردن اعمال خلاف قانون و شرع دیگران است ؟ .... و این چه معنی دارد؟
▪ بهتر است به جای سخن گفتن در باره خرج و مخارج سفر اقای خاتمی به فکر شهریه مدارس باشید که از همین الان
گریبان میلیونها خانواده زحمتکش این مملکت را گرفته است.
اقای خاتمی انقدر در دنیا اعتبار دارد که مشکلی برای تامین خرج سفرهایش نداشته باشد.
▪ ایکاش علما و طلاب برای سایر بدبختیهای مردم نیز صدایشان در می آمد. دزدیهایی مثل شهرام جزایری و ... و این همه گرانی و بیچارگی مردم ایران ...
▪ دوستان عزیزی که خیلی اهل تشرع و رعایت حلال و حرامید!
با سلام

فتوای آیت الله جناتی را راجع به دست دادن مرد مسلمان با زن غیر مسلمان، برای اطلاع حضرات تقدیم می دارم.

پرسش50 . آیا مرد مسلمان مى‏تواند با زن غیرمسلمان دست بدهد؟
پاسخ : در مجالس رسمى اگر دست دادن مرد مسلمان با زن غیرمسلمان امر ضرورى باشد، اشکال ندارد..

در ضمن آدرس سایتی که این فتوا را قرار داده نیز ذکر می کنم که نگویید این فتوا را از جیبم در آورده ام.
https://www.tiknews.net/display/?ID=26086
البته بنده در این عکس دو طلبه بیشتر ندیدم اما جهل به مسائل فقهی چیزی نیست که به عمامه ربط داشته باشد. دوستان اگر به جای دنبال عیب مردم گشتن کمی در رساله های مراجع مختلف تقلید نظر کنند نه خود را به زحمت می اندازند و نه موجب هتک حرمت فردی چون خاتمی می شوند.
▪ ظاهرا این آقایان از گرفتاری و بدبختی مردم ایران رضایت کامل دارند که صدایشان در نمی آید و فقط نگرانی آنها افتادن روسری یک زن و یا دست دادن آقایی با خانمی است که اینگونه خونشان به جوش می آید. خداوند نظارگر اعمال ماست باشد که از او شرم نماییم.
▪ خدایا خاتمی را از شر دسیسه ها حفظ کن . یک نفر آپ دیت پیدا میشه نمی تونن ببینن . چیه ؟؟؟؟ تن فروشی ننگ نیست؟؟ دست دادن خاتم ننگ شد واقعا" هر ملتی شایسنه همون چیزی است که دارد.
▪ خدا به داد ملت ایران برسد . باز هم توطئه‌ای دیگر در راهست....
▪ خدایا این سید پاک را از دسیسه های دشمنانش در امان دار.
امان از مقدس مابی و بازی سیاسی
▪ با این دسیسه چینیها محبوبیت خاتمی نه آن که کم نمیشود بلکه زیاد هم میشو د . خداوند این سید پیر را از شر دشمنان حفظ نماید .
▪ همتون سر و ته یه کرباسین بابا جون!
▪ هرچه به زمان انتخابات ریاست جمهوری نزدیکترمی شویم موج تخریب علیه خاتمی بیشترمی شود.
▪ عاقلان دانند.
▪ شما چرا با انتشار و بزرگ نمایی این اخبار و انعکاس شعارهای توهین آمیز مروج این گونه مفاسد هستید؟! خداوند همه را هدایت و عاقبت بخیر کند.
▪ دنیا به چه چیزهایی عمل می کنه شماها به چه چزهایی فکر میکنید
▪ درود بر خاتمی تنها روحانی منادی اسلام زیبا و اجتماعی ناب محمدی .فقط اوست که اسلام را دراین برهه توانسته زیبا اجتماعی مترقی نشان دهد خدایا از گزند متحجرین در امانش دار. جوانان تشنه اسلام نیازمند اویند.ضمنا پیامبر اولادش را مگر سفارش به احترام و امانتدارینفرمودهاند چرا کلمه مقدس و نشان پیامبری را این متحجرین به این راحتی حذف میکنند و با پیامبر به ستیز برمیخیزند.
▪ خاتمی در دل نخبگان و جوانان تحصیل کرده این مرز وبوم جایگاه ویژه ی دارد. این بوها مشمئز کننده ویژه انتخابات نمی توانند اثری بر ذهن و دل این ملت بزرگ داشته باشد. خداوند این سید بزرگوار را از تمام خدعه ها بدخواهان محفوظ دارد!
▪ اگر دروغ است بیاید از خود دفاع کند آنها فکر کرده اند کی هستند همین آقای خاتمی با رای مردم رئیس جمهور شد حالا چی شده نه مثل اینکه هی گفت بابا آزادی آزادی همه ترسیدند حالا خودش این کار را کرد که بگوید ببنید کاری ندارد .ولی اگر اینکار را کرده باشد امیدوارم سزایش را بیند خواهش دارم این را در سایت نشان دهید.
▪ مگر خاتمی آبرو دارد که کسی بخواهد ابروی او را ببرد.
▪ درود بر خاتمی مظلوم.
▪ من نمیفهمم مگه آقای خاتمی نگفت توی انتخابات شرکت نمیکنه پس دیگه این آقایون از چی وحشت دارن که اینجوری میخوان تخریبش کنن، آیا حتی از محبوبیت او هم هراس دارن؟
▪ بیخودی نظر خودتون رو بنام دیگران ثبت نکنید. خاتمی هیچ محبوبیتی در بین جوانان وقشر دانشجو ندارد.
از نظر محبوبیت به اندازه فتحعلیشاه در تاریخ خواهد بود.
▪ خاتمی را با تمام وجود دوست دارم و خداوند او را برای ایران نگهدارد.
▪ سلام
آقایان محترم شما چطور به خودتان اجازه می دهید با آبروی یک مومن بازی کنید آبروی کسی که 8 سال جانانه واسه ای مملکت خدمت کرده
خیلی بی انصافین
▪ شما خودتان روز روشن به مقدسات روحانیون و... توهین میکنید و بدعت بجا میگذارید که بعدها به خودتان برمیگردد.
▪ اگر نگران محبوبیت خاتمی نبودند که دست از سر این سید مظلوم بر می داشتند. از سایت عصر ایران هم برای انعکاس خبر و هم برای مطلب ذیل ان سپاسگزارم. خدا ی چنان کن اخر کار.....
▪ خدا همه را هدایت کند
▪ بازم یه ماجرای جدید برای سرگرم کردن مردم...
▪ همه می دانند که سید محمد خاتمی چه انسان پاک وارسته و با درک بالایی است ای وصله ها هم به او نمی چسبد. او سیدی بزرگ و محبوب ملت ایران است.
▪ این معترضان نه تنها دلشان برای اعتقادات نسوخته که هیچ غمی از فقر و فحشای رو به تزاید جامعه ندارند. دعوا بر سر لحاف ملا است.
در ضمن خاتمی هم یکی از همین قماش است که اولویت اولش قدرت است و شعار آزادی اندیشه تاکتیکش. مرد آن است که هدفش آزادی باشد و تاکتیکش قدرت.
▪ آیا واقعا بعد از این همه سر و صدایی که بخاطر یک دست دادن برپا می کنید
آیا باز انتظار دارید افراد تحصیل کرده و عاقل باز به حرف های شما گوش کنند آیا مشکل جوان های 35 ساله ای که هنوز بخاطر نداشتن مسکن نتوانسته اند ازدواج کنند دست دادن با یک زن بیگانه است!!!!!!!!!
▪ همه کسانی که شاید بتوانند کاری برای مردم و مملکت بکنند باید از دور خارج شوند.ایا تجمع کنندگان و شاکیان خاتمی فقط همین را مشکل اصلی مردم و ایران میدانند یا ...
▪ اگر این عسکها را مونتاژ کرده باشند(غیر واقعی باشد) این آقایان جواب خدا را چه خواهند داد؟!!!!!!
▪ دعوا سر لحافت ملاست نه دست دادن خاتمی
قدرت شیرین است .
انتخابات نزدیک است.و
خاتمی رقیبی سخت ...
▪ شخصیت خاتمی بالاتر از این حرفها است و این وصله ها به ایشان نمی چسبد و این شایعات مربوط به انتخابات است . خدایا به این عزیزان نیز آگاهی عطا فرما تا دنبال این مسائل نباشند
▪ اولا عکس نیست و فیلمه ثانیا دیگه همه می رن گناه می کنند میگن مونتاژ بوده
بشین بینیم با
▪ درحاشیه فرمایشات عصرایران باید گفت با این فرمایشات گوهرباربازهم خاتمی رازیرسوال بزرگتری بردید چراکه هشت سال تمام هرجنبنده درکشور اظهار مشکل اقتصادی میکرد متهم به راست و....میشد وتمام دردخاتمی واطرافیانش فقط توسعه سیاسی و...بود.اوارگی کارگران و...نتیجه همان سیاست هست والا افزایش درامدکارگران وبالا بردن سطح عمومی اقتصاد جامعه راکه هم فکران شما به حساب بالا بردن بودجه جاری کشور وبه تبع ان تورم زابودن افعال دولت میدانید.
درثانی اگربرفرض مملکت درمشکلات و...باشد که هرکشوری به نوعی با این مسایل درگیرمیباشدایا این توجیهی بر رفتاریک روحانی ان هم درسطح اول مملکت باان وجهه خاتمی میباشد؟
من ازشمامیپرسم چراواقعا سعی درتجاهل دارید؟ایا واقعا این رفتارخاتمی سهوی بود؟ که اگربوده باشد قابل اغماض است ولی تاانجاکه مامیدانیم ودیده ایم ایشان بازوی ان دخترجوان رادرمراسم دوم خردادمیفشرد ویا یک مراسم دیگرکه بردوش ان خانم جوان میزد. همه اینها نشان میدهد این روحانی قصد عادی سازی یک چنین اعمالی را دارد وشما هم سعی کنید مخاطبانتان را یکسان فرض نکنید
▪ کدام دختر ؟بر شانه کدام دختر میزد چرا عکسی از ان منتشر نشد بر و یا بازوی کدام دختر را می فشرد همه دیدند که ناخودآگاه دستش بر بازوی آن دختر خورد
خداوند همه را به راه راست هدایت کند تا با آبروی افراد بازی نکنیم
▪ بنام خدا و با سلام
اینجانب نسبت به مظلومیت دین اسلام متاسفم که با دستورات بسیار جامع و کامل دستمایه عده ای جاهل قرار گرفته است دینی که به صراحت در مورد اظهار مسلمان به عمل گناه کبیره زنا نیز تا شهادت عادل جامع شرایط نباشد حکم صادر نمیکند و حتی پیامبر دین ما شهادت آن عرب را تا بار سوم نشنیده میگیرد پس وای بر آنانی که نادانسته و از روی جهل نسبت ناروایی به بنده خدا میزنند. اما در مورد آقای خاتمی اگر ایشان و تفکرات اندیشمندانه شان نبود معلوم نبود که کشور ما به چه سمت و سویی میرفت امیدوارم خدا ایشان و تمامی دلسوزان حقیقی را برای این مملکت نگه دارد .
▪ من می خواستم درمورد عکس العمل بعضی از کاربران صحبت کنم
ببینید درسته که کشور وجامعه ی ما خیلی مسائل و مشکلات داره ولیاین نکتهرا همنبایدفراموش کنیم که کارهای هرکدام از دولت مردان ما زیرذره بین است وبه پای همه مردم مانوشته میشه و یادمون نره که امنیت و آسایش همه ی ماوآقای خاتمی از خونپاک شهیدان است پس نباید بگذاریم خونشان پایمال شود
خسته نباشید
خدانگهدار

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.