دردسر پخش ویدیوی "مستی" نیکولا سرکوزی

دردسر پخش ویدیوی "مستی" نیکولا سرکوزی

یکی از مجریان تلویزیون بلژیک به خاطر اینکه در یکی از بخش های خبری، نیکولا سرکوزی، رئیس جمهور فرانسه را مست توصیف کرده بود، پوزش خواست.
نیکولا سارکوزی
آقای سرکوزی می گوید اهل نوشیدن مشروبات الکلی نیست

در روزهای اخیر کلیپ اظهار نظر این مجری و تصاویر مربوط به آقای سرکوزی به یکی از پر طرفدارترین ویدیو کلیپ های اینترنتی در سایت یوتیوب بدل شده و بیش از یک میلیون و پانصد هزار بار از از این سایت تماشا شده است.

در این ویدیو 49 ثانیه ای که برگرفته از تلویزیون ار ت ب اف (RTBF) بلژیک است، تکه ای از کنفرانس خبری آقای سرکوزی پس از دیدار با ولادیمیر پوتین، در چارچوب اجلاس هفته گذشته G8 دیده می شود.

اریک بوئه ور (Eric Boever) مجری تلویزیون بلژیکی پیش از پخش این قطعه فیلم خبری گفته بود: "... و حالا نمی توانم در مقابل میلم برای نشان دادن آغاز کنفرانس خبری نیکولا سرکوزی، رئیس جمهوری فرانسه، در چارچوب اجلاس G8 مقاومت کنم. او از محل دیدارش با رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین خارج شده و ظاهرا بجز آب چیزهای دیگری هم نوشیده."

آقای بوئه ور شاید هرگز تصور نمی کرد اشاره طنز آمیزش به مست بودن رئیس جمهور فرانسه چنین فراگیر شود. این بخش خبری در ساعت 10 و نیم شب از این تلویزیون بلژیکی پخش شده بود.

"بدسلیقه"

حالا اریک بوئه ور که خود از طرف مادر نیمه فرانسوی است، از سفارت فرانسه در بلژیک خواسته تا مراتب عذرخواهی او را به دفتر رئیس جمهور فرانسه اطلاع دهند.

وی بابت تعبریش از آن صحنه پوزش خواسته و اضافه کرده که به عنوان شوخی آن را طرح کرده بود و قصد تحریک حساسیت های ملی فرانسوی ها را نداشته است.

صحنه ای که او بابت تفسیرش عذر خواهی کرده آقای سرکوزی را در حالی که نفس نفس می زند و خنده اش را کنترل می کند نشان می داد.

در آغاز کنفرانس خبری، آقای سرکوزی به طور مقطع گفت: "خانم ها و آقایان ... از شما به خاطر تاخیرم ... عذر می خواهم ... که دلیلش ... طولانی شدن گفتگویی بود که با آقای پوتین داشتم."

دفتر آقای سرکوزی از اظهار نظر در این مورد خودداری کرده و گفته که کاخ الیزه، مقر رئیس جمهور فرانسه، معمولا به شوخی های "بدسلیقه" پاسخی نمی دهد.

نیکولا سرکوزی که شروع کارش را در عرصه بین المللی با اجلاس G8 آغاز کرده می گوید الکل نمی نوشد و هر روز قبل از شروع کار مسافتی را می دود.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.