جوان ۲۱ ساله ۱۲۱ پزشک متخصص را نقره داغ کرد

جوان 21 ساله 121 پزشک متخصص را نقره داغ کرد

جوانی که با ارسال دعوتنامه برای پزشکان به بهانه حضور در یک همایش از 121 پزشک میلیون ها تومان کلاهبرداری کرده بود ، از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان دستگیر شد. Go to fullsize image
سرهنگ عبدالله قاسمی ، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به این خبر به جام جم گفت : چند روز پیش فردی با مراجعه به پلیس آگاهی اصفهان و ارائه یک دعوتنامه مبنی بر برگزاری همایشی در کیش برای پزشکان متخصص عنوان کرد: این دعوتنامه در حالی برای پزشکان متخصص سراسر کشور ارسال شده است که هیچ یک از پزشکان اصفهان از موضوع این همایش - که در قالب دبیرخانه انجمن بین المللی مدیریت بیمارستانی قلمداد شده - اطلاع ندارند و عاملان برگزاری همایش از هر فردی که قصد حضور در این همایش را داشته است ، حدود 300 تا 400هزار تومان دریافت کرده اند.

آغاز تحقیقاتسرهنگ قاسمی افزود: به دنبال این اظهارات و بررسی آدرس درج شده در دعوتنامه ارسالی معلوم شد چنین آدرسی در اصفهان وجود ندارد ، به طوری که در مدت زمان کوتاهی 121 نفر از پزشکانی که به حساب درج شده در دعوتنامه پول واریز کرده بودند ، شکایت خود را در این زمینه مطرح کردند. رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: با جمع بندی این شکایت ها تیم ویژه ای از کارآگاهان ، پیگیری های خود را آغاز و سرانجام با بهره گیری از راهکارهای فنی و تخصصی خود ، ردپای یک جوان 21 ساله به نام محسن را در این کلاهبرداری ها شناسایی و در یک اقدام ضربتی او را دستگیر کردند.
اعتراف
جوان شیاد در تحقیقات خود اعتراف کرد: میزان تحصیلاتم دیپلم است و چندی پیش با مشاهده یک آگهی یکباره تصمیم به کلاهبرداری از پزشکان گرفتم و با چاپ دعوتنامه ای مبنی بر برگزاری همایشی در یک هتل 5ستاره در جزیره کیش تاکید کردم به کسانی که در این همایش شرکت کنند ، گواهینامه بین المللی و امتیازات ویژه مدیریت بیمارستانی تعلق خواهد گرفت و پس از اعلام شماره حساب نیز دهها میلیون تومان پول به حسابم واریز شد و من نیز پس از دریافت این پولها متواری شدم.
سرهنگ قاسمی افزود: با ثبت اعترافات متهم ، دستور قضایی در این زمینه صادر شد و از آنجا که تعداد زیادی دعوتنامه به آدرس بیمارستان ها و پزشکان متخصص سراسر کشور ارسال شده است ، این احتمال وجود دارد که به تعداد شاکیان افزوده شود.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.