درگوشی های داغ ورزشی ۳ ژوئن

درگوشی های داغ ورزشی 3 ژوئن

  • حشمت مهاجرانی، مربی سالهای دور تیم ملی ایران، پس از بازگشت به ایران برنامه های زیادی برای راه اندازی تیمهای پایه و مدارس فوتبال تیم علی پروین (استیل آذین) دارد. گفته می شود مهاجرانی برای اجرای طرحش چندین میلیارد تومان از جیب خودش هزینه خواهد کرد.

  • تلاشها برای جلوگیری از انحلال باشگاه پاس همچنان ادامه دارد. پس از اینکه اهالی فوتبال و رسانه ها شدیدا از این اقدام عجیب و دور از ذهن انتقاد کردند. پیشکسوتان پاس هم نقشه هایی در سر دارند. آنها در حال تهیه طوماری و ارسال آن برای رهبری و ریاست جمهوری هستند.

  • مسابقات جودو جام فجر چند روز دیگر آغاز می شود. از آنجا که این مسابقات، ورودی المپیک نیز هست اکثر تیم های جهان با تمامی قوای خود در جام فجر شرکت خواهند کرد. گفته می شود آرش اسماعیلی نمی خواهد در این مسابقات شرکت کند. از آنجا که اسماعیلی از حضور خود در المپیک مطمئن است نمی خواهد در این تورنمت حاضر شود و رکورد شکست ناپذیری اش در ایران را به خطر بیندازد.

  • گفته می شود منچستر یونایتد هم به جمع مشتریان خاویر ساویولا ملحق شده است. ساویولا آرژانتینی در صدد ترک بارسلوناست و با پیشنهادهایی ازآرسنال، لیورپول، والنسیا، بولتون و رئال مادرید روبرو است. فرگوسن حاضر است برای خرید این بازیکن 7 میلیون پوند بپردازد.

  • گفته می شود به زودی مجید جلالی اولین کلاس مربیگری خود در خارج از ایران را برگزار می کند. این کلاس در پاکستان برگزار می شود و جلالی به زبان انگلیسی به حاضران در کلاسش تدریس خواهد کرد.

  • به نظر می رسد شون رایت فیلیپس، هافبک کناری چلسی، قصد دارد از این تیم جدا شود. وستهام برای خرید این بازیکن 10 میلیون پوند کنار گذاشته است. این در حالی است که تاتنهام و استون ویلا هم خواهان رایت فیلیپس هستند.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.