شکست سنگین ایران‌ از مکزیک‌

شکست سنگین ایران‌ از مکزیک‌

تیم‌ ملی‌ فوتبال‌ کشورمان‌ که‌ به‌ منظور یک‌ بازی‌ دوستانه‌ با تیم‌ ملی‌ فوتبال‌ مکزیک‌ در این‌ کشور مسابقه‌ داد نتیجه‌ را واگذار کرد ‌ .
  
تیم‌ مکزیک‌ در این‌ بازی‌ توانست در نیمه‌ نخست دو گل‌ و در نیمه‌ دوم‌ نیز دو گل‌ دیگر وارد دروازه‌ ایران‌ کنند که‌ به‌ این‌ ترتیب‌ ‌4‌ بر صفر تیم‌ ملی‌ فوتبال‌ کشور مان‌ را شکست‌ داد. ‌
در این‌ بازی‌ جواد کاظمیان‌ نیز در نیمه‌ دوم‌ بازی‌ از زمین‌ اخراج‌ شد و تیم‌ ایران‌ ده‌ نفره‌ به‌ بازی‌ ادامه‌ داد ‌ .


گلهای اول و دوم تیم مکزیک را در این دیدار بورگتی در دقیقه دو ولوزانو در دقیقه بیست و هفت به ثمر رساندند و فونسکا در دقیقه هشتاد و یک و تورادو در دقیقه هشتاد و چهار گلهای سوم و چهارم تیم مکزیک را به ثمر رساندند.

یک گل زودهنگام " جارد بورگتی " بازیکن کارکشته تیم ملی فوتبال مکزیک، به این تیم کمک کرد تا در یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران با نتیجه چهار بر صفر پیروز شود .

بورگتی در همان دقیقه دوم بازی دروازه ایران را که سید مهدی رحمتی سنگربان آن بود، گشود.

در حالی که انتظار می‌رفت تیم ایران پس از این گل سریع خود را بازیافته و گل خورده را جبران کند ، بار دیگر دروازه این تیم در دقیقه ‪ ۲۷‬توسط " خئیم لوزانو " باز شد و بازی با همین نتیجه در نیمه اول پایان یافت .

امیر قلعه نویی سرمربی ایران که تیم خود را برای مسابقات نهایی جام ملتهای آسیا آماده می‌کند در تلاش برای تقویت تیم تغییراتی در ترکیب آن بوجود آورد و از جمله در اواخر نیمه اول رضا عنایتی را از زمین بیرون کشید و صادقی را جانشین وی کرد.

اما عدم هماهنگی تیم که از بین لژیونرها تنها جواد نکونام را در اختیار داشت باعث شد تا تعویض‌های قلعه نویی ثمر بخش واقع نشود .

در نتیجه همان سرنوشت نیمه اول در نیمه دوم نیز تکرار شد و تیم ملی ایران دو گل دیگر پذیرفت و در مجموع چهار بر صفر مغلوب شد .

" فرانسیسکو فونسکا " بازیکن محبوب هوگو سانچز سرمربی مکزیک که به عنوان یار ذخیره وارد زمین شده بود و " جراردو تورادو " در دقایق ‪ ۸۱‬و ‪۸۴‬ موفق شدند دوبار دیگر دروازه رحمتی را فرو ریزند هرچند که ظاهرا ایران در نیمه دوم بازی بهتری ارائه داد.

در اواخر دیدار ، سرعت بازیکنان مکزیک باعث شد تا خطاهایی برای متوقف کردن آنها هنگام حمله به سوی دروازه ایران صورت گیرد .

سه دقیقه به پایان بازی ، جواد کاظمیان پس از مرتکب شدن یکی از این خطاها کارت قرمز از داور گرفت و از زمین اخراج شد .

مکزیک که خود را برای مسابقات جام طلایی کونکاکاف آماده می‌کند پس از این پیروزی و نیز یک دیدار تدارکاتی دیگر با پاراگوئه در روز سه شنبه چمدان خود را برای عزیمت به نیویورک خواهد بست . نخستین حریف مکزیک در جام طلایی کوبا و معمولا تنها رقیب آن در این مسابقات آمریکا است .

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.