استقلال اهواز به یک شرکت تهرانی به فروش می‌رسد

 استقلال اهواز به یک شرکت تهرانی به فروش می‌رسد

تیم فوتبال با نام استقلال نوین در لیگ برتر شرکت می‌کند

باشگاه استقلال اهواز رسما تایید کرد که مذاکرات رسمی را برای واگذاری این باشگاه به یک شرکت خصوصی در تهران آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی شفیع‌زاده، مدیرعامل تنها باشگاه خصوصی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران رسما در برنامه تلویزیونی «فوتبال تا فوتبال» استان خوزستان اعلام کرده است که مذاکرات جدی را برای واگذاری این باشگاه به استان تهران آغاز کرده است و در آینده‌ای نزدیک امتیاز باشگاه استقلال اهواز به شرکت خصوصی تهرانی منتقل خواهد شد.

بر اساس این گزارش، واگذاری باشگاه استقلال اهواز که از مدت‌ها قبل مطرح شده است، در حالی از سوی مدیرعامل این باشگاه تایید می‌شود که پیش از این نیز زمزمه‌ی انتقال این باشگاه به تهران مطرح شده بود.

کرامت‌ا... برهمن سخنگو و قائم‌مقام باشگاه استقلال اهواز در گفت‌وگو با ایسنا و با تایید فروش امتیاز این باشگاه به یک شرکت خصوصی در تهران گفت: شفیع‌زاده رسما این موضوع را پیگیری می‌کند و با برنامه‌ریزی انجام شده، قطعا تا پیش از شروع فصل آینده باشگاه استقلال اهواز به خریداران تهرانی به فروش می‌رسد.

وی افزود: شخصا در جریان ریز مذاکرات طرفین نیستم؛ اما، شفیع‌زاده نیز رسما این موضوع را به کارکنان باشگاه اعلام کرده است و ما نیز تابع نظرات و تصمیمات مدیرعامل باشگاه هستیم و در حال حاضر نیز به دنبال فراهم کردن شرایط این واگذاری هستیم.

برهمن خاطرنشان کرد: شفیع‌زاده طی ده روز آینده وارد ایران خواهد شد و رسما قرارداد واگذاری استقلال اهواز را امضا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، شنیده می‌شود که سازمان آی تک ونک یکی از خریداران جدی باشگاه استقلال اهواز است که مذاکراتی را نیز با شفیع‌زاده داشته است؛ قرار است پس از خرید امتیاز این باشگاه خوزستانی از فصل آینده، با نام استقلال نوین در رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا کند.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.