تکذیب خبر سرمربیگری فابیو کاپلو در تیم ملی

تکذیب خبر سرمربیگری فابیو کاپلو در تیم ملی

 دبیر کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون خبر معرفی فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی تیم رئال مادرید به عنوان سرمربی تیم ملی را تکذیب کرد.Go to fullsize image

به گزارش فارس و به نقل از پایگاه خبری ورزش، امیرحسین کریم پور در خصوص خبری که در سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مبنی بر معرفی فابیو کاپلو به عنوان سرمربی تیم ملی ایران منتشر شده است، افزود: این مطلب صحت ندارد و فدراسیون فوتبال با تکذیب خبر سایت فیفا، بعد از پایان تعطیلات کشورهای اروپایی این اشتباه را به اطلاع سایت مذکور خواهد رساند.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی ایران، امیر قلعه‌نویی است و سایت فیفا هم با جستجو در سایت رسمی فدراسیون ایران اقدام به انتشار اخبار فوتبال ایران می کند و معرفی کاپلو به عنوان سرمربی تیم ملی یک اشتباه محرز قلمداد می شود.

دبیر کمیته روابط بین الملل فدراسیون با رد شایعه انتخاب نپوم نیاچی، سرمربی سابق تیم ملی کامرون و پاختاکور ازبکستان به عنوان سرمربی تیم امید، تصریح کرد: وینگو بگوویچ تا پایان مرحله مقدماتی المپیک 2008 پکن سرمربی تیم امید محسوب می شود. فدراسیون مذاکره ای با مربیان خارجی جهت هدایت تیم امید به عمل نیاورده است.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.