ابراز نگرانی حیدری از وضعیت کشتی ایران

ابراز نگرانی حیدری از وضعیت کشتی ایران

علیرضا حیدری، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران، با ابراز نارضایتی از وضعیت برخی کشتی گیران ایرانی گفته است: "در بعضی از وزن ها یک کشتی گیر 40 سال قهرمان ایران می شود و این نگران کننده است."
علیرضا حیدری
احساس کردم در سمت مربی به من بیشتر احتیاج دارند هرچند هنوز می توانم برای تیم ملی مدال بیاورم

با تاکید بر اینکه کشتی گیرانی که به تیم ملی راه می یابند باید شخصیت قهرمانی داشته باشند و با تمام وجود کشتی بگیرند، افزود "هر کسی در تیم ملی بخواهد تمرد یا بی انضباطی کند و از زیر کار در برود جایی در تیم من نخواهد داشت."

آقای حیدری که با تیم ایران شش مدال جهانی و المپیک کسب کرده دو ماه پیشتر هدایت تیم ملی کشتی آزاد ایران را در دست گرفت و منصور برزگر عهده دار مدیریت تیم های ایران شد.

وی که بعد از بازگشت از جام علی اف با بخش فارسی بی بی سی گفتگو می کرد، به نتایج تیم اعزامی ایران اشاره کرد و گفت: "در این رقابت ها مردم و جامعه کشتی متوجه شدند که چه تیمی را در اختیار داریم و این تیمی است که به من رسیده است و روی این تیم باید خیلی کار کرد."

تیم ایران در رقابت های کشتی آزاد جام علی علی ‌اف - در جمهوری داغستان روسیه - عملکرد مطلوبی نداشت و به سه مدال برنز و یک مقام پنجمی بسنده کرد.

حیدری
 هر کسی در تیم ملی بخواهد تمرد یا بی انضباطی کند و از زیر کار در برود جایی در تیم من نخواهد داشت
 

سرمربی تیم ایران در مورد عملکرد کشتی گیران تیمش در این مسابقات گفت: "روز اول بچه ها تحت تاثیر جو قرار گرفتند و خوب ظاهر نشدند، اما روز دوم بهتر بود ... کلا از عملکرد کشتی گیران در چهار وزن دوم بیشتر رضایت دارم."

وی افزود: "حاجیان و دژم خو با اینکه بد کشتی نگرفتند اما هنوز فاصله زیادی با دلشاد منصوراف دارند ... در شصت کیلوگرم هم متاسفانه حق محمدی را خوردند ... در شصت و شش کیلوگرم هم فدایی نفر اول ما در این وزن نیست، او حتی تا به حال قهرمان کشور هم نشده است."

آقای حیدری در مورد یزدانی گفت: "او انگیزه کشتی گرفتن ندارد، به گفته خودش نمی خواست در جام علی اف کشتی بگیرد و فکر می کنم عمدا باخت. هر چند ما سعی می کنیم او را بازگردانیم اما کشتی ما محدود به یزدانی نمی شود و باید روی دیگران هم سرمایه گذاری کنیم."

سرمربی تیم کشتی ایران در پایان با اشاره به کشتی نگرفتن خود گفت: "احساس کردم در این سمت به من بیشتر احتیاج دارند و می توانم موثرتر باشم، هر چند که هنوز می توانم برای تیم ملی مدال بیاورم ... هر وقت با حریفان خارجی خود تمرین می کنم می بینم که هنوز می توانم بر آنها غلبه کنم."

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.