مجید جلالی سر مربی پرسپولیس میشود

درگوشی های داغ ورزشی 9 ژوئن

  • چند روزنامه از جمله کیهان ورزشی روز شنبه خبر دادند مجید جلالی سرمربی آینده پرسپولیس خواهد بود. در این میان روزنامه گل مدعی شد که استیلی سرمربی خواهد شد و جلالی دستیارش، که با توجه به سوابق جلالی و ستیلی بعید به نظر می رسد.Go to fullsize image

  • روز شنبه چندین روزنامه از جمله روزنامه گل از مدیرعاملی مسعود زریبافان در باشگاه استقلال و حضور رضایی، ایروانی، بهمنی و نفریه در هیات مدیره این باشگاه خبر دادند. این اخبار موجب ناراحتی علی فتح الله زاده، سرپرست فعلی استقلال، شده و او برای اعتراض به مدیرعاملی زریبافان به ملاقات علی آبادی رفته است.

  • جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه در شرایطی برگزار می شود که خیلی ها می گویند این جلسه هم نتیجه خاصی نخواهد داشت و همه چیز به آینده موکول خواهد شد. خبرگزاری فارس گزارش داده ممکن است انصاری فرد در این جلسه استعفا دهد تا از حمایت هیات مدیره مطمئن شود.

  • امرسون، هافبک برزیلی رئال مادرید، به کافو گفته است که می خواهد به میلان بیاید. کانال 4 دراین باره نوشت که این بازیکن دوست دارد به لیگ ایتالیا بازگردد و با توجه به حضور پرشمار برزیلی ها در میلان، امرسون هم می خواهد به سن سیرو برود.

  • محمد رضا یزدانی خرم، رئیس فدراسیون کشتی، لاهیجان را به عنوان میزبان مسابقات انتخابی برگزیده است. بنظر می رسد یزدانی خرم از این انتخاب خود پشیمان است و نمی دانسته که این مسابقات به چه میزان مهم و پر حاشیه است. فدراسیون تلاش کرد میزبانی را به تهران منتقل کند که به علت عقد قرارداد لاهیجانی ها با چند اسپانسر موفق نشد و تنها توانست مسابقات را به تعویق بیندازد.

  • گفته می شود دیوید ترزگه، مهاجم فرانسوی یوونتوس، مدنظر والنسیا است. ترزگه قصد جدایی از یووه را دارد و به گزارش کانال 4، والنسیا برای خرید ترزگه ۱۲ میلیون پوند کنار گذاشته است. این بازیکن تا سال ۲۰۰۸ با یووه قرارداد دارد.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.