احمدی‌نژاد: آغاز شمارش معکوس نابودی اسراییل

احمدی‌نژاد: آغاز شمارش معکوس نابودی اسراییل

رئیس جمهور تاکید کرد: قدرت‌های فاسد با دست قدرت‌ ملت‌ها به زودی مضمحل خواهند شد و ما آثار آن را می‌بینیم. Go to fullsize image
  
به گزارش فارس محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع مهمانان خارجی شرکت کننده در مراسم سالگرد رحلت امام که در نهاد ریاست جمهوری گردهم آمده بودند، اظهار داشت: به خانه خودتان خوش آمدید.
وی ایران را پایگاه بیداری بشریت عنوان کرد و با بیان این که امام زنده کننده راه انبیا الهی در دوران ما بود، گفت: شجاعت، ایمان، مقاومت، تواضع، فداکاری، امانتداری و همه ویژگی‌های نیکو در امام برجسته است.
رئیس جمهور اولین و برجسته‌ترین ویژگی امام خمینی را توحید دانست و ادامه داد: امام جز خدا هیچ عاملی را در عالم صاحب قدرت نمی‌شناخت، امام یک موحد حقیقی بود و شبیه حضرت ابراهیم، بت شکن.
احمدی‌نژاد با بیان این که امام با همه وجود در همه تصمیمات و صحنه‌های سخت هیچ نقطه اتکایی جز خداوند نداشت، افزود: امام با همه وجود به نصرت الهی ایمان داشت و در همه موقعیت‌های سخت، ایمان به نصرت خدا او را یاری می‌کرد و همه سخنان، اعمال و فریادهای او فقط برای خدا بود.
رئیس جمهور اخلاص امام را زبانزد دانست و تصریح کرد: امام خمینی حتی برای نزدیکترین منسوبین خود هیچ امتیاز ویژه‌ای قائل نبود، امام کسی نبود که مردم را به شجاعت، صبر، ایثار، شهادت و ساده‌زیستی دعوت کند اما خودش اهل اینها نباشد، امام اول خودش عمل می‌کرد.
احمدی‌نژاد پیام امام خمینی را یک پیام جهانی دانست و خاطرنشان کرد: امام نیامد که فقط مسلمانان و اهالی کشور خود را نجات دهد، بلکه او آمد تا همانند پیامبران همه بشریت را نجات بخشد.
وی با اشاره به این که امام برای مردم همه جهان دل می‌سوزاند و برای انسانها کرامت انسانی قائل بود اظهار داشت: امام خمینی همه طرح‌های استعمار کهنه و نو را افشاء کرد و فرمود؛ در همه دنیا باید بسیج مردمی و هسته‌های مقاومت برای مقابله با نظام سلطه برپا شود.
رئیس جمهور با اشاره به سخنان یکی از میهمانان افریقایی شرکت کننده در این مراسم گفت: مردم آفریقا حقیقتاً مظلوم‌اند، چرا که از طرفی منابعشان را غارت می‌کنند و از سوی دیگر خود استعمارگران تبلیغ می‌کنند که آفریقا عقب مانده و بی‌فرهنگ است، تا کسی به دنبال احقاق حقوق ملت مظلوم آفریقا نباشد.
احمدی‌نژاد اتکای امام را به قدرت ملت که نشأت گرفته از خداوند است، دانست و تصریح کرد: امام خمینی هویت، شخصیت، فرهنگ و تاریخ ملت ایران را زنده کرد و وقتی این ملت قدرت خود را بازیافت، حرکت کرد و همه قدرت‌ها در مقابل ملت ایران زانو زدند.
وی ادامه داد: امروز در فلسطین می‌بینیم که ملت قدرت خود را یافته و نه تنها رژیم صهیونیستی، بلکه همه حامیانش نیز مجبورند در مقابل این قدرت زانو بزنند.
رئیس جمهور با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی از ملت لبنان تاکید کرد: ملت لبنان هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و کلید شمارش معکوس نابودی اسرائیل را فشرد و انشاء الله شاهد نابودی این رژیم در آینده نزدیک خواهیم بود، چرا که هر کس برای خدا حرکت کند و نیروی ملت را باور کند پیروز خواهد بود.
احمدی‌نژاد با بیان این که اصلاح جهان باید به دست انسانهای صالح انجام شود، اظهار داشت: ریشه مشکلات دنیا در این است که قدرت‌های ناپاک و غیر امانتدار در مراکز جهانی حاکم شده‌اند، اینها از مسیر انبیاء خارج شدند و می‌بینیم که قدرت‌های زورگو حتی جنگ راه می‌اندازند تا جیب‌هایشان را پر کنند.
رئیس جمهور راه امام خمینی را که همان راه انبیاء است، تنهاترین و بهترین راه نجات بشریت عنوان کرد و گفت: من به کشورهای مختلف سفر کرده‌ام و می‌بینم که همه از وضع موجود ناراضی و خسته هستند، حتی رئیس قدرت پوشالی استعمارگر هم از وضع موجود در دنیا ناراحت است، البته او به دنبال ضد عدالت است و هر جا سفر می‌کند می‌بیند ملت‌ها با مشت‌های گره کرده از او استقبال می‌کنند و علیه او شعارهای down with و الموت سر می‌دهند.
وی ادامه داد: امروز یک موج عظیم و حرکت توفنده در دنیا در حال حرکت است و در آستانه یک تحول عظیم در عالم هستیم، چرا که بشر امروز از مناسبات مبتنی بر زور و قدرت عبور کرده و امروز ملت‌ها عدالت و پاکی را مطالبه می‌کنند و این آغاز رسیدن به یک دوران درخشان و نورانی از حاکمیت عدالت است.
رئیس جمهور در ادامه سخنانش گفت: قدرت‌های فاسد به دست قدرت‌ ملت‌ها به زودی مضمحل خواهند شد و ما آثار اضمحلال آنها را می‌بینیم، آنها رو به سقوط هستند ولی در عراق، فلسطین، لبنان، افغانستان و جای جای دنیا همه ملت‌ها در حال پیوستن به یک رودخانه زلال هستند که بزودی به اقیانوس حقیقت و عدالت متصل خواهد شد.
احمدی‌نژاد خطاب به مردم دنیا گفت: ای کسانی که قلبتان برای عدالت، حقیقت و پاکی می‌تپد، باید با تکیه بر خدا حرکت کنیم، کسی که برای خدا حرکت کند شکست و بن بست ندارد و بدانید پیروزی نهایی، عزت ملت‌ها و نابودی ستمگران نزدیک است.
وی برای روح ملکوتی امام خمینی درجات عالی و همنشینی با پیامبران را مسئلت کرد.

پیش از سخنان رئیس جمهور محمد علی انصاری دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد رحلت امام (ره) توضیحاتی درباره میهمانان خارجی شرکت کننده در این مراسم ارائه کرد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.