تساوی انگلستان و برزیل در ویمبلی جدید

تساوی انگلستان و برزیل در ویمبلی جدید

دیدار دوستانه تیمهای ملی فوتبال انگلستان و برزیل در ورزشگاه ویمبلی جدید با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
دیه گو
گل دیرهنگام دیه گو اجازه نداد اولین بازی تیم ملی انگلستان رد ویمبلی جدید با پیروزی همراه باشد

در این دیدار که با حضور نزدیک به 90 هزار تماشاگر درورزشگاه ویمبلی جدید در لندن برگزار شد، تک گل انگلستان را جان تری در دقیقه 68 بازی و روی سانتر دیوید بکام به ثمر رساند.

تیم برزیل نیز در دقایق تلف شده بازی با ضربه سر دیه گو بازی را به تساوی کشاند تا تیم ملی انگلستان موفق نشود در اولین بازی خود در ویمبلی جدید به پیروزی برسد.

این دیدار از چند جهت برای انگلیسی ها اهمیت داشت. نخست اینتکه این بازی اولین بازی تیم ملی انگلستان در ورزشگاه ویمبلی جدید بود.

دوم اینکه در این دیدار دیوید بکام بعد از حدود یک سال در ترکیب تیم ملی انگلستان قرار گرفته بود.

استیو مک لارن، که بعد از جام جهانی 2006 آلمان سرمربی تیم ملی انگلستان شد، در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش اعلام کرد که بکام جایی در تیم او ندارد و بعد از آن حدود یک سال او را به تیم ملی دعوت نکرد.

جان تری
جان تری تک گل انگلستان را به ثمر رساند

این تصمیم مک لارن با انتقادات زیادی در انگلستان همراه شد، تا جایی که سرانجام حدود یک هفته پیش مک لارن بکام را دوباره به تیم ملی دعوت کرد.

ویژگی دیگر این بازی حضور دوباره مایکل اوون مهاجم محبوب انگلیسی ها در ترکیب تیم ملی بعد از نزدیک به یک سال مصدومیت بود.

انگلیسی ها که خود را برای ادامه دیدارهای مقدماتی جام ملتهای اروپا 2008 آماده می کنند، در این دیدار با تمام ستاره هایشان به میدان امده بودند و قصد داشتند انتقام شکست تلخ جام جهانی 1998 فرانسه مقابل برزیل را در ویمبلی جدید بگیرند.

در مقابل کارلوس دونگا، سرمربی تیم ملی برزیل، در این بازی ترکیبی از ستاره ها و بازیکنانی که در لیگ بررزیل بازی می کنند را به میدان آورده بود.

بازیکنان دو تیم:

انگلستان: رابینسون، تری (براون-72)، کرگر، کینگ، شری، بکام (جنس-77)، جرارد، لمپارد (کریک-88)، جو کول (داونینگ-62)، اسمیت (دایر-62)، اوون (کراوچ-83)

برزیل: هلتون، دانیل (مایکون-65)، نالدو، خوان، ژیلبرتو، رونالدینیو، مینرو (ادمیلسون-63)، ژیلبرتو سیلوا، کاکا (آلوس-71)، روبینیو (دیه گو-74)، واگنر لاو

بهترین بازیکن میدان: استیون جرارد

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.