رابطه سه ساله با مرد غریبه رنگ خون گرفت

رابطه سه ساله با مرد غریبه رنگ خون گرفت

تماس همسایگان با مرد صاحبخانه مبنی بر ورود مرد غریبه به منزلش، رابطه پنهانی سه ساله همسرش با مرد دیگر را فاش کرد.

به گزارش ایسنا، ساعت 14 و 30 دقیقه عصر روز هشتم خردادماه سال جاری، در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار، یک فقره درگیری منجر به قتل در منزلی واقع در سرآسیاب ملارد گزارش شد.

بلافاصله عوامل دایره جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی شهریار به دستور سرهنگ اقبال‌زاده، رییس پلیس آگاهی شهریار به محل عزیمت و مشاهده کردند: جوانی به هویت «م 21ساله» بر اثراصابت قمه به قلب و پهلویش در یکی از اتاق‌های منزل مورد نظر به قتل رسیده و صاحبخانه به نام «ن- م، 34 ساله» که آثار خون بر روی دستانش مشهود بود، در صحنه جنایت حضور دارد. این در حالی بود که یک قبضه قمه آغشته به خون نیز در گوشه اتاق افتاده بود.

سرهنگ کریمی، فرمانده انتظامی شهریار در تشریح این پرونده به خبرنگار «حوادث» ایسنا گفت: با بازداشت مرد صاحبخانه و انتقال وی به آگاهی شهریار، بازجویی‌ها از متهم آغاز شد که وی در جریان تحقیقات به ماموران گفت: حدود ساعت 11 صبح از طریق تلفن همسایگان مطلع شدم که مرد غریبه‌ای داخل منزلم شده است، از این رو بلافاصله خود را به خانه رسانده و از داخل پنجره آشپزخانه دیدم که مردی با همسرم در آن در حال غذا خوردن هستند.

متهم ادامه داد: بسیار عصبانی بودم، تنها تصمیمی که گرفتم، این بود که به طرف خودروام رفته و قمه داخل آن را برداشته و مجددا به سمت درب ورودی آپارتمان بازگردم.

وی به ماموران گفت: درب منزل از پشت قفل شده بود. خیلی تلاش کردم آنرا باز کنم که موفق نشدم و سرانجام بعد از یکی دو دقیقه، با سر و صدای من، همسرم درب را باز کرد. وارد خانه شدم، دیدم «م» که از سه سال قبل در خصوص او و ارتباطش با همسرم چیزهایی شنیده بودم، در حال فرار به سمت اتاق خواب است. به سمتش رفتم و داخل اتاق با هم درگیر شدیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران مرد صاحبخانه در ادامه اظهاراتش معترف شد: با قمه‌ای که در اختیار داشتم، یک ضربه به قلب و یک ضربه به پهلوی «م» وارد کردم. نقش بر زمین شد. آنگاه به سمت همسرم که تلاش می‌کرد، فرار کند، حمله‌ور شدم و با قمه به شکمش زدم که به مجروحیتش منجر و توسط همسایگان به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهریار همچنین اظهار کرد: در ادامه تحقیقات، ماموران با مراجعه به بیمارستانی که همسر متهم به آنجا انتقال یافته بود، وی را مورد بازجویی قرار داده که اظهار کرد: از سه سال قبل با محمد آشنا شدم، خیلی به وی اصرار کردم که دست از سر من و زندگیم بردارد، اما وی قانع نمی‌شد تا این که این قضایا پیش آمد.

به سرهنگ کریمی، متهم به قتل در حال حاضر در بازداشتگاه پلیس آگاهی شهریار تحت نظر است.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.