درگوشی های داغ ورزشی ۴ ژوئن

درگوشی های داغ ورزشی 4 ژوئن

  • گفته می شود محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران، به زودی به عرصه ورزش باز خواهد گشت. محمد باقر قالیباف، شهردار تهران، قصد دارد دادکان را به ریاست سازمان ورزش شهرداری منصوب کند. در حال حاضر این پست در اختیار سردار آجورلو، مدیر عامل سابق باشگاه پاس، است.Go to fullsize image

  • باشگاه تراکتورسازی تبریز هم با تغییرات مدیریتی روبرو است. گروه مدیریتی آینده باشگاه تراکتورسازی که به دولت نزدیک هستند به توصیه عرب براقی (مدیر کارخانه تراکتورسازی) با بهمن فروتن، مربی سابق شموشک، وارد مذاکره شده اند.

  • اعضای هیات مدیره باشگاه برق شیراز هنوز مربی فصل آینده خودرا انتخاب نکرده اند. با این حال شنیده می شود که آنها مجید جلالی و بهمن فروتن را به رسول کربکندی ترجیح می دهند. برقی ها به هیچ وجه قصد نگه داشتن ذوالفقارنسب را ندارند.

  • ناکامی والنسیا در لالیگا و نیز در لیگ قهرمانان اروپا موجب برکناری کیکه سانچس فلورس از سمت مربیگری این تیم خواهد شد. در صورت اخراج این مربی جوان، آمادئو کاربونی ایتالیایی که اکنون مدیر ورزشی والنسیا است، جای او را خواهد گرفت. کاربونی که تا چند سال پیش برای این تیم بازی می کرد طی یک سال گذشته اختلافات زیادی با فلورس داشته است.

  • از بین ایرانی های حاضر در لیگ امارات تنها نام علی سامره در جمع بهترین های فصل دیده می شود. گفته می شود سامره برای انتخاب به عناون بهترین بازیکن فصل امارات نیز شانس زیادی دارد. سامره با زدن ۱۸ گل آقای گل این فصل امارات شد.

  • آلوارو رکوبا، بازیکن اروگوئه ای اینتر میلان، در پی انتقال به تورینو است. او می داند که ماسیمو موراتی، مالک اینترمیلان، حاضر نمی شود او را به مدعی دیگری مثل رم بدهد. به همین علت رکوبا پیوستن به تورینو را آسان تر می داند. اخیرا والتر نوولینو سرمربی تورینو شده است. آلوارو رکوبا تجربه موفقی از همکاری با او در باشگاه ونتزیا در سال ۹۹ دارد.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.