نامه ناپلئون به همسرش حراج می شود

نامه ناپلئون به همسرش حراج می شود

هزار نامه از مشاهیر جهان در بنیاد کریستی لندن به معرض فروش گذاشته می شود. کارشناسان بهای مجموع آنها را 4 تا 6 میلیون دلار برآورد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مجموعه نامه هایی که به افراد سرشناس در عرصه های سیاسی، علمی، هنری و ادبی تعلق دارد، به زودی در لندن به حراج گذاشته می شود.

این مجموعه گرانبها شامل 1000 نامه و نسخه دست نویس از مشاهیر جهانی و در عرصه های مختلف است که توسط رئیس یکی از بانک های ثروتمند جهان در طول سه دهه گرد آمده و در میان آنها، نامه هایی به خط اشخاصی مانند ناپلئون بناپارت، گاندی، الکساندر پوشکین و ملکه الیزابت به چشم می خورد.

از جمله ارزشمندترین و گرانترین این نامه ها می توان به نامه ای که ناپلئون به همسرش " ژوزفین " نوشته است اشاره کرد. یکی دیگر از این نامه ها، دست نوشته ای است از " جان دن " شاعر متافیزیسین که در ماه اکتبر سال 1624 و یک روز پس از مرگ همسرش آن را برای " لیدی کینگز میل " نوشته است. تخمین زده می شود که این نامه به بهای 120 هزار پوند به فروش برسد. همچنین دست نوشته ای از ارنست همینگوی که آن را در پاسخ منتقدی آمریکایی و برای او فرستاده است در میان این نامه هاست.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.