درگوشی های داغ ورزشی ۱ ژوئن

درگوشی های داغ ورزشی 1 ژوئن

  • ماجرای واگذاری باشگاه پاس تهران به باشگاه پاس الوند همدان این روزها بحثهای زیادی به راه انداخته است. یکی اینکه از بین بازیکنان پاس، 13 بازیکن که بیشترشان از مهره های اصلی این تیم هستند، قراردادشان با پاس به پایان رسیده و هیچکدام حاضر نیستند به همدان بروند و برای تیم جدید بازی کنند. حتی مسئولان همدانی برای راضی کردن سایر نفرات هم کار سختی دارند.

  • وضعیت باشگاه استقلال اهواز هم مبهم و پیچیده است. معلوم نیست که علی شفیع زاده، مالک باشگاه، قصد داشته باشد در فصل آینده هم این باشگاه را در مالکیت خود داشته باشد. اگر مشکلات شفیع زاده بویژه مشکل ممنوع الورود بودن او حل نشود، او قید تیم داری را می زند و معلوم نیست چه برسر استقلال اهواز خواهد آمد.

  • نتایج ضعیف رضا یزدانی، کشتی گیر ملی پوش ایرانی، در جام علی اف باعث اختلاف نظر بین علیرضا حیدری و منصور برزگر شده است. حیدری معتقد است تمرینات برزگر باعث شده یزدانی از قالب خود خارج شود و نتواند کشتی های همیشگی خود را بگیرد. از طرفی برزگر می گوید یزدانی ساده کشتی می گیرد و باید نحوه مبارزه اش عوض شود.

  • منچستر یونایتد خواهان به خدمت گرفتن نیکولا آنلکا، مهاجم فرنسوی تیم بولتون است. فرگوسن پس از خرید اوون هارگریوز از بایرن مونیخ و نانی و آندرسون می خواهد یک مهاجم به تیم خود اضافه کند. از سوی دیگر تاتنهام هم می خواهد آلن اسمیت، مهاجم منچستریونایتد را بخرد.

  • گفته می شود در راه پیوستن فیروز کریمی، سرمربی استقلال اهواز که این تیم را به نایب قهرمانی لیگ برتر ایران رساند، به تیم استقلال تهران بین نزدیکان علی فتح الله زاده دودستگی بوجود آمده است. کامران منزوی به فتح الله زاده، سرپرست استقلال، توصیه کرده بلافاصله با کریمی قرارداد بندد. در آن سو عده ای دیگر از مشاوران فتح الله زاده از جمله امیری مخالف سرسخت حضور کریمی در استقلال هستند و می گویند کریمی را نمی توان کنترل کرد.

  • کلودیو رانیری از مربیگری پارما استعفا داده است. گفته می شود رانیری قصد دارد به لیگ برتر انگلیس بازگردد. او چند سال پیش مربی باشگاه چلسی انگلستان بود. منچستر سیتی مذاکراتی را با این مربی ایتالیایی انجام داده است، هرچند رود گولیت هم مدعی شده است که منچسترسیتی او را می خواهد.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.