درگوشی های داغ ورزشی ۸ ژوئن

درگوشی های داغ ورزشی 8 ژوئن

  • گفته می شود صادق محصولی، یکی از مشاوران رئیس جمهور ایران، گزینه دولت و سازمان تربیت بدنی برای ریاست فدراسیون فوتبال است. مشکل این است که تا به حال حضور نزدیکان دولت در ورزش مثل علی آبادی، سعیدلو، کاشانی، بیادی و زریبافان ثمرات مثبتی نداشته است. از طرفی صفایی فراهانی، رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال، هم هشدار داده که اگر دولت یک کاندیدای مستقیم معرفی کند فیفا واکنش نشان خواهد داد.

  • تیری آنری، کاپیتان 29 ساله آرسنال، از پیشنهادی که از سوی میلان به او شده ابراز خرسندی کرده و گفته به این پیشنهاد بطور جدی فکر می کند. از طرفی لیورپولی ها هم پس از این اظهار نظر آنری برای جذب او ابراز تمایل کردند. بارسلونا هم از سال گذشته مشتری آنری بوده است. بعید است آنری در انگلستان به تیمی غیر از آرسنال بپیوندد.

  • طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، در بازیهای جام ملتهای آسیا هر تیم اجازه خواهد داشت 7 نفر را به عنوان کادر فنی، سرپرستی و پزشکی معرفی کند. بدین ترتیب به غیر از امیر قلعه نویی، پزشک تیم، تدارکات و سرپرست تنها 3 تن از دستیاران قلعه نویی اجازه خواهند داشت روی نیمکت بنشینند و احتمال دارد افشین پیروانی و کریم بوستانی روی سکوها بنشینند.

  • فدراسیون کاراته چند ماهی است هدایت تیم ملی را به علیرضا سلیمانی، سرمربی سابق تیم مالزی، سپرده است. اما از آنجا که این فدراسیون از بودجه کافی برخوردار نیست این مربی با باشگاه نفت هم قرارداد بسته تا شرکت نفت حقوق این مربی را بپردازد. از آنجا که سازمان تربیت بدنی با مربیان دو شغله مخالف است، به زودی مشکلاتی بین سازمان و فدراسیون کاراته بوجود خواهد آمد.

  • مهدی رجب زاده اولین ایرانی خواهد بود که در این فصل به لیگ امارات ملحق می شود. او به زودی با تیم الظفره قرارداد خواهد بست. به نظر می رسد پس از رجب زاده نوبت به سیاوش اکبرپور، حسین کاظمی و مهرزاد معدنچی خواهد رسید.

  • کرگ بلامی، مهاجم ولزی لیورپول، قصد دارد به تیم سابقش نیوکاسل بازگردد و در این باره مذاکراتی با سران نیوکاسل انجام داده است. با توجه به پیوستن مارک ویدوکا استرالیایی به نیوکاسل، به نظر می رسد این دو زوج خط حمله این تیم را در فصل آینده تشکیل دهند.

  • گفته می شود از سوی دولت به حبیب کاشانی و حسن بیادی، دوعضو هیات مدیره پرسپولیس، تضمین داده شده که در فصل آینده در پرسپولیس یا فدراسیون فوتبال پست مناسبی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. این در حالی است که محمد علی آبادی، رئیس سازمان تربیت بدنی، همچنان رابطه خوبی با این دو ندارد.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.