ازدواج موقت - طنز سیاسی

ازدواج موقت

گوش دهید و دریافت کنید

وزیر کشورگفت: ازدواج موقت با جسارت ترویج شود. پورمحمدی در همایش هم‌اندیشی حجاب اعلام کرد که مگر می‌شود خداوند به شهوت پسر جوان ۱۵ ساله بی‌تفاوت باشد؟ باید برای این جوان شرایطی فراهم کرد که آره و اینا! به گزارش خبرنگار کلاغستون از وزارت کشور، هم اکنون طرحی در دست تهیه است که برنامه ازواج موقت را عملیاتی کنند. وزارت کشور قصد دارد همه بدحجاب‌های دستگیر شده را محکوم به ازدواج موقت کند. به همین خاطر دخترها از همین الان شدیدا مراقب حجاب خودشان باشند. یکی از کارشناسان هم پیشنهاد کرد که موافقان طرح بهتر است دختران خودشان را به مراکز ازدواج موقت بفرستند، آنوقت به پسران جوان شهوتی ۱۵ ساله اعلام کنند که بروند مشکل‌شان را حل کنند!

کارخانه خودرو کرمان در آستانه تعطیلی قرار گرفت، همچنین کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر تعطیل و ۸۰۰ نفر از کار بیکار شدند. چون احتمالا نمایندگان کارگران به زودی دست به اعتراض خواهند زد و به سرنوشت آقای اسانلو که اخیرا به ۵ ساک زندان محکوم شده گرفتار خواهند شد، پیشنهاد می‌شود سازمان زندان‌ها از همین الان بند ویژه کارگران را راه اندازی کند، که با توجه به احتمال تعطیلی صدها واحد صنعتی در آینده نزدیک، مشکل پر کردن این بندها به زودی حل خواهد شد.

سید محمد خاتمی گفت: آیت‌الله خمینی در اوج انقلاب هیچ‌گاه خشونت را تایید نمی‌کردند و به کلام و منطق استوار بودند. همچنین خاتمی گفت که آیت‌الله خمینی تفتیش عقاید را محکوم می‌کرد. خبرنگار کلاغستون از ایشان پرسید وقایع سال ۶۷ که تصادفا ظرف مدتی کوتاه یک چند نفری بیشتر از ۴۰۰۰ نفر جان‌شان را دادند به شما و اعدام شدند، کی اتفاق افتاده پس، که آقای خاتمی با ذکر این نکته که کمر درد دارد و حافظه‌اش یاری نمی‌دهد که در تابستاب سال ۶۷ چه اتفاقی افتاده، سریعا از محل خارج شد. خبرنگار دیگر ما به سراغ ممدلی ابطحىٰ رفت و از وی در باره ضعف حافظه اخیر خاتمی پرسید که انگار یادش نمی‌آید در سال‌های ۶۰ چه اتفاقاتی افتاده است. ابطحىٰ هم اعلام کرد که آقای خاتمی و خود وی بعد از سال‌های ۶۰ به دنیا آمده‌اند و چیزی از اتفاقات سال‌های ۶۰ تا ۶۷ یادشان نمی‌آید و به شایعات هم بی توجه هستند.

انتخابات مجلس در روز تولد رضاشاه پهلوی برگزار خواهد شد. حزب مشروطه‌خواه سلطنت طلب به خاطر حسن انتخاب این روز وزارت کشور و مجلس و امپکس و نودال و الباقی تشکر کرد.


محمد قوچانی گفت، هاشمی رفسنجانی و علی دایی شکل هم هستند. لازم به ذکر است که در یادداشت اولیه قوچانی نوشته بود علی دایی، هاشمی رفسنجانی و دون کورلئونه شبیه هم هستند که عطریانفر نام دون کورلئونه یا همان پدرخوانده را حذف کرده است.

جنتی، امام جمعه تهران گفت بعضی از این روزنامه‌ها بروند خچالت بکشند! اینها معلوم نیست از کجا الهام می‌گیرند؟ بروند از خانم رجبی یاد بگیرند که هر شب از همسرش الهام می‌گیرد و حرف‌های به آن باحالی می زند

بعضی از نزدیکان ریاست محترم جمهوری، اندکی به فساد مالی متهم شدند. ظاهرا موسه‌ای به نام بهزیست بنیاد چند میلیارد تومان برای دفاع از ارزش‌ها قاچاق کرده و هزینه‌های انتخاباتی "رایحه خوش خدمت" را تامین کرده است. یک شرکت دیگر وابسته به اصولگرایان موسوم به "بهزیست پترولیوم" هم پول نفت را که قرار بود ببرند سر سفره مردم، سر سفره براران متعهد اصولگرا برده است. پس از معلوم شدن این ارتباط، نام گروه وابسته به ریاست محترم جمهوری به "رایحه خوش نفت" تغییر نام یفته است!

آقای بیادی، نماینده شورای شهر تهران که گفته بود بی‌حجابی از طاعون بدتر است، به طاعون مبتلا شد. نامبرده چند روزپیش برای مشاهده طاعونی‌ها به بلژیک رفت و در آنجا تا توانست بدحجاب‌ها را دید زد و شدیدا مبتلا شد. خبرگزاری انتخاب عکس‌های طاعونی شدن نامبرده را منتشر کرده است!

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.