شرط عجیب پدر عروس براى داماد

شرط عجیب پدر عروس براى داماد

خواستگار جوان با گذشت یک سال از دوران نامزدى با دختر مورد علاقه اش، هنگامى که قصد داشت او را به عقد خود در آورد با پیشنهاد عجیب پدر عروس روبه رو شد.

چندى قبل مرد جوانى با مراجعه به دادگاه خانواده در شکایتى از پدر دختر مورد علاقه اش به قاضى پرونده گفت: حدود ۱۹ ماه قبل به خواستگارى سیمین دختر مورد علاقه ام رفتم.

در آن مراسم، پدرش ازدواج ما را مشروط به دریافت مدرک تحصیلى دخترش اعلام کرد که ما هم پذیرفتیم. بنابراین، قرار شد یک سال نامزد باشیم و بعد از آن جشن عروسى را برگزار کنیم. همان روز در میان شادى دو خانواده جشن ساده اى برگزار شد و ما رسماً نامزد شدیم.

پسر جوان ادامه داد: با گذشت یک سال روز عقد فرا رسید و به همراه پدر، مادر و خواهرم براى تعیین زمان جشن عقدکنان به خانه نامزدم رفتیم اما در کمال تعجب در آن جلسه پدر عروس با ازدواج ما مخالفت کرد و گفت: در صورتى به دخترش اجازه ازدواج مى دهد که خواهرم به عقد برادر نامزدم درآید.

وى افزود: پدرم مخالفت کرد . بر سر این موضوع میان دو خانواده اختلاف شدیدى درگرفت و برادر سیمین با چاقو به پدرم حمله کرد و او را از ناحیه دست و پهلو مجروح کرد که بلافاصله پدرم به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

بازپرس دادسراى ناحیه ۶ تهران نیز پس از تحقیق از پدر و برادر عروس براى آنان قرار تأمین مناسب صادر کرد و هم اکنون نیز آنها با سپردن قرار وثیقه به بازپرس تا زمان محاکمه آزاد هستند.

پسر جوان در ادامه افزود: اکنون به دادگاه خانواده آمده ام و از پدر دختر مورد علاقه ام به خاطر مخالفت و همچنین تعیین شرط غیرمنطقى براى ازدواج با دخترش و خسارت هاى وارده از نظر مالى و معنوى شکایت دارم.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.