فرزاد حسنی: ممنوع التصویر نشده ام

فرزاد حسنی: ممنوع التصویر نشده ام/ رهبر انقلاب از فوق العاده تشکر کردند

در پی انتشار خبر ممنوع التصویر شدن فرزاد حسنی - مجری تلویزیونی - در برخی سایت ها، وی در گفت و گو با خبرنگار عصرایران  این "شایعه" را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ما، در روز جاری برخی رسانه های خبری بدون ذکر منبع خاصی مدعی شده بودند نمایندگان تعدادی از مراجع و نیز طیف های مذهبی، طی نامه ای به رییس صدا و سیما از شیوه اجرا و سخنان حسنی در برنامه های تلویزیونی اش انتقاد کرده و خواستار ممنوعیت فعالیت وی شده اند!

فرزاد حسنی در این باره به خبرنگار ما گفت: تعجب می کنم که شایعه پردازان از مسایل دینی و مذهبی برای منظور خود استفاده کرده اند در حالی که آنچه به من انگیزه می دهد، رویکردهای مذهبی و انقلابی برنامه هایی است که اجرا می کنم.

وی افزود: رویکرد اساسی ما این است که هرگز در مسیری به غیر از مسیر حرکت مردم و علما حرکت نکنیم.

مجری صدا و سیما گفت: چندی پیش در جلسه مدیران صدا و سیما، آقای ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیما از قول مقام معظم رهبری از برنامه "فوق العاده" تقدیر و تشکر کردند که این مساله برای من جای افتخار است.

حسنی در باره این شایعه که حضور او در تلویزیون منتفی شده و از این پس او صرفا در رادیو فعالیت خواهد داشت گفت: حضور من در رادیو، اتفاق جدیدی نیست و من از سالها پیش و توأم با حضورم در تلویزیون در رادیو هم بوده ام.

حسنی در پایان با ذکر این که منبع این قبیل شایعات را می شناسد ، گفت: خوشحالم که چنین شایعه ای در مورد من رواج یافته زیرا این نشان می دهد من هنوز زنده هستم.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.