مردی که از زنان میخواست وسط دو پایش لگد محکم بزنند

مردی که از زنان میخواست وسط دو پایش لگد محکم  بزنند

پلیس کانادا دیروز خبر داد که یک مرد در شهرک "گوئلف" انتاریو از زنان در خیابان می‌خواسته که به وسط دو پای او یک لگد محکم بزنند. به گزارش خبرگزاری رسمی فرانسه، طی چند ماه اخیر شش زن به پلیس گلایه کرده‌اند که یک مرد وادارشان کرده که بین دو پایش لگد بزنند. این آقا در دو مورد سوار بر دوچرخه به زن‌ها نزدیک شده، درخواست عجیبش را در میان گذاشته، لگد خورده و بدون این که مژه بزند، دوباره سوار دوچرخه‌اش شده و راه افتاده. یک مأمور پلیس زن گفته که می‌داند تحمل درد آن ضربه برای یک مرد باید چه‌قدر سخت باشد، اما این آقا با "شهامت" تمام (اگر بشود اسمش را "شهامت" گذاشت، با اینکه بسیاری آن را "حماقت" می‌دانند) هیچ صدایی از خودش در نیاورده و سراغ زنی دیگر را گرفته تا ضربه‌ای محکم‌تر نثارش کند.


گفته می‌شود که این آقای سفیدپوست "لای پاخور" که تنها از زن‌ها می‌خواهد این کار را با او بکنند، بیست‌وچند سال بیشتر ندارد، یک ریش پروفسوری و خلائی گشادی میان دندان‌های جلویش دارد که شاید حاصل اشتباه یک خانم در تعیین محل اصابت ضربه‌اش بوده باشد. با اینکه ضربه‌ها را این آقا خورده و به زن‌های مهاجم آسیبی نرسیده، علیه آقای خودآزار شش مورد اتهام اعلام شده و پلیس در حال شکارش است.

تولدی دوباره بعد از 19 سال

به گزارش یک شبکه‌ی تلویزیونی لهستان، یک شهروند این کشور که طی 19 سال اخیر در حالت اغما یا کما قرار داشت، حالا یک‌باره بیدار شده و خودش را در دنیایی کاملاً متفاوت پیدا کرده است. دیگر از کمونیسم خبری نیست و کشورش عضو اتحادیه‌ی دشمنان دیروزشان شده است. این آقا که "یان گرژبسکی" نام دارد، سال 1988 میلادی کارگر راه‌آهن بود و زیر یک قطار رفت و بیهوش شد و تا همین چند روز پیش بیدار نشد. گرژبسکی در یک مصاحبه‌ی تلویزیونی گفت که ادامه‌ی زندگی‌اش را مدیون همسرش "گرترودا"ست، چراکه هم‌او بوده که ازش مواظبت می‌کرده. نمی‌دانم این آقا واقعاً در حالت کما بوده یا بعضاً یواشکی چشمانش را باز می‌کرده تا ببیند که چه کسی مراقب اوست. ولی پزشکان می‌گویند که او در واقع غرق کما بود و دیگر تقریباً امیدی به زنده ماندنش نبود. در آغاز بیهوشی "گرژبسکی" چهار فرزند داشت و اکنون پس از بیداری باید با 11 نوه‌ی ناشناسش آشنا شود. "گرژبسکی" که در مقایسه با 19 سال پیش تغییرات زیادی را در زندگی کشورش مشاهده کرده، می‌گوید: "من واقعاً مات و مبهوتم که می‌بینم همه‌ی مردم در کوچه و خیابان‌ها تلفن همراه دارند و باز هم شکوه و گلایه می‌کنند. من هیچ بهانه‌ای برای شکایت ندارم." روی این حساب، اگر همه‌ی ما 19 سالی بخوابیم و بیدار بشویم، شاید احساس خوشبختی بیشتری کنیم.

اخراج به خاطر اضافه‌وزن

ولی شماری از مهمانداران هواپیماهای شرکت خطوط هوایی هند در این روزها کوچک‌ترین حس خوشبختی ندارند، چون در یک پیکار قضایی با کارفرماشان بازنده شده‌اند. خطوط هوایی هند یک عده از مهمانداران زن را که زیادی چاق شده بودند، اخراج کرده بود، چون معتقد است که چاقی مفرط از جذابیت این بانوان به شدت کاسته است. دادگاه برگزار شد و گمان غالب این بود که قربانیان زیباپسندی پیروز خواهند شد. ولی دادگاه هم زییاپسند از آب درآمد و حکم شرکت را تأیید کرد. بدین‌گونه، راه مهمانداران پروزن شرکت خطوط هوایی هند به عرشه‌ی هواپیماهاشان بسته شد.

تلویزیون و پیوند آن با چاقی

من برای این مهمانداران پیشین هندی از صمیم قلب متأسفم، ولی شاید کسی قبلاً به ایشان نصیحت نکرده بود که کمتر برنامه‌های تفریحی تلویزیونی تماشا کنند. چه ربطی دارد؟ ارتباط بین چاقی و این نوع برنامه‌ها همین امروز روشن شد. در شهر تورنتوی کانادا امروز پژوهشی ارائه شد که بر مبنای آن، تماشای تلویزیون اشتها را بازتر می‌کند و برنامه هر چه سرگرم‌کننده‌تر است، به همان اندازه غذای بیشتر از گلو سرازیر می‌شود. خبرگزاری رویترز به نقل از دانشمندان شیکاگویی که این پژوهش را انجام داده‌اند، می‌گوید که ظاهراً مغز سرگرم تماشای تلویزیون حالی‌اش نیست که دهان چه کار می‌کند. از این رو آدم به هنگام تماشای برنامه‌ای سرگرم‌کننده 42 تا 44 درصد بیشتر از حد معمول غذا می‌خورد و در نتیجه، گرفتار اضافه‌وزن می‌شود و مثل بعضی‌ها از کار رانده می‌شود. اگر دیگر دلیل‌های عمده‌ی رانده شدن از کار هم مشخص شد، به شما خبر خواهیم داد، از متفرقات ناسیاسی رادیو زمانه.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.