ضرب و شتم دیپلمات کویتی در تهران

ضرب و شتم دیپلمات کویتی در تهران

وزارت امورخارجه ایران از ضرب و شتم دبیر سوم سفارت کویت در تهران اظهار تأسف و اعلام کرده که درحال بررسی و تحقیق درباره جزئیات این رخداد است.
صفحه نخست روزنامه کویتی القبس
حمله به دیپلمات کویتی، عنوان درشت صفحه نخست روزنامه های چاپ کویت را به خود اختصاص داده است

این دیپلمات کویتی که محمد زعبی نام دارد بعدازظهر دیروز مورد حمله شش نفر قرار گرفته که هویتشان هنوز اعلام نشده و بر اثر این حمله مجروح شده است.

به دنبال این حادثه، علی جنتی، سفیر ایران در کویت به وزارت خارجه این کشور احضار شده و خالد جارالله، معاون این وزارتخانه مراتب اعتراض دولت کویت را به وی ابلاغ و خواهان عذرخواهی رسمی شده است.

سفارت کویت در تهران و وزارت خارجه این کشور تاکنون حاضر نشده اند هیچ اطلاعاتی درباره انگیزه حمله کنندگان به دیپلمات کویتی، هویت آنان یا جزئیات بیشتر در این زمینه در اختیار رسانه ها قرار دهند.

اما به نوشته روزنامه های کویتی، به این دیپلمات در مقابل ساختمان سفارت کویت حمله شده و حمله کنندگان افراد مسلح بوده اند.

به نوشته روزنامه الوطن، هنگامی که دبیر سوم سفارت کویت پس از ترک سفارتخانه در حال سوار شدن به خودروی خود بوده، سرنشینان دو خودرو با توقف در کنار و جلوی وی، مانع از حرکت او می شوند و سپس شش سرنشین این خودروها پیاده شده، بشدت او را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

الوطن نوشته که هنگامی که نگهبانان سفارتخانه برای جلوگیری از ضرب و شتم دیپلمات کویتی وارد عمل می شوند، حمله کنندگان مانع آنان می گردند و سپس محل را ترک می کنند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی گزارش داده که به دنبال ضرب و شتم دیپلمات کویتی، سفارت کویت در تهران تحت حفاظت کامل پلیس قرار گرفته است.

حمله به دیپلمات کویتی، عنوان درشت صفحه نخست روزنامه های چاپ کویت را به خود اختصاص داده است.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.